Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

VW Passat off road 1,9 TD 2009. Uhti
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=47&t=9732
39. leht 41-st

Autor:  rookierice [ 31.03.2011 23:23 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Passat off road 1,9 TD 2009. Uhti

Gaz 66 on ikkagi odav konstruktsioon, pole korraliku raami tehtud ja pole ka korralikku vedrustust. Ahtil on juba praegune liikur keerdvedrudel, miks ta peaks järgmise tegema superjäikadel ja nullliikuvusega lehtvedrudel?

Teoorias on muidugi kõik ilus, raam paindub kaasa ja rattad on pinnasel, paraku pole keegi välja mõelnud sellele pornolahendusele amorti ja vedru ilma amordita on üks suur nali.

Pealegi võib ju mõelda, et kumb on ägedam, kas kraavi läbides veidi rohkem kaapivad 3 ratast, sest üks on õhus või pruunev küljeaken :D Pealtvaatajad olete ja tahate actionit ainult? Mida jäigem raam, seda parema vedrustuse saab sinna külge pookida. Ma ei hakka rääkimagi suuremast hoost kui on vaja ka teel püsida. Millegipärast ei ole ei dakari ega baja autodel lahtise küljega U profiilist redelraamid nagu 20ndate sõiduautodel vaid ikka kompleksed trianguleeringuga puurid. Ja bajal on vedrustuse käiku rohkem kui gaz 66l, 15" on seal üsna tavaline.

Ärge unustage ka, et 66 on lühikese kabiini,raske mootori ja vedela kastiga, mis väntsutamise andeks annab. Terve mõistusega oleks seda raske soovitada, kasvõi vastupidavuse pärast. Maailmakuulsad vastupidavad h1, geländewagen ja unimog on kõik tükkmaad jäigema raamiga.

Uhtile edu ja loodan, et saad siis korraliku vedrustuse ja raami jäigaks. Kraavi ületamiseks ei ole vaja suuri uksevahesid!

Autor:  trykmann [ 01.04.2011 11:07 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Passat off road 1,9 TD 2009. Uhti

rookierice kirjutas:
Gaz 66 on ikkagi odav konstruktsioon, pole korraliku raami tehtud ja pole ka korralikku vedrustust. Ahtil on juba praegune liikur keerdvedrudel, miks ta peaks järgmise tegema superjäikadel ja nullliikuvusega lehtvedrudel?

Teoorias on muidugi kõik ilus, raam paindub kaasa ja rattad on pinnasel, paraku pole keegi välja mõelnud sellele pornolahendusele amorti ja vedru ilma amordita on üks suur nali.

Pealegi võib ju mõelda, et kumb on ägedam, kas kraavi läbides veidi rohkem kaapivad 3 ratast, sest üks on õhus või pruunev küljeaken :D Pealtvaatajad olete ja tahate actionit ainult? Mida jäigem raam, seda parema vedrustuse saab sinna külge pookida. Ma ei hakka rääkimagi suuremast hoost kui on vaja ka teel püsida. Millegipärast ei ole ei dakari ega baja autodel lahtise küljega U profiilist redelraamid nagu 20ndate sõiduautodel vaid ikka kompleksed trianguleeringuga puurid. Ja bajal on vedrustuse käiku rohkem kui gaz 66l, 15" on seal üsna tavaline.

Ärge unustage ka, et 66 on lühikese kabiini,raske mootori ja vedela kastiga, mis väntsutamise andeks annab. Terve mõistusega oleks seda raske soovitada, kasvõi vastupidavuse pärast. Maailmakuulsad vastupidavad h1, geländewagen ja unimog on kõik tükkmaad jäigema raamiga.


Uhtile edu ja loodan, et saad siis korraliku vedrustuse ja raami jäigaks. Kraavi ületamiseks ei ole vaja suuri uksevahesid!


Oled sa sõitnud mõne Gaz 66-ga või teed niisama teooriat?

Autor:  JAWAmees [ 01.04.2011 18:23 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Passat off road 1,9 TD 2009. Uhti

rookierice kirjutas:
Gaz 66 on ikkagi odav konstruktsioon, pole korraliku raami tehtud ja pole ka korralikku vedrustust. Ahtil on juba praegune liikur keerdvedrudel, miks ta peaks järgmise tegema superjäikadel ja nullliikuvusega lehtvedrudel?

Teoorias on muidugi kõik ilus, raam paindub kaasa ja rattad on pinnasel, paraku pole keegi välja mõelnud sellele pornolahendusele amorti ja vedru ilma amordita on üks suur nali.

Pealegi võib ju mõelda, et kumb on ägedam, kas kraavi läbides veidi rohkem kaapivad 3 ratast, sest üks on õhus või pruunev küljeaken :D Pealtvaatajad olete ja tahate actionit ainult? Mida jäigem raam, seda parema vedrustuse saab sinna külge pookida. Ma ei hakka rääkimagi suuremast hoost kui on vaja ka teel püsida. Millegipärast ei ole ei dakari ega baja autodel lahtise küljega U profiilist redelraamid nagu 20ndate sõiduautodel vaid ikka kompleksed trianguleeringuga puurid. Ja bajal on vedrustuse käiku rohkem kui gaz 66l, 15" on seal üsna tavaline.

Ärge unustage ka, et 66 on lühikese kabiini,raske mootori ja vedela kastiga, mis väntsutamise andeks annab. Terve mõistusega oleks seda raske soovitada, kasvõi vastupidavuse pärast. Maailmakuulsad vastupidavad h1, geländewagen ja unimog on kõik tükkmaad jäigema raamiga.

Uhtile edu ja loodan, et saad siis korraliku vedrustuse ja raami jäigaks. Kraavi ületamiseks ei ole vaja suuri uksevahesid!

Keegi polegi väitnud, et gaz66 on maailma parim blaablaa. Mina tahtsin juhtida su tähelepanu sellele, et antud masina raam on projekteeritud sedasi, et ta "keerduks".

Autor:  jannyy [ 01.04.2011 18:31 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Passat off road 1,9 TD 2009. Uhti

rookierice kirjutas:
Gaz 66 on ikkagi odav konstruktsioon, pole korraliku raami tehtud ja pole ka korralikku vedrustust. Ahtil on juba praegune liikur keerdvedrudel, miks ta peaks järgmise tegema superjäikadel ja nullliikuvusega lehtvedrudel?

Teoorias on muidugi kõik ilus, raam paindub kaasa ja rattad on pinnasel, paraku pole keegi välja mõelnud sellele pornolahendusele amorti ja vedru ilma amordita on üks suur nali.

Pealegi võib ju mõelda, et kumb on ägedam, kas kraavi läbides veidi rohkem kaapivad 3 ratast, sest üks on õhus või pruunev küljeaken :D Pealtvaatajad olete ja tahate actionit ainult? Mida jäigem raam, seda parema vedrustuse saab sinna külge pookida. Ma ei hakka rääkimagi suuremast hoost kui on vaja ka teel püsida. Millegipärast ei ole ei dakari ega baja autodel lahtise küljega U profiilist redelraamid nagu 20ndate sõiduautodel vaid ikka kompleksed trianguleeringuga puurid. Ja bajal on vedrustuse käiku rohkem kui gaz 66l, 15" on seal üsna tavaline.

Ärge unustage ka, et 66 on lühikese kabiini,raske mootori ja vedela kastiga, mis väntsutamise andeks annab. Terve mõistusega oleks seda raske soovitada, kasvõi vastupidavuse pärast. Maailmakuulsad vastupidavad h1, geländewagen ja unimog on kõik tükkmaad jäigema raamiga.

Uhtile edu ja loodan, et saad siis korraliku vedrustuse ja raami jäigaks. Kraavi ületamiseks ei ole vaja suuri uksevahesid!


Ka unimogi raam on keskelt painduvaks tehtud.
Sammuti on enamus unimogid lühikese kabiini ja eraldi käiva kongi/kasti/millega iganes..

Autor:  hundu615 [ 01.04.2011 19:07 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Passat off road 1,9 TD 2009. Uhti

Mõttetu vaielda siin kui inimene tahab võib ta muhule K-700 alusvankri ka toppida.

Autor:  Uhti [ 03.04.2011 11:27 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Passat off road 1,9 TD 2009. Uhti

Kuna mul on suht kiiresti ta vaja sõitma saada siis see aasta jätan ta lehtvedrude peale.Vajadusel teen järgmisel suvel talle teistsuguse vedrustuse.
Eelmisel lehel kirjutasin,et võtan esialgu pea pooled lehed ära,et vedrustus natukenegi toimiks.Telgedevahe teen u 400 mm lühemaks ja üleliigsed raamiotsad lõikan maha.Telgedevahet lühendan sellega,et tõstan tagasillda ette poole.Sellega muutub juba raam natuke jäigemaks kuna ta keskelt laiem.Raamile keevitan vajadusel sissepoole u 4mm terasest plaadid,mis lisavad talle veelgi jäikust.

Autor:  Moose [ 03.04.2011 17:02 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Passat off road 1,9 TD 2009. Uhti

Kas raami uputad seekord keresse või jätad samamoodi nagu praegu on?

Autor:  peeter3654 [ 03.04.2011 17:31 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Passat off road 1,9 TD 2009. Uhti

Uhti kirjutas:
Kuna mul on suht kiiresti ta vaja sõitma saada...


Kuhu sul sellega siis sõita vaja on? :)

Autor:  Kombimiis [ 03.04.2011 19:01 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Passat off road 1,9 TD 2009. Uhti

Seltsimehed, kevadkünni aeg pole kaugel :D

Autor:  Uhti [ 03.04.2011 21:36 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Passat off road 1,9 TD 2009. Uhti

Moose kirjutas:
Kas raami uputad seekord keresse või jätad samamoodi nagu praegu on?

Kere läheb vastu raami nii,et vahet sisse ei jää.
Küntakse ikka sügisel ja põllumajandusega ma ei tegele kuig põldu mul ikka mõned hektarid on :D
Mul vaja teda uue elamise juures õue korrastus töödel vaja.

Autor:  kalle [ 04.04.2011 14:31 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Passat off road 1,9 TD 2009. Uhti

kui väga igav on, siis pane teine esisild ka taha tagusilla asemele

Autor:  Uhti [ 04.04.2011 15:39 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Passat off road 1,9 TD 2009. Uhti

kalle kirjutas:
kui väga igav on, siis pane teine esisild ka taha tagusilla asemele

Ütleme nii,et see ei jää selle taha kas on igav või mitte.Mõelnud sellele olen ja ehk kunagi tulevikus ka teostan :rokib

Autor:  919 [ 05.04.2011 11:52 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Passat off road 1,9 TD 2009. Uhti

Uhti kirjutas:
...Mul vaja teda uue elamise juures õue korrastus töödel vaja.


Ma loodan, et sa kolid ikka sama maantee äärde, siis näen edaspidigi seda elukat ukerdamas, kui Tartu poole liiklen :)

Autor:  hallscorpio [ 05.04.2011 13:47 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Passat off road 1,9 TD 2009. Uhti

919 kirjutas:
Uhti kirjutas:
...Mul vaja teda uue elamise juures õue korrastus töödel vaja.


Ma loodan, et sa kolid ikka sama maantee äärde, siis näen edaspidigi seda elukat ukerdamas, kui Tartu poole liiklen :)

Taipohh , kui liivalt ära kolid :D

Autor:  Uhti [ 06.04.2011 09:55 ]
Teema pealkiri:  Re: VW Passat off road 1,9 TD 2009. Uhti

Tee äärest kolisin vaiksete metsade vahele elama aga küla jäi enamvähem samaks.

39. leht 41-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/