Oleks piisavalt tugev, siis oleks oodanud veel 2 päeva ja teinud täpselt siis uuenduse, kui viimane piltidega uuendus tuli 2 aastat tagasi, aga kahjuks jõudu pole.
Pilte on palju nagu alati!Pärast seda, kui auto keset teed otsad andis, siis vahetasin parklas kütusepumba ära ja auto sõitis taas.
25.08.2017
Lumi tuli maha ja auto läks garaaži tuttu, aga keset und oli vaja korra Bumm äratada, et autosid liigutada.
24.01.2018
Lõpuks pärast lõputut otsimist leidsin endale korraliku juhiukse, mida kannatas ka taastada!
07.04.2018
Väljast polnud midagi peale kerge puhastamise vaja teha, aga seest olid otsad roostes.
Kohad, mis olid mädad sai välja lõigatud ning kereliimiga korda tehtud.
Lihvitud pindadest kahjuks pilte pole.
10.04.2018
Kuna ma tahaks täiega endale mingit vana Jaapani riisikat, siis sai see otsetoru minema visatud ja poodi mindud ning ostetud korralik Jap-style pütt,
katalüsaatori sai ka vahele, et oleks nagu päris auto. Vahel on seal veel tükike Evo 8 sumpsist ka!
07.05.2018
Kui sumps juba alt oli, siis sai roostepuhastust ka tehtud, kus varem seda teha ei saanud.
Roostemuundur, krunt ja kivikaitse (kahjuks normaalset pilti pole).
09.05.2018
Asi läks liiga karmiks ja vahele oli vaja üks reso keevitada. Käsipidur sai uued trossid ning pidurid remontkomplektid.
Ja et rohkem Jaapanit autosse tuua, siis panin Nissani pidurivedeliku ka.
10-11.05.2018


Sai natuke ringi sõidetud ja diffrit keevitatud, aga enamus aega ta puhkas hoovis.
Suvi 2018 

Aeg oli garaaži talveks magama minna.
14.10.2018
Talv möödus, garaaž läks - autole oli vaja uut kohta seismiseks.
Mingi aeg seisis auto hoovis, siis tuli kabrio ja sellega oli vaja tegeleda.
Siis sai kabrio maha müüdud ja Länkariga kuu aega mööda Euroopat ringi sõidetud.
27.04.2019 - 17.08.2019
Aeg jõudis nii kaugele, et on aeg taas Bummi ehitama hakata, ehitasin talle isegi vaesemehe garaaži, kus saab tema kallal veidi nokitseda.
18.08.2019

Algne plaan oli selline, et võtan mootori laiali ning vahetan tihendid, uued saaled, kolvirõngad jne.
Tellisin tihendikomplekti, mootori keti komplekti, veepumba ja klapikaanekruvikomplekti juba ette ära, et teised asjad siis, kui mootor laiali.
Aga vahepeal tuli müüki m50b25 3.0 sisuga, mida müüs endine töökaaslane, veidi mõtlemist ja koju ta tuligi.
19.08.2019 
Veel sai tellitud tagumistele coilidele BC Coiloveri vedrud 10kg/mm, aga nad ei pidanud päris niisama sinna vahele minema, coilid tahavad veidi modimist saada.
Süvenen sellesse siis, kui kunagi tegema hakkan.
Esi- ja tagastangele peaks 26-27.08.2019 Zenderi lisad jõudma, saab äkki viimased detailid ka ära värvida lõpuks.
Kojameeste süsteemiga vaja tegelema hakata, et need vastu kapotti ei hõõruks.
Pakkuda võib tagaluugitiiba, esi-ja tagatiiva ning uste liiste, mis jooksevad keset uksi ning tiibasid (mitte alumisi liiste).Juutuubi hakkab ka uuesti videosid tulema lähiajal!