Täna sai siis jälle masina juures asjatatud.Tagumised pidurid sai lahti koogitud ja üle vaadatud,need paistsid korras,tagumised laagrid olid ka OK.Siiski tagasilla piduri pingeregulaator immitses alguses õli,aga peale kerget timmimist,sai sellest ka asja.Esisilla poole tulles hakkas probleeme kogunema.Nimelt esimene vasak vedru on pooleks ja kargleb lanseka sees ringi.Too on juba mastiksit kõvasti maha kraapinud sealt.Seepärast on lanseka pealne kummipuks üsna palju liikuma hakanud.Edasi minnes avastasin et õlivann on välaspoolt üleni paksu õli ja tolmukorraga kaetud,sest terve mooroti külg on paksult õli täis.Mootorist lausa voolab õli välja,kuna tihendeid pole vahetanud päris pikka aega.Massijuhe on ka rohekaks tõmmanud,järelikult el.süsteemis ka kala sees.Roolivõim ajab ka õli välja,mistõttu ei jookse rool pärast keeramist enam tsentrisse tagasi,vaid jääb tuimalt ühte kanti passima.Nüüd sai küll ports asju üles loetud,kuid kui Opel lükata,siis ega see elu kerge pole.
Nüüd natuke pildimaterjali ka siis
Masin garaazis

Katkine vedru

Lanseka pealne kumm ringi karglemas

Tagumine parem pidur

Tagumine vasak pidur

Regulaator

Lekkiv võim

Massijuhe rohekas.Massile tuleb vool küll peale,aga kõigub suht palju

Ühel trummlil oli kild väljas.

Ehk saan lähiajal jälle tuttava juurde masinat uurima ja näppima minna.