Üritan siis oma uuele autole paigutada ühte mootorit mis tegelikuses ei tohiks sinna ära mahtuda. Miks ei tohiks? Aga kuna uus mootor on 8cm kõrgem kui sellele masinale paigaldatud suurim mootor. Kuidas asja lahendan? Eks tuleb muuta kas kapoti kuju või siis hingedega miskit välja mõelda et ehk jääbki klaasi poolne ots pisut üles aga see selgub kõik töö käigus.
Kogu asi sai alguse sellest et naine sai omale selle auto asemele 323 3 ukselise GT ja see jäi seisma. Minul siis hakkas kohe peas keerlema mõte et mul ju garaažis oma 626 seismas millel kere vist ikkagi ei viici taastama hakata ja välimus sõita kah nagu ei kannata ikkagi ning kuna 4x4 skeemi tarvis Mazda 626 doonorit osta nagu mingi 15-20k eest kah nagu osta ei raatsi et sealt saada ainult kast, kardaan, tagumine sild ja käändmikud. Ülejäänud tuleb ju kõik uus panna. Selle 323F puhul kere kannatab mingisugustki kriitikat ja seega võiks nagu hoopis seda ehitama. Uurisin et mis motosid sinna vahele kannataks panna et asi lihtne ei oleks ning tulemuseks oligi et maailmas on teadaolevalt ainult üks selline auto sellise mootoriga. Seega kuna mul olemas nii kere kui ka mootor siis asi selge et hakkan ehitama seda kooslust. Mootorile on tehtud juba ülemise osa kap. ja järgmiseks tuleb alumise poole oma. Kuna kunagi sai soetatud veel üks selline 323F doonoriks siis on nüüd olemas ka kere kus peal hakata mootorit vahele sobitama. Ehk siis uuest aastast peab alustama garaaži koristamisega ja oma 626 juppideks lammutamisega. Seejärel tuua doonor maalt linna ning töö võib alata.
Lisadest siis niipalju et doonorilt saab auto 4x el. aknad, el. peeglid, GT tagumise istme ning ehk veel miskit mis vahetamist vajab. 626 pealt tulevad esimesed istmed, püsikiiruse hoidja, kojameeste intervalli regulaator. Audio poolelt siis Hertz 165mm kompod ees, täielik uus juhtmestik nii kõlaritele kui ka maki toitele, supakas on välja vaatamata nagu ka võim(ennem tuleb asi liikuma saada) aga samas olemas juba üks suppari kast mis tehtud secial sellele kerele. Velgesid mis lõpuks alla tulevad ei tea ja arvatavasti ei jää ka hetkel all olevad -35 Eibach vedrud koos Kyb Excel-G amortidega alla. Plaanis teha täielikult digitaalne armatuur ehk siis kõiki andmeid kuvatakse digitaalsete numbritega.
Kuna mootor kannatab 2.3 liitriseks puurituna üle 500hj siis plaanis millalgi ka mingi vurr külge istutada. Väljalase tuleb kõik custom 2,5" Simons et poleks hiljem turbotamisel vaja palju ümber ehitada. Originaal sisuga peaks mootor kannatama umbes 300hj +- mingi arv. Columbias on üks tegelane kes saanud selle mootoriga 402,3hj rattast ja sõitnud aega 1/4 miilil 12,56 esiveolisega ja 626 kerel.
Lisan siis mõned pildid kah juurde et kellegil ei oleks mingit piiksumist









Kui miskit meenub siis lisan veel ja kui miskit liikuma hakkab siis ka lisa pildimaterjali aga seda kindlasti mitte enne jaanuari lõppu kuna siis vast saan lõpuks garaaži tühjaks ja doonori linna.