Hetkel mingit lohinat ei toimu, kuna talv peal ja aeg autoga veits tõsisemalt tegeleda. Kevadeni/suve alguseni veedab oma aja garaazis.
Kuu tagasi hakkasin uuesti nokitsema. Võtsin armatuuri välja, et teha korda need labad mis suunavad salongi tulevat õhku. Labade peal olev poroloon vms. oli ära väsinud ning eritas tükke. Labad puhtaks, asendus material peale ja kõik kokku tagasi. Vaja veel puhuri 3 astet korda saada, ilmselt tuleb see takisti plokk puhuri küljes lahti joota ja uus asemele panna.
Teine suurem töö oli juhiukse alumise hinge ja tihvti vahetus, kunagi tegin seda ka golfil ja peab mainima ikka ja jälle et väga nuss töö. Corrado ustel eriti, golfil läks see töö libedamalt, aga kuna corril seal mingid jõnksud sees, et tihvt sirgelt välja ei tule, siis pidin loominguline olema. Igaljuhul sain asja tehtud ja kui ukse tagasi kokku ladusin auto küljes ja siis ukse kinni lükkasin oli naeratus näol. Palju parem kui varem, aga kerge loks on ikka ukses sees, ülemine hing tahab ka vahetus, aga seda tööd mina ette enam ei võta.
Kuna parema tule inglisilmad ei töödanud, siis sai seal ledid ära ära vahetatud ja asi töötab jälle.
Järgmisena ootab ees katuseluugi vahetus, rihmade ja veepumba vahetus. Ilmselt tuleb igast pisemaid töid veel ette, nagu näiteks ABS'i andurite vahetus. Huvitav selle viimase juures see, et suve lõpu poole hakkas abs tuli peale jääma ja kui kontrollisin esimesi ratta andureid, siis mõlemad tunduvad kutud :S. Vanade arvete järgi mis kaasa sain oli kirjas, et esimene vasak on vahetatud 2008, ei tea kas siis anduri eluiga ongi nii lühike(B osa ilmselt). Huvitav jah et korraga mõlemad läbi on.
Peamine eesmärk suveks on auto ülevärvimine, kuna parklas saadud uksemölke ja muid kriipse kraapse ikka auto peal jagub ning tahaks veits suurema teraga metallikut saada, et ikka läigiks rohkem

.