Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 07.05.2025 22:12

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema Vasta teemale  [ 26 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: BMW E34 525i 1992 :::X5ZU6Y1:::
PostitusPostitatud: 29.06.2013 14:32 
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.10.2008 22:31
Postitusi: 284
Kusakilt on silma jäänud sama mure ja minu mäletamist oli viga selles, et e32 õõts oli külge pandud.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E34 525i 1992 :::X5ZU6Y1:::
PostitusPostitatud: 29.06.2013 19:37 
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.06.2012 16:23
Postitusi: 22
Asukoht: Tallinn
Hakkasin täna ise ka mõtlema ja vaatama ning tuli meelde, et ostsin sügisel selle sama poole õõtsa (sirge) ja sai ära vahetatud. Paigaldamine oli suht keeruline (ei istund asjad kokku korralikult). Olemas vana õõts õnneks, viskan selle alla tagasi ja vaatan mis saab. Ratas on ära ligikaudu 1cm. Loodan, et saan sellega asjad jooksma.
Rooliloks suht suur (veerand ringi). Kes aitaks või teab kedagi?
OBC 4 + BC kang vaja paigaldada, ise ei oska.
Sisse saanud vahepeal uus must laeriie.
Uued ka vedelikud.
Heliga on ikka jama, vaja kas orig. võimu või nupumeest kes oskaks juhtmed pistikust õieti ühendada.
Tean, et midagi ei saa niisama. Olen nõus tasuma kas Õlus või Euros.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E34 525i 1992 :::X5ZU6Y1:::
PostitusPostitatud: 29.06.2013 20:16 
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.07.2011 18:10
Postitusi: 440
X5ZU6Y1 kirjutas:
Rooliloks suht suur (veerand ringi). Kes aitaks või teab kedagi?
.


Roolikarp pekkis ilmselt. Seal pole midagi muud kui uus korralikum karp otsida. Kuskilt sai midagi peale ka keerata, a see on ajutine lahendus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E34 525i 1992 :::X5ZU6Y1:::
PostitusPostitatud: 29.06.2013 23:45 
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.06.2012 16:23
Postitusi: 22
Asukoht: Tallinn
Kust ma leian uue roolikarbi mis ei ole loksuga? kuidas tuvastada loksuga karp?
Olen selle teema pealt täielik võhik. seigh :D :hail :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E34 525i 1992 :::X5ZU6Y1:::
PostitusPostitatud: 30.06.2013 02:03 
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.06.2012 23:29
Postitusi: 579
Asukoht: Rkv
X5ZU6Y1 kirjutas:
Kust ma leian uue roolikarbi mis ei ole loksuga? kuidas tuvastada loksuga karp?
Olen selle teema pealt täielik võhik. seigh :D :hail :D

Ostad poest uue.

Ja kui tõesti endal pea ei võta, vii kuhugi töökotta ja las loksutavad sillad läbi. 100% kindel, et seal on palju rohkemat kui roolikarp läbi.

_________________
BMW 730i e38 \\// Mercedes-Benz Vito 2.2 CDI


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E34 525i 1992 :::X5ZU6Y1:::
PostitusPostitatud: 30.06.2013 11:20 
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.04.2012 20:53
Postitusi: 432
Roolikarp asub kapotiall. Endal keerasin ka peale ja ajutiselt muutus asi päris heaks. Seal on kohe kaane keskel üks kuuskant polt. seda liiga palju ei tohi keerata,muidu hakkab pooma. Ja kui on juba keeratud,siis ka ei saa. Kas on regullitav rool? Kui jah,siis võib ka roolisambalt selle suure mutri kinni keerata (asub kohe armatuuri all pedaalide juures) Siis ei saa ainult enam rooli sügavust regullida. Aga jah,see karp neil tüüpviga ja ilma loksuta karpi ilmselt peaaegu võimatu leida,aga uus on ikka jube kirves :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E34 525i 1992 :::X5ZU6Y1:::
PostitusPostitatud: 30.06.2013 11:35 
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.10.2008 22:31
Postitusi: 284
Roolikarpi poest naljalt uut ei osta kuna see ju sama kallis või kallim kui auto ise.

Obc paigaldamine on lihtne, võtad kella välja ja paned obc sinna asemele pistik neil ühtib ja pistikul peab olema posu juhtmed siis saab toimima aga 525i peaks see alkselt jub olemas olema, aga seal tuli selle kella pesa taga sein ära likvideerida kuna obc on pikem.
Kangi kohta ei oska infi õelda kuna pole sellega kokku puutunud.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E34 525i 1992 :::X5ZU6Y1:::
PostitusPostitatud: 30.06.2013 12:52 
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.06.2012 16:23
Postitusi: 22
Asukoht: Tallinn
pint kirjutas:
Roolikarpi poest naljalt uut ei osta kuna see ju sama kallis või kallim kui auto ise.

Obc paigaldamine on lihtne, võtad kella välja ja paned obc sinna asemele pistik neil ühtib ja pistikul peab olema posu juhtmed siis saab toimima aga 525i peaks see alkselt jub olemas olema, aga seal tuli selle kella pesa taga sein ära likvideerida kuna obc on pikem.
Kangi kohta ei oska infi õelda kuna pole sellega kokku puutunud.


Obc-ga see, et ennem oli 6 nupuline nüüd suur. panen pistiku sappa aga pilti ette ei võta.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E34 525i 1992 :::X5ZU6Y1:::
PostitusPostitatud: 30.06.2013 13:04 
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.10.2008 22:31
Postitusi: 284
Sellega meenub, et kui ma ühel enda autol seda paigaldasin tuli midagi ka tagaistme all ühendada.
Ma vaatan äkki leian täpsemalt selle kohta infot.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E34 525i 1992 :::X5ZU6Y1:::
PostitusPostitatud: 30.06.2013 13:08 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.10.2007 19:04
Postitusi: 436
Siis tuleb ühendada kui tehase signat ei ole autol. Ka peast ei mäleta, aga kõik on netis olemas, ebk foorumis nt on pikk teema.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E34 525i 1992 :::X5ZU6Y1:::
PostitusPostitatud: 04.09.2013 21:25 
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.06.2012 16:23
Postitusi: 22
Asukoht: Tallinn
Vahepeal siis tehtud/vahetatud asjad :
Sai alla keeratud uued esimesed kondid
Nina sai väikese madalduse
OBC ja BC said paika ja tööle
Karbid said katted
Tagumised el. aknad

Tegemist vajab:
Sillastend aga ennem roolivarraste vahetus (kuna ei liigu)
Tagumine puhur vaja paika panna
Klaasipesu mootor lõpetas lepingu
Rehv lendas pauga mnt.l lõhki (otsin uut üksikut isendit), õnneks oli olemas tagavara rehv, kuid puudus tungraud ja rattavõti :kill

Mõistlik oleks ka osta Neste aktsiaid :D


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 26 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7