Niisiis panen enda pilli ka siia üles, kuna beetle foorumist on kopipaste, siis mõni kasutaja on siinsele rahvale tundmatu.
Niisiis on kätte jõudnud minu aeg, saan lõpuks siia teema teha.
eile sai käidud Tartsi juures põrra järel.
Kohe alguses tänuavaldused Dexterile, kes oli nõus rentima mulle konna.
Äratoomine oli paras peavalu. esiteks kadusid kärul lampi tuled, sõbra juures sai viga otsima hakatud.
viga leidus pistikus, sai siis asi korda tehtud ja viis minutit hiljem jälle vaikus. Ulmelisel teel mingi uus viga tekkinud.
Peale pikka testriga ajamist sai tuvastatud kärupistiku kaitse, mis oli katki. läks vahetusse. Suunatuli ühelpool ei töödanud.
Mass oli. ja 12 volti tuli ka peale. pirne sai proovitud pea 5te, aga mida ei olnud, oli suunatuli.
asi sai korda sellega et vihast lõin rusikaga tule ümber oleva metall katte peale. Ohsajutt, asi hakas vilkuma ja tegi seda kuni tartuni. Vahepeal sai ringi tõstetud ka rattad, kuna ühel rehvil oli räige muna küljes. Kodupoole Murastest sain liikuma alles kell 12 õhtul. Sain umbes 2 km sõita kui kustusid käru tuled. Vaatasin kohe kaitsmeblokki ja tõstsin sinna akende pesast uue kaitsme. Sõitsin jälle km , panin järgmise. Viimaks viskas väga sita keema ja tõmbasin ohukad peale ja kimasin kodupoole. Ja nii terve tee. Siinkohal tänan oma kallist naist kes üritas mind terve tee üleval hoida.(mis se loeb , et ta terve tee magada suutis, vähemalt ta üritas esimesed kilomeetrid)
Ühesõnaga piinarikas sõit lõppes hommikutundidel, peale 4ja.
Üks naljakas seik oli kah. Tartsi juurest ära minnes tuli vastu vilkuritega bemm ja jäi mu kõrvale seisma peaaegu, samal ajal viibutas et ma kraavipervele seisma jääks. vandusin juba niiet maa must ja suretasin ka auto välja, ise jäädes ootama kurja poliismenni. Minu üllatuseks oli ta äkki kadunud mu seljatagant. Mis seal ikka, panin auto käima ja ohsajeesus, nagu disko hakas. Pimedast kurvist lendas vastu 9 vilkuriga patrulli kes eskortisid vene saadikuid, ansipi ja persidentot. vot siis ajas küll asi naerma juba.
Aga aitab mulast. paar pilti kah:
Minnes:

kodujuures avastasin juba 2 asfaldi poolt freesitud juhet

Tallinna sain muretult liikuda kiirusega:

Tagasi tulin keskmiselt 70nega.
Ja käes ta ongi(ärge mu tagaust mondeol vaadake)

Kärupistiku remont

muhk

Rattad tuli ringi visata, panin sõbra Rasmuse tööle, AITÄHH!


Kuna kojujõudes sai kohe magama mindud, siis hommikul oli majaees selline rong:

ohukolmnurga spets kinnitused

kaks sõpra kõrvuti

ehk siis see

VS see

peale väikest pesu


Oh kuramus.
Väiksed plaanid ka mis autoga teha.
esiteks läheb ta tervenisti keretöödesse.
Hetkel on küll üks moskvich 402 täielikus restaureerimises, aga selle kõrvalt tegelen ka põrraga.
Sisu tuleb oma naisepoolt customina.
Tehnika tuleb kõik üksipulgi üle käia.
Mootorit originaali ei taha.
kennedy käest tuleb käimarile vahetükk ja otsa läheb subaru 2,2 mootor legacy pealt.
Mingit fööniprojekti ei taha, ja originaaliks taastama ei haka.
Eks igasgused pisitööd võtavad kõvasti aega, aga käsi õliseks ei karda ma teha.
kõik mis tehtud saab on enda tehtud, ja tänu sellele on ka motivatsioon olemas.
Täna sai arkis käidud ja uuritud mida tuleb nende siniste vanade dokkidega teha. Muudeti juba ära terve hulga andmeid, ja märgiti ära et väidetavalt olen neile auto ette näidanud(kuigi tuleks seda uuesti teha, sest viimane üv oli pea 10 aastat tagasi.)
Igatahes suhtume asja positiivselt ja pürgime eesmärgi poole. Inimene õpib kogu elu.
Päikest Kõigile!
Paar fotopilti veel:








aitähh diisel vedurile

täna sai nautuke põrra kallal tööd tehtud. Käis ka abiline.
keegi oli põrandat möksinud penoplasti ja tõrvaga. mis oli muidugi vett täis.


Kõige väärtuslikum leid autost(peale 2 siduri)

muidugi nagu kiusupärast, peale esimest lööki murdus saba tagant:D
http://img638.imageshack.us/img638/6925/08052011629.jpg






selline oli siis tänane päev.
Nüüd kibekiirelt tuleb liivapritsi viia, ja kui rikkaks saab siis ka põrandatükid ära tellida.
kas mul on õigus et sellel pillil on see lihtne vedrustus?
igatahes kõik liigendid tuleb ära taastada ja ilusaks tuunida.
samuti tuleb käimakott üle vaadata, kuna minuarust on võllil päris reaalne loks sees.
Samuti lasen naabrimehel(treial) miskised ägedad rummud aretada. tahaks ta 4x100 valemi peale ära teha.


niisiis, mingi algeline nimekiri on tehtud.
Uus esisild
Esiamordid 59.90
Roolivarras pikem otstega 44,95
Roolivarras lühem otstega 36.95
rooliamort 29,95
stabika puksid 19,90
esiratta laagrid
tagaratta laagrid
põrand vasak ja parempool 140
käigukangi nahk 2,50
käsipiduri trossid 19,90
käsipiduri nahk 4,95
tagaamordid 59,90
veovõllide kummid 9,90
läbilöögi puksid 5,98
siduritross
tagapiduri klotsid
keretihendid 22,90
klaasitihendid 36,95
ukse remont plekid 30
ukseläve plekid 29,95
uksetihendid 19,90
tagastange
alumised sarniirid 19,90
ülemised sarniirid 19,90
astmelauad 83,90
kapoti tihend 9,95
tagaluugi tihend 1,95
kennedy adapter 314
esituled
tagatuled
piduriklotside paigalduskomplekt 7,98
piduritorustik
Kõik asjad kokku natuke üle 1000 euri. ehk siis 5 korda rohkem juba kui auto maksis:D
eks teema täieneb:P