Amordist tehtud vahepuksid, kenad kroomid

Testime

Uus vändaratas mida ootasin 1,5 kuud ja mille taga ka ülejäänud tegevus seisus, kõrval 12 tugevusega polt millest sai kiil..

Uus kõva polt ja keermeliim

Veel pukse mis kompressori ja kinnituse vahele lähevad, imho overkill aga noh las olla..

Liivapritsi alt käis kõik läbi peale untsuläinud värvimist


Õli väljavõtt plokist (ülemine) ja tagasvoolu koht karterisse

Üks sile põhi

Uus bensupump bosch 044 , paagisisesest välimuselt juba üle 2x suurem oli..

Tagasild ja pütid, suht keeruline sinna customit ehitada soodsalt

ECU käib siia, nüüd ka tuunitud ja usast tagasi


Paar kõksu haamriga niikaua kuni vint võtma hakkas ja otsas ta ongi, kiilusoon on ka lastud teha, originaalrattal seda ei olnud

GM Special vända kinnidhoidmise tooli asemel on Russian Special Torutang Corvette Edition (with some cloth included)

Nm võti , vaja läks momenti 330Nm kinnikeeramiseks! seejärel vana polt välja,uus asemele ja keermeliim peale.

Roolikarp sai ka tagasi pandud peale vända otsasaamist

Pildil näete lihtsalt suitsu, ei ole seal mingit rehvi suvel varsti enam

Täna sai krunt + värv + lakk peale lastud asjadele





Sai õhutorusid edasi aretada intercoolerini peale lati paigaldust , enne ei riskinud ette võtta




Rihm peal ja pinguti in action (õiget rihma tegelt ei ole, aga paistab õnneks mööda jooksma poldipeadest jne, tundub,et ei peagi
vahepukse jne ehitama hakkama, eks mingi hetk tuleb õige rihm ära osta ntx kasvõi ülehomme ja kompressorile ka õlitorud ära lasta teha,
siis saab käivitada kasvõi ülehomme.

Homme pearadikas pessu ja nats peab mõtlema kuidas kliima radikast paska välja saada, kompressorist ei tundu eriti abi olevat ja survekaga ka hästi ligi ei saa,kuumast õhust ka mitte...

keiseist pole ka midagi ära tulnud,seega bov-i järel ootame ka olulistest asjadest...