Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 17.08.2018 12:43

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 815 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Toyota Supra Turbo. Vol 2. Cb4_335
PostitusPostitatud: 15.08.2017 23:33 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.03.2012 19:36
Postitusi: 672
Kuigi Vahelaksu tulemus oli üli kehva, on autol jõudu ikka palju enam kui varem. Saan vaid enda kehva sõitu süüdistada.

Rekord 0-200km/h oli 20s.

Nüüd saavutab selle 17s. Sealjuures üli aeglase stardiga. Launchita ikka jube keeruline hea start selle suurema turboga.

0-210km/h @ kiltsi lannuväli.
https://youtu.be/FRBgcloFmNY
Väljast Avalaksul
https://youtu.be/NxH05k4KcEo

Veidi tegin katseid ja sain sisselaske tempi allapoole. :D
Pilt
Koonusfiltri isoleerin ka mootoriruumist ära. See peaks veel juurde aitama.
Ei teagi kas plastist lõigata kast ümber või midagi ilusat sinna printida...

_________________
Ma ei ole agressiivne juht, olen lihtsalt võistlushimuline.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Toyota Supra Turbo. Vol 2. Cb4_335
PostitusPostitatud: 20.08.2017 22:33 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.03.2012 19:36
Postitusi: 672
Veidi üle 1000km on sõidetud ja tekkis mure. Nimelt eile märkasin, et vähene õrn suits ei ole enam nii õrn. Lisaks suitsule on taga pambril lausa õli tilgad/täpid. Pühkisin ära, tegin pikema sõidu ja uuesti tilgad pampril.

Ma ei suuda välja mõelda, miskaudu see mootori õli nüüd nii kergesti summutisse saab. Kohapeal käib, siis ei ole mitte mingit tossu. Ka kuumana on täiesti puhas. Suits tuleb vaid kuuma mootoriga ja siis kui maksimaalselt vajutada.

Lisaks kas sellega seotud või eraldi probleem on õlirõhu langus boosti alas. Nii kohapeal, kui sõites on boosti tõustes õlirõhu langus pea-aegu idente boostile.

Ehk, kuid muidu on 4000 pöörde juures 3.5bar õli rõhk, siis põhja kaasiga 1.0bar boostiga on õlirõhk 2.5bar samal pöörete vahemikul. Õlirõhk langeb turborõhu tõustes. Igas asendis ja iga käiguga. Nii liikumie peal, kui seistes.


Mootori töös ma midagi ei märka. Käib hästi, surveid ei ole karteris ega veesärgis.


Kas on võimalik, et turbo laseb niipalju läbi? Ning boosti ajal läheb suur hulk õli otse väljalskesse. Tugevalt vajutades hakkab siis kuumade gaaside tõttu seal kärssama. Vaikselt sõites ei kärssa ja tuleb summutist lihtsalt välja.

Klapisaaäre tihendid jäid mingil põhjusel vanad, kuid??! Õlirõngad said uued, kui äkki kehvad?? Midagi mille peale ei oska tulla?

_________________
Ma ei ole agressiivne juht, olen lihtsalt võistlushimuline.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Toyota Supra Turbo. Vol 2. Cb4_335
PostitusPostitatud: 21.08.2017 15:42 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.04.2003 21:57
Postitusi: 2087
Asukoht: Tallinn
Ehk on abiks :D :
https://www.google.ee/search?q=oil+pressure+drops+while+boost+rises&oq=oil+pressure+drops+while+boost+rises

Pole küll konkreetse mootori kohta, kuid ehk leiad esimestest vastetest veel mõned punktid, mis üle kontrollida.

_________________
http://www.soundcloud.com/raghza


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Toyota Supra Turbo. Vol 2. Cb4_335
PostitusPostitatud: 22.08.2017 13:29 

Liitunud: 08.04.2003 21:43
Postitusi: 2138
Mis õli mootoris on?

_________________
http://www.k1.ee/


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Toyota Supra Turbo. Vol 2. Cb4_335
PostitusPostitatud: 22.08.2017 14:12 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.03.2012 19:36
Postitusi: 672
10w-60 castrol

_________________
Ma ei ole agressiivne juht, olen lihtsalt võistlushimuline.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Toyota Supra Turbo. Vol 2. Cb4_335
PostitusPostitatud: 26.08.2017 19:55 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.03.2012 19:36
Postitusi: 672
Nii. See jama võttis mul moti mõneks ajaks täita ära ja ei viitsinud isegi mõelda enam selle krdi 7M mootori peale.
Eelmine nv vaatasin ja mõtlesin lihtsad sõlmed üle, kuid ei avastanud midagi.

Olin tegelt vaikselt juba leppinud, et juu kolb ikka puuks või midagi muud ebameeldivat. Aga täna oli veidi motti ja kontrollisin silindri surved üle. Üllatuseks, kõik korras. Kella vaadanu härra ütles, et täpselt sama näit igal silindril(loogiline ka).

Taas pöördusin karterituulutuse ja õlipüüduri poole ka kiskusin kõik lahti, kuniks avastasin et jäme 22mm õlivoolik on ennast keskelt lõnksu tõmmanud. Sisuliselt täiesti kinni. Aga nii lolli kohapeal, et ennem ei märganud. Alles katsudes sain aru seekord. Mõnda aega joppisin... :lol:

Vaatasin ka muud osad üle, ning korrigeerisin voolikut. Kenasti kokku tagasi. Mootor soojaks ja juba märkasin, et õlirõhk tõuseb kõrgemale kergelt kiirendades. Vajutasin lõpuks.... ning boost EI mõju. Korras!!! :-D
Nüüd on 4000 peal ~4 bar. Ning sedasi lõpuni.

Liigset õli ei tundu ka enam tulevat :bb

Seega kõik korras ja saan vaikselt edasi arendada :)

_________________
Ma ei ole agressiivne juht, olen lihtsalt võistlushimuline.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Toyota Supra Turbo. Vol 2. Cb4_335
PostitusPostitatud: 17.09.2017 02:30 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.03.2012 19:36
Postitusi: 672
Vahepeal miskit oluliset muutunud ei ole. Kõik töötab nii nagu peab.

Üks õli leke oli(uus tihend aga juu oli miski valesti), mille kõrvaldamisel avastasin ka Boosti/vaakumi lekke. :)

Karterituulutuse lõdvik sai uue kujunduse, et vana viga ei korduks

Kõik sai pisuke paremaks.

Kohale jõudis detonatsiooni "kell", mis juba küljes oleva anduriga koos annavad edaspidi jooksvalt aimu, mis mootoris toimub. Kuhu see ilusasti armatuuri paigaldada, ma ei kujuta ette.

Tellitud sai uued rehvid. Proovin tänavalegaalset Semi-slick rehvi. :D

Boost on 1,2Bar (0,4bar tuli 230kw ja seda +27c kuumaga), kuid süüde on endiselt hiline ning segu meelega rikas. Jõudu nagu oleks ka praegu :)

Ootan lõpulaksu, ning ennem seda kindlasti uus düno, et jõunumber kõrgemaks saada.

Teha on tegelikult paju. Paraku ei ole ega eriti ennem talve. Mõned olulised asjad pean ennem viimast üritust aga jõudma ära teha.

Paar pilti ja kokkuvõttev video sellest aastast.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

NIng video. Jah siin on paar kirjaviga. Mis teha. :)
https://youtu.be/56a5H7WnSN4

_________________
Ma ei ole agressiivne juht, olen lihtsalt võistlushimuline.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Toyota Supra Turbo. Vol 2. Cb4_335
PostitusPostitatud: 17.09.2017 13:19 
Eliit

Liitunud: 04.07.2003 11:21
Postitusi: 1343
Asukoht: Tln
cb4_335 kirjutas:

Kohale jõudis detonatsiooni "kell", mis juba küljes oleva anduriga koos annavad edaspidi jooksvalt aimu, mis mootoris toimub. Kuhu see ilusasti armatuuri paigaldada, ma ei kujuta ette.




Räägi sellest kompotist lähemalt!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Toyota Supra Turbo. Vol 2. Cb4_335
PostitusPostitatud: 17.09.2017 18:36 
Kasutaja avatar

Liitunud: 24.10.2011 20:42
Postitusi: 219
Mis süütepooli lahendus kasutusel on? Mõtlen, kas aretasid mingi teise margi/mudeli coilid peale vms


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Toyota Supra Turbo. Vol 2. Cb4_335
PostitusPostitatud: 19.09.2017 13:22 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.03.2012 19:36
Postitusi: 672
Coil pack on mul originaal. Seda muuta polnud vaja. Süütab segu kenasti isegi 10.2 juures, mis on ikka väga rikas :)

Deto jaoks on kasutusel selline komplekt, Sama kombot kasutavad veel mõned:
Knock sensor
http://www.protoparts.fi/catalog/produc ... ucts_id=62

Ning märgu „Kell“
http://www.ebay.com/itm/Knock-gauge-for ... 2749.l2649

Auto sai eile omale uued rehvid taha, ning lasin saba 2cm madalamaks uuesti. Uued rehvid Seekord mööduga 285/35/18 ning valitud said soodsad, kuid kiidetud „Westlake Sport RS“. Väike hirm oli, et jääb liiga lai, kuid jäi väga hea. Velg oli mälu järgi 10“, kuid ära keerates vaatas 9,5“ mööt hoopis vastu.
Vähemalt kuival asfaldil peab paremini, kui kulud Goodyear Eagle F1. Eks peagi selgub, mis märja ilmaga toimub. Samas vihmaga otsest valu sõita pole nagunii!

Vanad rehvid sai ilusasti ära lõpetatud. Et poleks kahju hunnikusse visata :D
Pilt
Pärast väike video ka :)

Lisaks avastasin eile, et boost on kukkunud 0.6bar-i peale. Põhjuseks oli kuuma saanud EBC-i pistik. Nüüd jälle ilusti 1.2bar. Pisi viga, ikka leidub.

Vana rehv :
Pilt

Uus rehv
Pilt


Uus Jäi selline:
Pilt
Pilt

_________________
Ma ei ole agressiivne juht, olen lihtsalt võistlushimuline.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Toyota Supra Turbo. Vol 2. Cb4_335
PostitusPostitatud: 19.09.2017 16:00 

Liitunud: 08.04.2003 21:43
Postitusi: 2138
Külmana ei pea tavarehvist paremini. Proovi soojaks lasta.

Märjal on päris sitad.

_________________
http://www.k1.ee/


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Toyota Supra Turbo. Vol 2. Cb4_335
PostitusPostitatud: 19.09.2017 21:28 
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.03.2012 22:55
Postitusi: 491
mul on mersul ka mingid Westlake id ja esiteks rehvid viskasid juba uuena pingis ja märjaga pidamine puudub. õnneks sõitsin suvega rihmaks ja enam seda ei osta. 100 selline värin sees nagu oleks veljed kõverad.

_________________
Saab 9-3


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Toyota Supra Turbo. Vol 2. Cb4_335
PostitusPostitatud: 19.09.2017 22:25 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.03.2012 19:36
Postitusi: 672
Need olid pingus täitsa head. Rehvi vahetaja kiitis ka. Ning kiiruseni 200 on 0 värinat. Edasi pole vaja ka katsetada.

Eks paistab kuidas kuluvad.

_________________
Ma ei ole agressiivne juht, olen lihtsalt võistlushimuline.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Toyota Supra Turbo. Vol 2. Cb4_335
PostitusPostitatud: 20.09.2017 09:22 
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.08.2006 23:08
Postitusi: 1890
Asukoht: Tallinn
cb4_335 kirjutas:
Need olid pingus täitsa head. Rehvi vahetaja kiitis ka. Ning kiiruseni 200 on 0 värinat. Edasi pole vaja ka katsetada.

Eks paistab kuidas kuluvad.


Vaat 0-200 kiirendades sa ei tunnegi seda värinat, proovi ühtlaselt sõita. Endal samamure Sailunidega mis on ees, 95-105 on kerge vibra sees, 120 pealt jälle ei tunne.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Toyota Supra Turbo. Vol 2. Cb4_335
PostitusPostitatud: 20.09.2017 09:23 
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.08.2006 23:08
Postitusi: 1890
Asukoht: Tallinn
Martin.V kirjutas:
cb4_335 kirjutas:
Need olid pingus täitsa head. Rehvi vahetaja kiitis ka. Ning kiiruseni 200 on 0 värinat. Edasi pole vaja ka katsetada.

Eks paistab kuidas kuluvad.


Vaat 0-200 kiirendades sa ei tunnegi seda värinat, proovi ühtlaselt sõita. Endal samamure Sailunidega mis on ees, 95-105 on kerge vibra sees, 120 pealt jälle ei tunne.

Eks järgmine aasta olen targem, tuleb gramm rohkem kulutada.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 815 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7