Tere jälle.
Sai endale nüüd veebruaris soetatud A8. Kuna hetkel oli võimalus üks oma kauaaegsemaid unistusi teoks teha (A8 siis), sai ligi kolm kuud seda õiget otsitud. Kohapeal uurimas sai käidud väga kaugel ja erinevates kohtades, kuid lõpuks leidsin ta siiski Tallinnast, kuulutuse peale foorumist, kus kirjas vaid A8 ja automaat 97. Pilte ja miskit muud konkreetsemat kuulutuses ei olnud. Väike kõne peale ning vähemalt oli quattro (esiveoline ei tulnud kõne allagi) ja korralik. Tänud Bergile ja Johnile CSG-st kes auto enne ostu üle vaatasid. Pärast seda saigi käed löödud ning sõitsin rõõmsalt ARK-i.
Autost lähemalt.
Tegemist 05/97 Audi A8
Mootor: 2,8 V6 142kw
Tehnika: quattro ja 5k tiptronic
Lisad: nahksisu must el ilma mäludeta, kompuuter, cruis, el. peeglid ja muu mudru mis standardina ette nähtud. Veel tulede pesurid ning xenonid.
Veerem: hetkel originaal 17 tollised valuveljed Bridgestone lamellidega.
Vead:
Üks olmemõlk terve kere peale (uurin mõlgimeistrilt, kas saab eemaldada ilma värvimata).
Esisillas kriuksub üks õõts ning ühel tolmukate katki (vahetusse terve esisilla komplekt 8 õõtsaga.
Tagumine stabika kont on halb, ostsin ära kõik tagumised kondid
Lisaks avastasin et ei tööta mitte ükski lombivalgus ning peeglite kokkuklappimine. Ideid?
Käetugi esimene suhteliselt õnnetus seisus, kuid päris küljest veel ei ole.
Mis toimub:
Ostsin ära ka kohe:
Hammasrihma komplekt
Veepump
Termostaat
Abiseadme rihm
Pinguti koos rullikuga
Jahutusvedeliku
Mootori õli
Õlifilter
Söefiltrid 2tk
Kütusefilter
Õhufilter
Temp anduri ventilaatori jaoks
AKK õlifiltri ja tihendi
Tagumised stabika kondid 4tk
Aasta kindlustus ja ümbervormistamine ARK-is.
Rohkem pole jõudnud teha miskit, ainult sõitnud. Täna läheb Raulile rihmavahetusse ja AKK õlivahetusse.
Lähiajal üritan kõik õõtsad eest ära vahetada ja tagumised stabika kondid. Igaks juhuks võiks esimesed stabika kondid ka võtta ja roolivardad koos otstega aga kannatan järgmise kuu alguseni sellega.
Niipalju veel, et mugav on väga ja täpselt selline nagu soovisin. Kahjuks oli 1 lisa puudu aga selle jaoks saksa sõitma hakata ei näinud mõtet. See hea lisa on katuseluuk.
Vahepeal siis soetatud ja vahetatud hunnik varuosi
Kõik filtrid (salongi omad 2 tk, kütusefilter, õlifilter, õhufilter)
Õli Liqui Moly 5W40 6 liitrit
Nukaketi kaane tihendid 2tk
Klapikambrikaane tihendid 2tk
6 tk süüteküünlad BOSCH
Süütejuhtmed 6tk Ignotec
Märtsis sai läbitud edukalt ja ilma vigadeta ÜV ja soetatud originaal kliimaandur 4 otsaga.
Lisaks mingi hetk tegin endale AUX sisendi makile, et saaks ka MP3 jne variandis muusikat kuulata.
Hiljuti soetatud veel uus antenn (originaal), cd-boxi raam, originaal riidest matid, BOSE helisüsteem ning tagumine kardinate ring. Enamus asju veel külge pookimata, kuid lähiajal plaanis see ära teha.
Mõned pildid kah:




Varsti uusi ilusamaid ning värksemaid pilte.
Kaspar