Amordid sulasid ise järgmiseks päevaks ülesse. Hommikuks oli nina taas omal kõrgusel. Eile aga oli sama jama ja natukene aega sõites hakkasid toimetama. Tuleb vaadata korralikud asjad ette. Olles uurinud ja puurinud igasugu foorumeid siis hetkel tundub, et coilide paigaldus on suht mõtetu. Kuna tagant otsa ma allapoole ei saa nagunii lasta seoses pagulasvelgede tõttu. ( Koopaga suht tasa ning allapoole lastes hakkaks ratas koopa pihta käima. Eest saaks natukene küll kuid kas selleks siis oleks Coile vaja? Pigem otsida korralikud amordid ja ette madaldusvedrud mingid tagasi hoidlikumad millede abil saaks esimese koopa serva ka rehvile ligemale. ) Porilapakad uninstallin ära kui suveveljed alla lähevad.
Simmeriga pole ikka tegelenud.
18.10.15 sai lisatud 3,5L õli kuna varras näitas miinimumi. ( LS 249 165km. )
5.01.16 aga oli õli taas miinimumis. ( LS 252 135km. )
2970km. ning 3,5L. õli. Detsembris millalgi sai veel kontrollitud ning varras oli üle normi kõvasti. Nii kui külmad saabusid siis ka leke tunduvalt suurem. Muidu hea küll kui koguaeg värske kraam sees kuid peab selle simmeri ära vahetama ning värske kraam sisse. Saab rahu lõpuks.
Kütusekulu näitab OBC 17,4km/100-le, mis paneb ikka korralikult pange. Reaalselt linnas 14 mis sai siin täispaagi meetodil ka kontrollitud. Kuna mul kohapeal tiksumisi palju siis selle algeline kompuuter ei suuda rehkendada sellist tehet nagu liitrit/Tunnis vaid kohapeal seistes numbrid lihtsalt tõusevad.
Muidu suurt midagi. Kalla ja talla. Tänu puudulikule varustustasemele ei ole miskit katki ka läinud. Ideaalne kõik! Kõik mis peal töötab.
