Niiisiiis, mõtlesin, et võtaks kätte ning hakkaks taas teemat uuendama üle pika aja ning alustaks siis Beligas, Tomorrowlandil käigust. Nüüd mitu kuud hiljem seda kirjutades tuleb see jutt arvatavasti poole lühem, kuna kõik ei ole nii hästi ja pikalt enam meeles, kuid parem kui mittemidagi kirjutada:) Samuti ei räägi kogu reisikirjeldust ja detaile, vaid üritan hoida teemat siiski autoga seonduvana, kasvõi õrnalt, agajamh, kõiki seiklusi autoteemas ei pajata:)
Enne reisi algust mõtlesin, et teeks väikse pildi ka pagassist ja kui suur see on(nagu näha, ei raatsinud ma ilma varurattata, ega ka ilma bassikata minna, seega oli ruum suht piiratud):

Aga hakkama saime:

Eks aegamisi küll asju kogunes sinna ja polnud enam nii hästi pakitud, kuid nelja inimese kohta ~kahe nädalaseks tripiks saime suht hästi väikse Civicu pagasiruumiga hakkama:

Aga siiski sai see tripp ette võetud ning otsutasime seda nautida, ilm oli ilus, tee oli sile(alates Saksast) ning kõik oli mõnna:

Selline oli siis stabiilne kiirus umbes millega sõitsime, pöördeid oli küll palju kuid hämmastaval kombel oli kütusekulu sellistel pööretel alates 6.4l-7.8l/100km'le, seega olime rahul, kuna küttehinnad just kõige odavamad polnud:



Normaalsest kiiremini sõitmine oli alguses küll harjumatu ning suhteliselt jube, aga kuna auto oli stabiilne, mootorile raske polnud ning tee oli sile, siis pikapeale harjus ära ning sõideti vahete-vahel kiireminigi, kuna kiirteel väga teise tagumikus selliste kiiruste peal ei taha olla, õnnetusi nägime rohkem kui 1 korra:


Tehtud sai ka huvitavaid peatusi huvitavates kohtades:

Ning sai mööda sõidetud päris mitmest mahasõidust, kust oli vaja maha sõita, näiteks pärast Warssavi, kus suutsime sõita ~90km+ vales suunas, kuna ei suutnud tagasi õige tee peale saada ning gps ei tajunud seda värsket ümberehitust mis seal oli, aga enamus vigu siiski enda lollusest:

Väike vahepildike ka, nagu näha siis ei rahuldunud tavalise EST kleepsuga ning sain JanCoy käest natukene teistmoodi lahendusega kleepsu selleks tarbeks, mis osutus ka väga vajalikuks, kuna mul vanemad nr-märgid ning saksa tollile see ei meeldinud:

Sai nähtud ka otsast-otsani erinevaid autosid, kuid hämmastaval kombel palju vähem, kui oleks oodanud:



Ning sai sõitu jätkatud nüüdseks juba ebameeldiva kuumusega, mis muutis autoistmeid aina enam ja enam higist märjaks:

Veel üks vahepeatuse pildikene:

Ühes ummikus oli väga vaffa vaadata kuidas poisid nägid väga vaeva oma autoga, iga kord kui ummik seisma jäi(liikus iga mõne minuti tagant), siis vops, poisid autost välja ja kapotialla midagi timmima:) Vaatepilt oli tore, aga pärast tunde ummikus, ei tundunud enam miski huvitav:


Eriti meeldisid mulle endale aga tunnelid, kus ülejäänud reisiseltskond pidi minu lollusi kannatama, kui lasin akent natukene enam lahti ning kuulasin VTEC'i häält, mis arvestades stock väljalaset ning sisselaset oli tunnelis vähimgi rõõm mida sain tunda:D

Aina enam edasi liikudes sai nähtud veel huvitavaid(ja lihtsalt lahedaid) autosid, otsast otsa:



Saksamaal oli aga põhiprobleemiks õli leidmine. Võtsin küll õli kaasa, aga kiirtee peal seda natukene ikka kulus, seega asusime Liqui-Moly otsingutele, pärast poolt päeva jebbimist lõpuks ka leidsime, kuid kahjuks oli see hämmastavalt keeruline. Samuti sattusin autopoes müüjaga vaidlusse:) Tema väidete kohaselt ei ole mingit probleemi minerali ja sünt õli segamisel, agajamh, ei viitsinud kaua vaielda, võtsin oma Liqui-Moly ja kadusin(selle pildi peal olime suht pettunud poodides juba ning vaatasime läbi tanklaid):

Huvitav oli aga see, et plaanisime minna Saksamaalt otse Belgiasse ning ei jälginud GPS'i kaua, seega oli suhteliselt üllatav näha tee ääres silti, mis viitas sellele, et sisenesime Hollandi:) Nimelt meie GPS leidis, et läbi Hollandi on lühim tee meie sihtpunkti, seega otsustasime natukene mingis väikeses linnakeses ringi chillida ning kuhugi cämpingu maanduda. Kuna aga kämpingusse minev tee polnud parim ning ei teinud auto põhjale head, siis peksin kõik välja ning said natukene auto kõrval kõndida:



Ning kuna kuumus oli söönud igalepoole sisse ning istmed läbi immutanud, siis sai ka need natukene tuulduma tõstetud + väga mugav istumine õhtuses olekus:

Testitud sai ka Eestist kaasaostetud spiraali süsteemi, kellel endal plaan sellisega läbi ajada, siis võite ära unustada, suht lootusetu vidin, aga me pidime lihtsalt ära proovima:

Järgmine hommik sai teed alustatud siis festivali poole, kus samuti oli ebameeldiv sissesõit, seega


Autost tuli välja ikka hämmastav kogus asju(siin pildil, veel osi asju autos):

Ning lõpuks võisime me siseneda ihaldatud alale:

Rahvast ning telke oli telkimisalas murdu ning telkide lõppu polnud kuskilt näha(üks päev proovisin ühest otsast teise kõndida, võttis ikka ropult kaua aega):



Samuti lisan siia mõned pildid pealava ees olnud rahvast(lavasid oli päris palju, lihtsalt ainult selle juures tegin pilte):



Aga kuna me ikka tahtsime täis elamust saada, siis oli vaja ronida ju loomikult otse lava ette:


Rohkem pilte ei teinud(või ei avalda), kuid tänaks enda poolt veelkord seda seltskonda kellega selle imelise teekonna ette võtsime:

Niimoodi jäi meist maha lahkudes camping-area, mis nägi selleks hetkeks kui meie viimasel päeval ärkasime suht räämas välja:

Sama lugu oli ka parklaga, kus mõned üksikud autod veel julgelt olid:

Ning saigi alustatud tagasisõitu:

Kus sai kohtutud ka saksa tolliga, kes absaluutselt kõik asjad autost välja peksid ning saime päris kaua manti tagasi topitud, kuid probleeme millegiga ei tulnud ning nüüd ühe kogemuse võrra rikkamad:

Kuskil Leedu keskpaigas tagasisõites oli juba totaalselt pimedaks tõmmanud ning arvestades Civic'u halbi esitulesid, sõitsime suhteliselt tagatulede järgi, kuid kuna kodu oli nii ligidal, otsustasime siiski lõpuni välja panna:

Ning kuigi olime reisi lõpuks totaalselt läbi, olime me valmis kasvõi kohe otsa ümber keerama ning uuele tiirule minema, kuna see elamus oli lihtsalt seda väärt, soovitan 140%'liselt kõigile, kes vähegi selle peale mõtlevad. Väike fan-art pilt, mille üks meie reisiseltskonnast tagasitee peal tegi:

Hetkel vist kõik, võib julgelt juurde küsida, kuid hetkel kirjutasin nii nagu tuli ning kõike ei hakanud kirjutama ka, kuigi juttu jätkuks vist mitme ja mitme lk jaoks:)
Samuti ei jõudnud hetkel kirjutada, mis on autost saanud vahepeal peale reisilt tulekut, kuid ärge selle pärast põdege, ega küsige, sest hakkan seda teist pikka teksti kohe kirjutama ning kas juba täna/homme vms. avaldan selle teise kirjatöö ka siia:)