Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 28.03.2024 20:39

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 604 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: VW Passat off road 1,9 TD 2009. Uhti
PostitusPostitatud: 31.03.2011 23:23 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.02.2004 21:22
Postitusi: 841
Asukoht: Tallinn
Gaz 66 on ikkagi odav konstruktsioon, pole korraliku raami tehtud ja pole ka korralikku vedrustust. Ahtil on juba praegune liikur keerdvedrudel, miks ta peaks järgmise tegema superjäikadel ja nullliikuvusega lehtvedrudel?

Teoorias on muidugi kõik ilus, raam paindub kaasa ja rattad on pinnasel, paraku pole keegi välja mõelnud sellele pornolahendusele amorti ja vedru ilma amordita on üks suur nali.

Pealegi võib ju mõelda, et kumb on ägedam, kas kraavi läbides veidi rohkem kaapivad 3 ratast, sest üks on õhus või pruunev küljeaken :D Pealtvaatajad olete ja tahate actionit ainult? Mida jäigem raam, seda parema vedrustuse saab sinna külge pookida. Ma ei hakka rääkimagi suuremast hoost kui on vaja ka teel püsida. Millegipärast ei ole ei dakari ega baja autodel lahtise küljega U profiilist redelraamid nagu 20ndate sõiduautodel vaid ikka kompleksed trianguleeringuga puurid. Ja bajal on vedrustuse käiku rohkem kui gaz 66l, 15" on seal üsna tavaline.

Ärge unustage ka, et 66 on lühikese kabiini,raske mootori ja vedela kastiga, mis väntsutamise andeks annab. Terve mõistusega oleks seda raske soovitada, kasvõi vastupidavuse pärast. Maailmakuulsad vastupidavad h1, geländewagen ja unimog on kõik tükkmaad jäigema raamiga.

Uhtile edu ja loodan, et saad siis korraliku vedrustuse ja raami jäigaks. Kraavi ületamiseks ei ole vaja suuri uksevahesid!

_________________
Lameda maa klubi


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Passat off road 1,9 TD 2009. Uhti
PostitusPostitatud: 01.04.2011 11:07 

Liitunud: 27.09.2004 21:36
Postitusi: 857
rookierice kirjutas:
Gaz 66 on ikkagi odav konstruktsioon, pole korraliku raami tehtud ja pole ka korralikku vedrustust. Ahtil on juba praegune liikur keerdvedrudel, miks ta peaks järgmise tegema superjäikadel ja nullliikuvusega lehtvedrudel?

Teoorias on muidugi kõik ilus, raam paindub kaasa ja rattad on pinnasel, paraku pole keegi välja mõelnud sellele pornolahendusele amorti ja vedru ilma amordita on üks suur nali.

Pealegi võib ju mõelda, et kumb on ägedam, kas kraavi läbides veidi rohkem kaapivad 3 ratast, sest üks on õhus või pruunev küljeaken :D Pealtvaatajad olete ja tahate actionit ainult? Mida jäigem raam, seda parema vedrustuse saab sinna külge pookida. Ma ei hakka rääkimagi suuremast hoost kui on vaja ka teel püsida. Millegipärast ei ole ei dakari ega baja autodel lahtise küljega U profiilist redelraamid nagu 20ndate sõiduautodel vaid ikka kompleksed trianguleeringuga puurid. Ja bajal on vedrustuse käiku rohkem kui gaz 66l, 15" on seal üsna tavaline.

Ärge unustage ka, et 66 on lühikese kabiini,raske mootori ja vedela kastiga, mis väntsutamise andeks annab. Terve mõistusega oleks seda raske soovitada, kasvõi vastupidavuse pärast. Maailmakuulsad vastupidavad h1, geländewagen ja unimog on kõik tükkmaad jäigema raamiga.


Uhtile edu ja loodan, et saad siis korraliku vedrustuse ja raami jäigaks. Kraavi ületamiseks ei ole vaja suuri uksevahesid!


Oled sa sõitnud mõne Gaz 66-ga või teed niisama teooriat?

_________________
Wanker (auto) - see on mehaaniline olend, mis koosneb kahest lahutamatust osast: masinast ja juhist. Mõlemal neist on iseloom, tahe ja nõrkused.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Passat off road 1,9 TD 2009. Uhti
PostitusPostitatud: 01.04.2011 18:23 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.11.2008 15:38
Postitusi: 804
Asukoht: Tallinn
rookierice kirjutas:
Gaz 66 on ikkagi odav konstruktsioon, pole korraliku raami tehtud ja pole ka korralikku vedrustust. Ahtil on juba praegune liikur keerdvedrudel, miks ta peaks järgmise tegema superjäikadel ja nullliikuvusega lehtvedrudel?

Teoorias on muidugi kõik ilus, raam paindub kaasa ja rattad on pinnasel, paraku pole keegi välja mõelnud sellele pornolahendusele amorti ja vedru ilma amordita on üks suur nali.

Pealegi võib ju mõelda, et kumb on ägedam, kas kraavi läbides veidi rohkem kaapivad 3 ratast, sest üks on õhus või pruunev küljeaken :D Pealtvaatajad olete ja tahate actionit ainult? Mida jäigem raam, seda parema vedrustuse saab sinna külge pookida. Ma ei hakka rääkimagi suuremast hoost kui on vaja ka teel püsida. Millegipärast ei ole ei dakari ega baja autodel lahtise küljega U profiilist redelraamid nagu 20ndate sõiduautodel vaid ikka kompleksed trianguleeringuga puurid. Ja bajal on vedrustuse käiku rohkem kui gaz 66l, 15" on seal üsna tavaline.

Ärge unustage ka, et 66 on lühikese kabiini,raske mootori ja vedela kastiga, mis väntsutamise andeks annab. Terve mõistusega oleks seda raske soovitada, kasvõi vastupidavuse pärast. Maailmakuulsad vastupidavad h1, geländewagen ja unimog on kõik tükkmaad jäigema raamiga.

Uhtile edu ja loodan, et saad siis korraliku vedrustuse ja raami jäigaks. Kraavi ületamiseks ei ole vaja suuri uksevahesid!

Keegi polegi väitnud, et gaz66 on maailma parim blaablaa. Mina tahtsin juhtida su tähelepanu sellele, et antud masina raam on projekteeritud sedasi, et ta "keerduks".


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Passat off road 1,9 TD 2009. Uhti
PostitusPostitatud: 01.04.2011 18:31 
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.06.2005 23:11
Postitusi: 16
Asukoht: Tallinn
rookierice kirjutas:
Gaz 66 on ikkagi odav konstruktsioon, pole korraliku raami tehtud ja pole ka korralikku vedrustust. Ahtil on juba praegune liikur keerdvedrudel, miks ta peaks järgmise tegema superjäikadel ja nullliikuvusega lehtvedrudel?

Teoorias on muidugi kõik ilus, raam paindub kaasa ja rattad on pinnasel, paraku pole keegi välja mõelnud sellele pornolahendusele amorti ja vedru ilma amordita on üks suur nali.

Pealegi võib ju mõelda, et kumb on ägedam, kas kraavi läbides veidi rohkem kaapivad 3 ratast, sest üks on õhus või pruunev küljeaken :D Pealtvaatajad olete ja tahate actionit ainult? Mida jäigem raam, seda parema vedrustuse saab sinna külge pookida. Ma ei hakka rääkimagi suuremast hoost kui on vaja ka teel püsida. Millegipärast ei ole ei dakari ega baja autodel lahtise küljega U profiilist redelraamid nagu 20ndate sõiduautodel vaid ikka kompleksed trianguleeringuga puurid. Ja bajal on vedrustuse käiku rohkem kui gaz 66l, 15" on seal üsna tavaline.

Ärge unustage ka, et 66 on lühikese kabiini,raske mootori ja vedela kastiga, mis väntsutamise andeks annab. Terve mõistusega oleks seda raske soovitada, kasvõi vastupidavuse pärast. Maailmakuulsad vastupidavad h1, geländewagen ja unimog on kõik tükkmaad jäigema raamiga.

Uhtile edu ja loodan, et saad siis korraliku vedrustuse ja raami jäigaks. Kraavi ületamiseks ei ole vaja suuri uksevahesid!


Ka unimogi raam on keskelt painduvaks tehtud.
Sammuti on enamus unimogid lühikese kabiini ja eraldi käiva kongi/kasti/millega iganes..


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Passat off road 1,9 TD 2009. Uhti
PostitusPostitatud: 01.04.2011 19:07 

Liitunud: 04.09.2007 21:30
Postitusi: 124
Asukoht: viljandi
Mõttetu vaielda siin kui inimene tahab võib ta muhule K-700 alusvankri ka toppida.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Passat off road 1,9 TD 2009. Uhti
PostitusPostitatud: 03.04.2011 11:27 
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.05.2003 18:01
Postitusi: 517
Asukoht: Tartumaa
Kuna mul on suht kiiresti ta vaja sõitma saada siis see aasta jätan ta lehtvedrude peale.Vajadusel teen järgmisel suvel talle teistsuguse vedrustuse.
Eelmisel lehel kirjutasin,et võtan esialgu pea pooled lehed ära,et vedrustus natukenegi toimiks.Telgedevahe teen u 400 mm lühemaks ja üleliigsed raamiotsad lõikan maha.Telgedevahet lühendan sellega,et tõstan tagasillda ette poole.Sellega muutub juba raam natuke jäigemaks kuna ta keskelt laiem.Raamile keevitan vajadusel sissepoole u 4mm terasest plaadid,mis lisavad talle veelgi jäikust.

_________________
Carsmart Baltic OÜ


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Passat off road 1,9 TD 2009. Uhti
PostitusPostitatud: 03.04.2011 17:02 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.05.2006 21:47
Postitusi: 3356
Asukoht: Tartu
Kas raami uputad seekord keresse või jätad samamoodi nagu praegu on?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Passat off road 1,9 TD 2009. Uhti
PostitusPostitatud: 03.04.2011 17:31 

Liitunud: 10.11.2009 23:19
Postitusi: 259
Uhti kirjutas:
Kuna mul on suht kiiresti ta vaja sõitma saada...


Kuhu sul sellega siis sõita vaja on? :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Passat off road 1,9 TD 2009. Uhti
PostitusPostitatud: 03.04.2011 19:01 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.05.2008 21:27
Postitusi: 1194
Asukoht: Värvikambris
Seltsimehed, kevadkünni aeg pole kaugel :D

_________________
Powered by IŽ 212501, JAWA 638, Mercedes Benz 230 CED


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Passat off road 1,9 TD 2009. Uhti
PostitusPostitatud: 03.04.2011 21:36 
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.05.2003 18:01
Postitusi: 517
Asukoht: Tartumaa
Moose kirjutas:
Kas raami uputad seekord keresse või jätad samamoodi nagu praegu on?

Kere läheb vastu raami nii,et vahet sisse ei jää.
Küntakse ikka sügisel ja põllumajandusega ma ei tegele kuig põldu mul ikka mõned hektarid on :D
Mul vaja teda uue elamise juures õue korrastus töödel vaja.

_________________
Carsmart Baltic OÜ


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Passat off road 1,9 TD 2009. Uhti
PostitusPostitatud: 04.04.2011 14:31 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.04.2006 00:48
Postitusi: 911
kui väga igav on, siis pane teine esisild ka taha tagusilla asemele


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Passat off road 1,9 TD 2009. Uhti
PostitusPostitatud: 04.04.2011 15:39 
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.05.2003 18:01
Postitusi: 517
Asukoht: Tartumaa
kalle kirjutas:
kui väga igav on, siis pane teine esisild ka taha tagusilla asemele

Ütleme nii,et see ei jää selle taha kas on igav või mitte.Mõelnud sellele olen ja ehk kunagi tulevikus ka teostan :rokib

_________________
Carsmart Baltic OÜ


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Passat off road 1,9 TD 2009. Uhti
PostitusPostitatud: 05.04.2011 11:52 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.06.2007 10:16
Postitusi: 374
Asukoht: Võru/Põlva/Tartu kiirliin
Uhti kirjutas:
...Mul vaja teda uue elamise juures õue korrastus töödel vaja.


Ma loodan, et sa kolid ikka sama maantee äärde, siis näen edaspidigi seda elukat ukerdamas, kui Tartu poole liiklen :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Passat off road 1,9 TD 2009. Uhti
PostitusPostitatud: 05.04.2011 13:47 
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.03.2004 21:04
Postitusi: 3142
Asukoht: Tartu
919 kirjutas:
Uhti kirjutas:
...Mul vaja teda uue elamise juures õue korrastus töödel vaja.


Ma loodan, et sa kolid ikka sama maantee äärde, siis näen edaspidigi seda elukat ukerdamas, kui Tartu poole liiklen :)

Taipohh , kui liivalt ära kolid :D

_________________
Audi C6 Quattro; Tighter than your girlfriend
Street.ee - Autoüritused


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Passat off road 1,9 TD 2009. Uhti
PostitusPostitatud: 06.04.2011 09:55 
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.05.2003 18:01
Postitusi: 517
Asukoht: Tartumaa
Tee äärest kolisin vaiksete metsade vahele elama aga küla jäi enamvähem samaks.

_________________
Carsmart Baltic OÜ


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 604 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 9 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7