Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 03.05.2025 22:25

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 60 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Renault Clio mk1 EURO project- omrek
PostitusPostitatud: 17.12.2011 10:37 
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.07.2011 12:29
Postitusi: 48
nrgchris kirjutas:
Lahe mis sa teinud oled : D
Agaaa, mis sa selle stangega ette võtad, et need liistu lõiked lähevad kinni ikka ? :D


muidugi lähevad kinni lõikekohad, mul oli mingi poolik avariilise auto stange, seega suurt liistu valikut polnud, jootekolviga teen ilusti siledaks ära, aga hetkel on keretööd esmatähtsad.

Interx kirjutas:
Väga vinge värk jh.
Ei lugend kuskilt välja aga kus sa plekid teha lasid?


seda ei loegi kuskilt välja :D ise tegin, don't try this at home. aga ei saanudki väga hull, velje rant tsentreeris ennast ise velje südamiku peale ära, tegin ainult endale abivahendiks ühe klotsi mille ma vahele panin velje rantidele, siis punktisin kokku, ja pärast pideva keevitusega üle. väga hull ei saanudki, tasakaalustus pingis sisekülg(originaal) tahtis 15g raskust, välimine (custom) aga ainult 35g.

praanik kirjutas:
saan aru, et 2'te velge on kasutatud ühe tegemiseks? Kas veljed peavad olema identsed või piisab samast tollimõõdust ja laiusest.


lihtsam on jah kahest veljest kokku teha üks, piisab samast tollimõõdust, laius oleneb sellest kui laiaks ise velge teha tahad. aga see risk on kui paned välimise randi asemel teise velje sisemise randi, siis ei pruugi enam rehv väga peale tahta minna. mina näiteks nüüd saan ainult siserandilt rehvi peale, kui välirandilt proovima hakkasin hakkas pink rehvi lõhkuma(välimine rant on mingi vana fordi velje küljest). raskem moodus on välimine rant lahti lõigata ja siis mingi vits vahele keevitada, aga tõenäosus on suurem et velg hakkab viskama. kuigi endal plaan ka see ära proovida, eks kui huvi hoian teid kursis.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Renault Clio mk1 EURO project- omrek
PostitusPostitatud: 19.12.2011 19:44 
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.07.2011 12:29
Postitusi: 48
Kas keegi oskab soovitada mõnda head viisi kuidas põhjaall korrosiooni tõrjuda. mis roostesurma kasutada, mis värvi peale panna ja mis mastiks kõige lõpuks, motipi bituumen mastiks on täielik saast, tahaks midagi head, millest niiskus läbi ei imbuks.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Renault Clio mk1 EURO project- omrek
PostitusPostitatud: 19.12.2011 20:21 
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.11.2010 13:16
Postitusi: 1345
Roostesurmana kasutada epoxi roostesurma ,lase mingi päevake seista ,käi lapiga üle, vääna kaela epo krunt ja siis mingi mastiks nime ma ei mäleta ,aga on saanud kasutada mingit odavat mastiksit mis oli 3kg purgis ja jäi pärast selline mõnus kumm !

_________________
Ma olin täna lepo all jälle ,täna pool päeva .


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Renault Clio mk1 EURO project- omrek
PostitusPostitatud: 20.12.2011 09:31 
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.07.2011 12:29
Postitusi: 48
Vanaisavecu kirjutas:
Roostesurmana kasutada epoxi roostesurma ,lase mingi päevake seista ,käi lapiga üle, vääna kaela epo krunt ja siis mingi mastiks nime ma ei mäleta ,aga on saanud kasutada mingit odavat mastiksit mis oli 3kg purgis ja jäi pärast selline mõnus kumm !



epoxi tähistab sii firma nime või mille baasil on see roostesurm, ma olen neid igasugu tartus erinevatest poodidest otsinud ja sellist ei ole nagu silma jäänud. olen leidnud presto oma, mille kohta poemüüja ütles et olevat pannud haljale auto luugile pinsliga ühe triibu peale ja see triip ei olevat aastaga roostetama hakanud. teised kiidavad buvanoli, aga mul on see mõned korrad just tekitanud roostet. tegin pleki puhtaks terasharjaga, tõmbasin buvanoli peale, ja hommikul vaatasin et oli uus pruun kirme peal. siis olen proovinud veel ühte, mis on pritsipudelis ja müüakse bauhafis, too tõmbab rooste koldele algul vahu peale, pärast muutub mustaks ja roostel on selline läikiv kõva kiht peal. halja metalli puhul ei tee see midagi


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Renault Clio mk1 EURO project- omrek
PostitusPostitatud: 20.12.2011 14:51 
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.11.2010 13:16
Postitusi: 1345
http://www.rivor.ee/toode_ML.html
Lugesin natuke roostesurmade kohta, buvanol on ikka üks parimaid mis saada on ,kui oled buvanoliga töödelnud lase sellega üle toimib krundina ja mingi paar tundi hiljema kanna mastiks peale ,soovitatavalt ka midagi selle firma tootevalikust ,pidi hea kraam olema !Selle epooxy roostesurma vahendi täisnimi peaks olema Epoxy brunox!

_________________
Ma olin täna lepo all jälle ,täna pool päeva .


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Renault Clio mk1 EURO project- omrek
PostitusPostitatud: 07.06.2012 20:05 
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.07.2011 12:29
Postitusi: 48
Viimasest postist päris pikk aega möödas, aga see ei tähenda et mu rotikas unustusse vajunud on. töölt on puhkus tulemas ja plaanid on suured

1. Kere üle värvida(lõpuks)
2. Ja lõpuks ometi kapoti alla minna tuhlama.
Hangitud on komplektne R19 1.7 66kw, Nissan patroli 3.0 disla turbo ja lisaks veel üks karbuss. pange need detailid kokku ja saate ise aimu mis tulema hakkab.

kuna uus mootor on karbussiga, siis ma ei taha hetkel veel jändama hakata sissepritse peale ehitamisega, seega proovin selle karpaga ära turbotada. praegu mootorile plaanitud lisaks veel 1 karpa, mis avaneb alles siis kui turbo rõhku hakkab tootma. see on siis selleks et küttesegu oleks ühtlasem, ehk enne turbot töötab originaal karpaga nii nagu ikka ja siis kui õhu kogus suureneb saab teise karpaga väikest lisakütust juurde anda. Teine variant on muidugi et teha küttesegu nii rikkaks et boosti ajal on normaalne, aga boostialast väljas uputab üle, mis tahmab mootori ära ja ega liigrikka seguga jõudlust ka masinal pole.

kui asi valmis saab siis ärge igaksjuhuks minu auto taga olge, summutist võib igasugu juppe lendama hakata :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Renault Clio mk1 EURO project- omrek
PostitusPostitatud: 14.10.2012 20:35 
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.07.2011 12:29
Postitusi: 48
pill pole unarusse jäänud

kuna vahepeal juhtus minu igapäeva masinaga... ( selgituseks võin öelda et sain selle masina kommiraha eest ja algne plaan oligi mootori doonor, kuna aga oli nii korras masin siis tegin üv ja kimasin sellega. clio jäi paremaid aegu ootama)
Pilt

siis hakkas juhtuma nii...
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
pidurid sobisid ka r19 omad, käändmik jäi clio oma, aga suport sadul ja kettad vahetasin ära. need laiad 13 tolli veljed enam alla ei lähe :/ aga pidurid on seeest suuremad ja ventileeritud.

Pilt
mootor ikka heasi ära ei mahtunud, sai siis kiiruga midagi klopsitud

Pilt
kuna summuti ikka sedaani alt luukpära alla ei sobita ja clio originaal oli veerandi jagu väiksema diameetriga, siis sai alternatiiv leitud. päris edev näeb välja, kahju et varsti ära roostetab :( cliol on veider sumpsi paigutus, sumps jookseb paagi ümbert mööda ja see veider koht (115 kraadi põlv) vasakul pool tegelikult sobib väga ilusti alla, paagist mööda ja väikse tõusuga üle tagasilla. lihtne see sumpsi ehitus ja kraadidega möllamine pole aga tehtud sai.

sai ka korrosiooni tõrjega põhjaall tegeletud ja nüüd lõpuks hakkan tehnika poolega otsi kokku tõmbama ja algavad keretööd, liistukohad lähevad klaaskiud pahtliga siledaks ( roheline ollus auto küljel) kapoti scoop vajab pahteldamist, ja siis värv selga ja ülevaatusele. tehase andmeil selle mootoriga clio rsi läheb 7,8 sekki sajani, aga minu clio on kergem kui SRI siis loodaks vähemasti sinna 8 seki kanti saada. tegu ju pole enam uue mootoriga


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Renault Clio mk1 EURO project- omrek
PostitusPostitatud: 14.10.2012 20:37 
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.07.2011 12:29
Postitusi: 48
väike update. lõpuks tehniline pool valmis, ja hakkas pahteldamine pihta. sumps sai ka lõpuni valmis ja veel edevam kui ennem, nimelt ''summutab'' nüüd tagaotsas Honda Civic type R-i lõpupütt. valisin selle, kuna peaks päris hästi hingama ja võrreldes otseläbi pütiga ka vähe vaiksem. aga reaalsus on see et see sumps on siiski päris vali :D
Pilt
Pilt


niisama klõpsud mootorist, näitamaks kui kitas kapotiall on
Pilt
Pilt


Viimati muutis omrek, 28.12.2013 00:51, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Renault Clio mk1 EURO project- omrek
PostitusPostitatud: 14.10.2012 20:57 

Liitunud: 13.04.2007 18:34
Postitusi: 1329
Asukoht: Harjumaa
kiire pilguga ei saanudki nagu sotti, et mis mootor sinna kapotialla siis sattus näitajate poolest ? :) teema muutus päris huvitavaks kohe !

_________________
Elu nagu lill ...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Renault Clio mk1 EURO project- omrek
PostitusPostitatud: 14.10.2012 21:12 
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.07.2011 12:29
Postitusi: 48
FreeFaller kirjutas:
kiire pilguga ei saanudki nagu sotti, et mis mootor sinna kapotialla siis sattus näitajate poolest ? :) teema muutus päris huvitavaks kohe !


mootor on siis 1.8 101kw 16 klapiline. kasutusel ka siis clio RSi-ide peal ja nagu näha siis ka renoo r19 sportlikematel mudelitel. muud nagu ei oskagi öelda, pöördi pill, elu algab alle 4,5k pöörde juures, alla selle on nagu tavaline auto.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Renault Clio mk1 EURO project- omrek
PostitusPostitatud: 15.10.2012 00:22 
Kasutaja avatar

Liitunud: 23.07.2006 17:42
Postitusi: 532
Asukoht: Tartu/Otepää
Läks päris huvitavaks kohe :D . Peaks fooriall päris ägedalt ehmatama :evil:

_________________
525TDS
no smoke no power


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Renault Clio mk1 EURO project- omrek
PostitusPostitatud: 15.10.2012 19:24 
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.07.2011 12:29
Postitusi: 48
Noor24 kirjutas:
Läks päris huvitavaks kohe :D . Peaks fooriall päris ägedalt ehmatama :evil:


ei jõua isegi oodata millal proovisõitu saab :D mõtlesin et ennem ei narri ennast, kui on valmis kui ühtne tervik, tehnika poolest kõik töötab, auto sõidab(teoreetiliselt), näidikud näitavad. aga kere veel vajab viimistlust ja värvi. ma usun et ehmun isegi ära. kui selle mootori doonori ostsin 1,5.-2 nädalat peale igat sõitu ikka jalad värisesid, siis peale seda aega harjusin ära. adrenaliini lõi lakke kui foori tagant mõne bmw-ga mõõtu võtta sai. need olid kõvemad konkurendid, ülejäänud olid suht tõusikud, mingid r5 mootoriga audid nonturbod ja siis ka veel pisikesed jaapani punnid arvasid et on kõvemad kui renoo, aga nägid siiski minu auto ilusaid tagatulesid.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Renault Clio mk1 EURO project- omrek
PostitusPostitatud: 22.10.2012 00:16 
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.07.2011 12:29
Postitusi: 48
nii, tehnika valmis, kere valmis, ainul paar logarit ja tihendit paika panna. pildid räägivad enda eest.

Pilt
pidin ikka selle momendi jäädvusama.

Pilt
ette stangele tuleb veel alla pisike põll juurde, mida on vanematel piltidel näha.

Pilt


Viimati muutis omrek, 28.12.2013 00:51, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Renault Clio mk1 EURO project- omrek
PostitusPostitatud: 22.10.2012 00:19 
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.02.2012 00:28
Postitusi: 304
Asukoht: Tallinn/Saue
pane ikka laiad plekid alla tagasi, nägi palju badassim välja :D
Igatahes vägev ettevõtmine, kas ülevaatusel ei hakata ka jamama mootori vahetuse pärast?

_________________
Läbi minu saab tellida autole kleebiseid. http://www.autokleebised.ee
318 '90 ; 2101 '72 ; 21011 '71


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Renault Clio mk1 EURO project- omrek
PostitusPostitatud: 28.12.2013 00:46 
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.07.2011 12:29
Postitusi: 48
SOL kirjutas:
pane ikka laiad plekid alla tagasi, nägi palju badassim välja :D
Igatahes vägev ettevõtmine, kas ülevaatusel ei hakata ka jamama mootori vahetuse pärast?



no ülevaatusega läheb keeruliseks jah. näis mis sellega saab. proovin vaatan
Viimati tõstisomrek, 28.12.2013 00:46.

Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 60 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7