Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 02.05.2025 21:59

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema Vasta teemale  [ 4 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Mazda 323F/Astina (BG) 1992 1.6 SOHC -> 2.0 DOHC, MazdaGTI
PostitusPostitatud: 26.12.2008 10:34 
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.06.2005 08:48
Postitusi: 111
Asukoht: Pältre
Üritan siis oma uuele autole paigutada ühte mootorit mis tegelikuses ei tohiks sinna ära mahtuda. Miks ei tohiks? Aga kuna uus mootor on 8cm kõrgem kui sellele masinale paigaldatud suurim mootor. Kuidas asja lahendan? Eks tuleb muuta kas kapoti kuju või siis hingedega miskit välja mõelda et ehk jääbki klaasi poolne ots pisut üles aga see selgub kõik töö käigus.

Kogu asi sai alguse sellest et naine sai omale selle auto asemele 323 3 ukselise GT ja see jäi seisma. Minul siis hakkas kohe peas keerlema mõte et mul ju garaažis oma 626 seismas millel kere vist ikkagi ei viici taastama hakata ja välimus sõita kah nagu ei kannata ikkagi ning kuna 4x4 skeemi tarvis Mazda 626 doonorit osta nagu mingi 15-20k eest kah nagu osta ei raatsi et sealt saada ainult kast, kardaan, tagumine sild ja käändmikud. Ülejäänud tuleb ju kõik uus panna. Selle 323F puhul kere kannatab mingisugustki kriitikat ja seega võiks nagu hoopis seda ehitama. Uurisin et mis motosid sinna vahele kannataks panna et asi lihtne ei oleks ning tulemuseks oligi et maailmas on teadaolevalt ainult üks selline auto sellise mootoriga. Seega kuna mul olemas nii kere kui ka mootor siis asi selge et hakkan ehitama seda kooslust. Mootorile on tehtud juba ülemise osa kap. ja järgmiseks tuleb alumise poole oma. Kuna kunagi sai soetatud veel üks selline 323F doonoriks siis on nüüd olemas ka kere kus peal hakata mootorit vahele sobitama. Ehk siis uuest aastast peab alustama garaaži koristamisega ja oma 626 juppideks lammutamisega. Seejärel tuua doonor maalt linna ning töö võib alata.


Lisadest siis niipalju et doonorilt saab auto 4x el. aknad, el. peeglid, GT tagumise istme ning ehk veel miskit mis vahetamist vajab. 626 pealt tulevad esimesed istmed, püsikiiruse hoidja, kojameeste intervalli regulaator. Audio poolelt siis Hertz 165mm kompod ees, täielik uus juhtmestik nii kõlaritele kui ka maki toitele, supakas on välja vaatamata nagu ka võim(ennem tuleb asi liikuma saada) aga samas olemas juba üks suppari kast mis tehtud secial sellele kerele. Velgesid mis lõpuks alla tulevad ei tea ja arvatavasti ei jää ka hetkel all olevad -35 Eibach vedrud koos Kyb Excel-G amortidega alla. Plaanis teha täielikult digitaalne armatuur ehk siis kõiki andmeid kuvatakse digitaalsete numbritega.

Kuna mootor kannatab 2.3 liitriseks puurituna üle 500hj siis plaanis millalgi ka mingi vurr külge istutada. Väljalase tuleb kõik custom 2,5" Simons et poleks hiljem turbotamisel vaja palju ümber ehitada. Originaal sisuga peaks mootor kannatama umbes 300hj +- mingi arv. Columbias on üks tegelane kes saanud selle mootoriga 402,3hj rattast ja sõitnud aega 1/4 miilil 12,56 esiveolisega ja 626 kerel.

Lisan siis mõned pildid kah juurde et kellegil ei oleks mingit piiksumist :kill

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt


Kui miskit meenub siis lisan veel ja kui miskit liikuma hakkab siis ka lisa pildimaterjali aga seda kindlasti mitte enne jaanuari lõppu kuna siis vast saan lõpuks garaaži tühjaks ja doonori linna.

_________________
Kagunuka kodanik.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mazda 323F/Astina (BG) 1992 1.6 SOHC -> 2.0 DOHC, MazdaGTI
PostitusPostitatud: 21.09.2009 16:42 
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.06.2005 08:48
Postitusi: 111
Asukoht: Pältre
Autod on mul kodus ja tasapisi hakkab ka ehitus hoogu koguma kui aias sügistööd tehtud ja puud talveks valmis.

Aga esimene ebameeldiv avastus juba kah, istmed on nii laiad et juhi istme paigaldamiseks tuleb hakata ümber siirdama pagasi ja bensiini luugi avamise hoobasid. Kipun arvama et lähen lihtsama vastupanu teed ja ehitan need elektrooniliselt avatavaks nupuga kuskilt keskkonsoolist.

Pilt väikesest uitmõttest scoopi paigaldamisest katusele:
Pilt

Istme probleem, sisemised kinnitused istuvad ideaalselt:
Pilt

Kuna meie pere on tõsine Mazda fännide pere siis siin on terve BG keretüüpide valik:
Pilt

Ning ka doonorist 626 GD:
Pilt

Puudu on pilt 323f doonorist. Seega meil peres hetkel 5 Mazdat.

_________________
Kagunuka kodanik.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mazda 323F/Astina (BG) 1992 1.6 SOHC -> 2.0 DOHC, MazdaGTI
PostitusPostitatud: 24.09.2009 17:26 

Liitunud: 10.04.2008 19:08
Postitusi: 905
Asukoht: Pärnu
See scoop on päris lahe minuarust :wink: Räägi mis auto oma see on vms? Enda autole(323 GT) sobiks see päris hästi vist :twisted:

_________________
Puitmaterjal Pärnumaal minult, Osram ja M-Tech lambikomplektid, salongimatid kummist ja tekstiilist foorumlastele hea hinnaga, küsi postkasti kaudu lisa!!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mazda 323F/Astina (BG) 1992 1.6 SOHC -> 2.0 DOHC, MazdaGTI
PostitusPostitatud: 24.09.2009 18:57 
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.06.2005 08:48
Postitusi: 111
Asukoht: Pältre
See pärit ühe usa kiirendusauto kapotilt, ehitasin selle ümber ja omale jäi selline detail sealt pealt üle.

_________________
Kagunuka kodanik.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 4 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7