Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Nissan Leaf Tekna - Jürgen
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=135753
8. leht 13-st

Autor:  Reimers [ 14.08.2014 20:13 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Leaf Tekna - Jürgen

Kaldub ikka sinnapoole et teema algataja peab Tesla liisima

Autor:  Inferno [ 14.08.2014 20:35 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Leaf Tekna - Jürgen

Tesla edul lihtsad põhjused,ka norras puuduvad neil maksud tesla pealt jne. Samas on seal palju rikkaid inimesi.. Ise teslat vist ei ostaks,kui samapalju raha oleks ja elaks maksudeta riigis nagu eestis. https://www.youtube.com/watch?v=LS2BCL6SWYI 6 minut. tegija vend tho..

Autor:  Welllo [ 14.08.2014 21:23 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Leaf Tekna - Jürgen

Ei no absoluutselt.
Kui igapäev Tallinnast Tartusse tööl käia, siis on see elektriauto ikka täiesti kasutu leiutis.

Autor:  qwerty375 [ 16.08.2014 00:41 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Leaf Tekna - Jürgen

Welllo kirjutas:
Ei no absoluutselt.
Kui igapäev Tallinnast Tartusse tööl käia, siis on see elektriauto ikka täiesti kasutu leiutis.

Siis oleks tesla selleks täiesti ideaalne ju?

Autor:  Harri_K [ 16.08.2014 00:55 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Leaf Tekna - Jürgen

Leaf kirjutas:
Vaba valik:
Võib ka vana autoga sõita ja oluliselt rohkem raha kulutada.


Mismoodi vana autoga rohkem raha kulub? Ostad B4 800 euroga ja sõidad aastaid. Leaf maksab kui palju? Palju see leaf 5 aasta pärast maksab?

Autor:  Leaf [ 18.08.2014 09:46 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Leaf Tekna - Jürgen

Harri_K kirjutas:
Leaf kirjutas:
Vaba valik:
Võib ka vana autoga sõita ja oluliselt rohkem raha kulutada.


Mismoodi vana autoga rohkem raha kulub? Ostad B4 800 euroga ja sõidad aastaid. Leaf maksab kui palju? Palju see leaf 5 aasta pärast maksab?

Võtame sinu avatari auto e38.
Auto hind 3000-4000 (eeldame, et on korras auto)
Kütusekulu keskmine 12L/100km, (eeldame, et kõige lahjem 728)
Paneme kuu ls sama Leafiga, 2000km= ~312.- kütus
Kindlustus ~7 .- kuu.
Remont/hooldus ~50.- kuu.
E38 Kokku=369 (kaskot ja garantiid ei ole)

Autor:  bemarimees [ 18.08.2014 10:02 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Leaf Tekna - Jürgen

leaf maksab ka ju mingi 30000- seega laenumakse läheb ju otsa sellele elektrukulule ja mis on selle auto seisukord (Aku) kui liising läbi on. mis vigu sellisel veel esineb, karm talv kuidas mõjutab seda autot.

Autor:  .Alar. [ 18.08.2014 11:15 ]
Teema pealkiri:  Nissan Leaf Tekna - Jürgen

Siinsetele selgeks teha, et elektriauto võib igati mõistlik liiklemisvahend olla on sama raske, kui ahve veenda, et banaan pole söödav :D

Autor:  Inferno [ 18.08.2014 12:13 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Leaf Tekna - Jürgen

Seda ei olegi võimalik selgeks teha,sest reaalselt ta ju ei olegi mõistlik (kui võtta seda arvesse,et tootmine on resursirikas jne). Ehk,kui peaga mõtled siis... inimkond teeb endale teenet siin jälle tulevikku.


minu üleval pool lingitud youtube videos sama point muidugi, 2 autot peab olema,kui elektrikal väike sõiduulatus. Mida ka teema algataja korduvalt välja toonud on...

Autor:  Welllo [ 18.08.2014 15:47 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Leaf Tekna - Jürgen

enamusel inimestel on nagunii mitu autot. Siis ongi paras elektriautoga läbi ummikte tööle tiksuda. Kui vaja ämmale Võrru külla minna, siis võtad garaazizt oma e65e ja lendad sellega kohale nagu boss.

Autor:  MDB [ 19.08.2014 22:54 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Leaf Tekna - Jürgen

Kas Leaf-i mehed võrdsustavad oma autot 7-seeria beemweega?
Võrrelda võiks seda pigem Golfiga, mille kulud kindlasti väiksemad 7-seeria beemweest ja ma kaldun arvama, et liisinguperioodil on Golfi kulud ka väiksemad(mõne öko mootoriga) ja kasutamismugavus suurem.
Tesla oleks päris tore ja seda juba võiks võrrelda 7-se beemweega. Ülejäänud aga... Talvel külmetad autos sellenimel, et akud tühjaks ei saaks. Mis sõidumugavus see on? Võiks siis juba 1000 euroga mõne saani osta, millel soojendus ei tööta ja kindel ei saa ka selles olla, et kohale ikka jõuad.

Autor:  Welllo [ 20.08.2014 17:02 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Leaf Tekna - Jürgen

MDB kirjutas:
Kas Leaf-i mehed võrdsustavad oma autot 7-seeria beemweega?
Võrrelda võiks seda pigem Golfiga, mille kulud kindlasti väiksemad 7-seeria beemweest ja ma kaldun arvama, et liisinguperioodil on Golfi kulud ka väiksemad(mõne öko mootoriga) ja kasutamismugavus suurem.
Tesla oleks päris tore ja seda juba võiks võrrelda 7-se beemweega. Ülejäänud aga... Talvel külmetad autos sellenimel, et akud tühjaks ei saaks. Mis sõidumugavus see on? Võiks siis juba 1000 euroga mõne saani osta, millel soojendus ei tööta ja kindel ei saa ka selles olla, et kohale ikka jõuad.


Miks külmetama peab? Elektriküte hakkab just hetkega sooja puhuma ju. Ja no so what siis, kui 100km asemel talvel 60sõita saad? Kes see ikka nii kaugel tööl käib, et sellest ei piisaks?

Autor:  MDB [ 20.08.2014 20:01 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Leaf Tekna - Jürgen

Nii ta on jah, kuid sellega kaob ka auto praktilisus. Saue või Keila elanikule jääks 60 km läbivust juba väheks. Arvestama peab juurde ummikud, õhtune poes käimine. Need talvised 30-45 minutilised ummikud ei mõju ka vast väga hästi, eriti kui väljas miinus 20 kraadi värsket õhku on. Omakorda tekib miinus, kui töökohas autot laadida ei saa.
Talvel Ülemiste parklas driftimise võib kohe ära unustada :D

Autor:  Reimers [ 20.08.2014 21:17 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Leaf Tekna - Jürgen

No selle laadimisega ikka paljudel ilge jama tglt. Kortermaja ees ju juhet sappa ei pane asjale

Autor:  Crue [ 20.08.2014 21:22 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan Leaf Tekna - Jürgen

viiendalt korruselt lased pikendusega alla

8. leht 13-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/