Nii kirjutan siis veidi vahepeal toimunust.
Kuna lõuna eestis lund veel väga polnud tol ajal siis 18.01 käisin Ralliraja hooaja avamisel Mädapeas. Tulemuseks 14. koht, millega võib vast rahule jääda. Võistluse jooksul mõned tähelepanekud:
Esiteks ees conti ja taga mingi masteri prott ei ole hea kooslus, auto jookseb ikka väga risti koguaeg ja selle nahka kipub ka sekundeid kaduma minema.
Teiseks oli esimesel kahel ringil rehvirõhud liiga kõrged, seadistasin küll omaarust need 1,6 peale aga hiljem kontrollides tuli välja et sees oli 1,9 seega kolmanda vooru ajal lasin rõhu alla (siinkohal tänud siimp-le) mis andis pidamist tunduvalt juurde, küll aga kahjuks ei kajastunud see väga ajas. Teise vooru tulemus oli siis kõige parem suuresti tänu ajavõtu süsteemi tõrkele mistõttu sain kaks vooru järjest teha.
Kolmandaks lumeraja jaoks on selle auto mootor ikka liiga lahja, teisega veel jõuab minna aga kolmandaga enam mitte.
Neljandaks maksis kätte see, et ei tihkanud/leidnud vajadust panna tagarehvidesse õhukumme. Esimese vooru ajal aga liiga hoogsalt valli sõites lõi rehvivahe kruusa ja jama täis seega see hakkas ka õhku veits läbi laskma, sain veidi liigutada end ja rehvi pumbata päeva jooksul. Tartusse tagasi jõudes oli selle asjaga õnneks korras.
Ja viimaseks siis enda oskuste parandamisel oleks ka kindlalt mõne sekundi juurde saanud. Üldiselt ei kurda ega otsi mingeid vabandusi tulemusega rahul, lihtsalt lisasin tähelepanekud mida edaspidi silmas pean.
Mõned pildid:
Autoriks: Andres Raja


Täna sai käidud ka Ilmatsalus, oli ainuke vaba aeg enne võistlusi. Sama jama mis lumerajalgi, liiga risti jookseb auto aga vähemalt jääraja jaoks on mootoril piisavalt jõudu. Lisaks üks tähelepanek, kui ikka hoiad inimesi rajal kinni mitu ringi siis ole normaalne ja lase mööda. Samamoodi möödudes veendu ikka et mõlemad pooled saavad aru et möödud (vihje ühele mustale e36-le). Nii sain välja elatud.