Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

VW Passat off road 1,9 TD 2009. Uhti
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=47&t=9732
1. leht 41-st

Autor:  Uhti [ 30.03.2009 21:20 ]
Teema pealkiri:  VW Passat off road 1,9 TD 2009. Uhti

Kuna mul oli mingi 7-8 aastat tagasi üks UAZ 469 mille ka natuke kõrgemaks tõstsin siis sain sealt väikse pisiku külge.
Nüüd siis plaan uuesti midagi sellist teha aga natuke ehk veel kõrgem, ökonoomsem ja praktilisem.Kuna see aasta pidin tihti Passatiga jäärada siluma ja äia traktorit paar tundi käivitama,et saaks suure lume maha lükata siis ongi plaan selline auto valmis teha.
Selleks tõin täna endale 469 raami koos sildadega ja Niva vahekasti.Vedrustuse teen ümber keerdvedrudele.Mootori ja kere pole veel sobivat leidnud aga mina kui Opeli fänn siis tahaks saada 2,3l TD Opel Omegat millelt võtaks mootori ja ka ehk ka kere kui to väga pehme pole.
Ratasteks on olemas T-150 rattad aga nod jäävad liiga suurteks.Teisteks ratasteks on Uued GAZ 52 rattad mida saaks kasutada.Samas võtab ehitamine aega ja ehk leiab selle ajaga hoopis midagi paremat.

Paar pilti eelmisest UAZist

Pilt
Pilt

Autor:  Hannes525 [ 30.03.2009 21:40 ]
Teema pealkiri:  Re: Projekt:Pisike Monster 2009.

Siit on jälle midagi väga huvitavat tulemas.

Jõudu! :beer

Autor:  Mossemeez [ 30.03.2009 22:26 ]
Teema pealkiri:  Re: Projekt:Pisike Monster 2009.

Kas ta suurte ratastega pooltelgi murdma ei hakka.4x4 foorumis väideti et hakkab.
Miks keerdvedrud paremad kui lehtvedrud?

Autor:  Andres003 [ 30.03.2009 23:39 ]
Teema pealkiri:  Re: Projekt:Pisike Monster 2009.

Uhti vorbib neid imemasinaid nigu Vändrast saelaudu :lol Aga mis muud kui edu ja häid mõtteid ehitamisel.

Autor:  saarlane [ 31.03.2009 01:49 ]
Teema pealkiri:  Re: Projekt:Pisike Monster 2009.

Mossemeez kirjutas:
Kas ta suurte ratastega pooltelgi murdma ei hakka.4x4 foorumis väideti et hakkab.
Miks keerdvedrud paremad kui lehtvedrud?


Keerdvedruga on sillakäik suurem.

Autor:  Mossemeez [ 31.03.2009 06:56 ]
Teema pealkiri:  Re: Projekt:Pisike Monster 2009.

Aga seda hakkab segama gardaanide pikkus ju :?

Autor:  Uhti [ 31.03.2009 08:42 ]
Teema pealkiri:  Re: Projekt:Pisike Monster 2009.

Keerdvedrude peale tahan ehitada sellepärast,et siis on kraavidest parem läbi sõita,siis saan sillanurga paremaks,et kardaani nurk jääks normaalne.Plaan on pikkihoobade asemel jätta originaal lehtvedrude tagumised pooled aga kas nii ka toimima hakkab ei tea.Kardaani pikkused mind häirima ei hakka kuna kõigepealt teen tõste ära ja siis saan hakata vahekasti ja kardaane tegema ja paigaldama.Pooltelgi võib hakata murdma küll aga siiski arvan,et ma nii hullult teda uputama ega temaga turnima ei lähe,et sildasid lõhkuma hakkab.

Raam.

Pilt
Pilt

Autor:  rookierice [ 31.03.2009 09:20 ]
Teema pealkiri:  Re: Projekt:Pisike Monster 2009.

vot vot mul ka mõte olnud, et kunagi peaks ühele masinale panema hoopis veokarattad ja sisi laskma mudaproti peale, siis vist kannatab isegi maanteel sõita. 22.5 tolli velg ja norm rehvikõrgus, rehv ka jäik ju. Ilmselt väheke normaalsem teedel kui 35tolline rehv 15 velje peal. muidugi need, kes 0.4 bar rõhuga sõidavad tunnevad kasu just suurest vetruvusest ja laienevast külgpinnast juurikatest ja kivikestest pidamist otsides.

Hoian pöialt, väheke põnevam projekt kui omega.

AGa üks küsimus ka otse ja ausalt, miks sa 4wd vahekaste ja asju kasutada tahad? imo tuleks nii suurte ratastega hea tulemus peipsi kalurite moodi - esiveolise tehnika piki keskele, ette sild ja taha sild, siis ju ülekanded ka aeglustuskasti mitte vajavad ("keskdiffer" 3.5 kanti ja sillad veel vastavalt vajadusele, ehk siis kokkuvõttes sillaülekanded 6.5-11 vahele). Tagumise difri võiks lukku panna, keskmise lukustatavaks teha ja esimene las olla kasvõi lahtine siis (sõltub mis sillad leiad). Kaalujaotus ja kaal peaks ka normaalsem tulema. :wink:

Autor:  rookierice [ 31.03.2009 09:22 ]
Teema pealkiri:  Re: Projekt:Pisike Monster 2009.

Mossemeez kirjutas:
Aga seda hakkab segama gardaanide pikkus ju :?

Kui lääbad on samapikad kui kardaan siis võib lõpmatult palju vedrukäiku olla. ning külgsuunas "flex" ei sega kardaanide toimetamist üldse. :)

Autor:  error [ 31.03.2009 09:27 ]
Teema pealkiri:  Re: Projekt:Pisike Monster 2009.

uhti saa ka jaksad...

Autor:  Uhti [ 31.03.2009 13:03 ]
Teema pealkiri:  Re: Projekt:Pisike Monster 2009.

Peab jaksama.Mis mul töötul muud ikka teha kui kodus sõprade-tuttavate autosid remontida ja omale mingeid autosid valmis nokitseda.
See keskmootori varjant on päris hea jah kuigi ma eelistaks auto jätta vähemalt neljakohaliseks.
Pean veel mõtlema selle üle ja otsima erinevaid doonoreid.

Autor:  Umx [ 31.03.2009 13:11 ]
Teema pealkiri:  Re: Projekt:Pisike Monster 2009.

Mootor keskele ja mõlemale poole kaks tooli - tagumised näiteks seljaga sõidusuunas (siis on hea tagumistel jalaga lükata kah, kui kinni juhtud jääma.

Autor:  infidel [ 31.03.2009 13:17 ]
Teema pealkiri:  Re: Projekt:Pisike Monster 2009.

Esimese hooga meenus see aparaat:
http://varjupaik.jjts.ee/?action=ekspon ... st&S_ID=19
Samas 469 põhjale peaks saama ehitada tunduvalt sõiduautolikuma nähtuse.

Autor:  speedest86 [ 31.03.2009 13:51 ]
Teema pealkiri:  Re: Projekt:Pisike Monster 2009.

ega jah 469 on tore aparaat küll omalgi selline või noh proua isal kellega saab ikka vahepeal ka offroad sõidetud.hea läbivusega auto mudas :rokib

põnev projekt

edu!

Autor:  Uhti [ 31.03.2009 15:10 ]
Teema pealkiri:  Re: Projekt:Pisike Monster 2009.

See golf on muidugi väikseks eeskujuks aga ilma nenda väliste torudetta 8)
Pilt

1. leht 41-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/