Eile enne kui sai GTO juurde mindud siis auto keeldus taas starterit taha võtmast. Kuna jamasin tükkaega siis ostsustasin kõrvaloleva auto abiga krokodega käima panna. ( Pmst nii kui scorpa krokosi nägi käis juba ) Kapoti all tundub et aku juhtmed on ka päris korralikult roostega kaetud. Ehk pääsen lihtsalt ja võtan juhtmed akult maha ja puhastan korralikult ära. Sest alati kui krokodega olen sunnitud käivitama läheb masin koheselt käima. Loodan et täna tööjuures avaneb see võimalus ja saan need puhastada. Küll aga ülemus ei seedi silma otsast ka kui töölised tööjuures oma autosid timmivad
Muidugi ma alati arvasin et see klõbin mis mootori töös osaleb, on äkki vana õli viga vms. GTO kes oli vahetanud scorpal kõik ketid ja möllud ütles et peale seda tööd oli ikkagi masinal see tiks sees. ( pisavat V6 puhul normaalne nähtus olema ) Samuti isegi linnas kuulnudl scorpadel seda V6´le kohaselt tiksu.
Lähiajal veel tahaks jagaja ja küünlajuhtmed+küünlad ära vahetada, samuti värske õli asendada vanaga. Siis peaks päris hää saama. Samuti eelnevates postitustes olen kurtnud et miskit käib ees vastu. ( kas logarit või stangenurka ) GTO kullipilk aga diagnoosis esimese vedru vea. Mis on poole keeru võrra madalam. ( Oli vist poole?

)
Kui head vahetusdiili ei pakuta siis üritab tasapisi jubinaid välja vahetada ( Õnneks need jubinad ei maksa suurt midagi ) Ning nautida mugavat sõitu.
