Mõtlesin, et teen ka siia suurest igavusest oma auto teema. Mõni minut tagasi kirjutasin siia väga pika teema, kuid läksin siis back nupu vastu ja kõik kadus

. Nüüd siis üritan lühemalt aga sama koguse infoga läbi ajada. Sain ühel heal päeval oma bmw e38 müüdud (jumal tänatud). Hakkasin siis otsima uut masinat ja omades head kogemust Audi 80, siis vaatasin Audide poole. Silma jäi see auto mulle ilusate piltide ja puhtuse poolest. Auto oli müügis minu jaoks väga hea hinnaga, sest omaniku väitel pidi ta Eestist lahkuma varsti. Kuigi kell oli juba suht hiline ja tormine, otsustasin igaksjuhuks kohe helistada. Müüja oli nõus kohe kohtuma ja nii me saimegi kokku Sikupilli parklas. Audi nägi sama hea välja ka kohapeal, kui piltidel. Proovisõit oli meeldiv ja ei kuulnud ühtegi üleliigset kolinat. Kuna auto jättis väga soliidse mulje, siis otsustasin ta kohe ära võtta. Tingisin siis ümberregistreerimistasu maha ja leppisin kohtumise järgmine hommik ARKis kokku. Omanikuks sain 15.12.2009. Autol oli/on kaks viga, mis ostes silma jäid. Nimelt puudus kliimaradiaator ja mootoris on väike klõbin. Automüüjale omaselt öeldi, et kliimaradikas on ära võetud, kuna see oli katki. Hiljem tuli välja hoopis, et auto on väikese paugu ette saanud ja jupid on vahetatud ilma kliimata variandi osade vastu. See mind ei heiduta väga, sest ülejäänud auto on nii välimuselt kui ka tehniliselt väga korralik. Nädal pärast ostu vahetasin mootoriõli ja kõik võimalikud filtrid ära (õlifilter,bensufilter, õhufilter, salongifilter). Kohe pärast ostu panin ka auto müüki siia samma foorumisse lootes väike vaheraha teenida, kuid ei olnud edukas see katse. Aga see selleks, auto meeldib väga ja nüüdseks on see müügist maas. Maha olen ma sõitnud üle 30 000 km ja nädalake tagasi lasin ka teha esimese remondi masinale. Sild kolises vähe ja mootor oli higine. Vahetusse läksid kõik vajaminevad ja kulunud jubinad:
Ülemine tagumine õõtshoob (2tk)
vasak välimine rooliliigend
geneka rihma pinguti
genekarihm
klapikambritihendid (2tk)
jahutusvedelik
roolivõimuõli
pidurivedelik
ja samuti näpiti väheke soojendussüsteemi
Mootoriõli olen ma jõudnud juba 3 korda vahetada (iga 10 000 km tagant). Seda siis loomulikult koos õli ja õhufiltriga.
Välimuse poole pealt olen ma lasknud panna ainult tagumise toonringi ja tooninud tagatuled väheke tumedamaks. Tulevikus on plaanis panna facelift esituled, suveks ilusam velg ja lähitulevikus esiküljeklaaside toon. Toonklaas sai pandud, sest nii on privaatsem sõita (kellegile kogemata ette keerates ei vahita peeglisse

). Rohkem autoga plaane ei ole, sest üle pingutada ei tasu.
Kütuse kulu on uskuge või ei 8.2 - 8.5 keskmiselt sajale ja seda enamus linnas. Talvel oli muidugi kohati 15 liitrit sajale. Protsentuaalselt 65% linn ja 35% maantee.
Ühesõnaga olen autoga rahul, mõnus jõuline mootor, ei värista kunagi (saab kõrge käiguga väikse kiirusega sõita). Ainus, mis puudub, on nelivedu, kuid see ei ole minujaoks väga vajalik.
Hetkel oleks vaja siibrite liigutusmootorit nii sinise kui ka punase pistikuga. Kui kellegil olemas, võib märku anda.
Pildid, mis mind seda autot ostma kutsusid:





Mõned minu tehtud pildid, kui ilm paremaks läheb, siis teen paremad pildid.



