Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 03.05.2025 23:59

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 172 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Bmw E39 525TDSA.1999a.Cali
PostitusPostitatud: 20.01.2010 17:33 

Liitunud: 18.12.2006 23:09
Postitusi: 409
Täpselt, ära kiru autot. Ma peaks ka aku ära laadima, reedel nokitsesin ja kuulasin kaua muusikat, siis õhtul garaazi minnes oli tõk tõk. Sõbra auto pealt täkku 2 minutit ja töötas, siiani töötab( ma isegi ei kujuta ette, kui vana see aku seal peal on),aga nüüd räägib ju vajspe -27 ja edasi külmadest.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw E39 525TDSA.1999a.Cali
PostitusPostitatud: 20.01.2010 18:16 

Liitunud: 27.12.2004 00:41
Postitusi: 2488
Asukoht: Tallinn
Akusse tasub investeerida, ise sai siin enne suuri külmasid korrali kaku peale mille letihind oli kuskil 2 tuhande kanti ja nüüd läheb pill käima ja käib nagu antsu viiul hommikuti. Eks ta alguses paras külmkapp ole kui väljas seisab aga elu on selline, las käib vähe et veidikenegi lõbusam see sõidu algus oleks :)
Enne akuvahetust sai tulesid vahetatud ja nende testimis ening maki kuulamisega tõmbas aku nulli ja pidin poodi minema krokokaid ostma, õnneks nüüd autos olemas kui kunagi vaja kedagi aidata :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw E39 525TDSA.1999a.Cali
PostitusPostitatud: 20.01.2010 19:40 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.10.2005 18:57
Postitusi: 1971
Asukoht: Jõhvi
-lost- kirjutas:
tee eelsüüte küünlad korda ja pane korralik võimas aku siis on -30-ga ka paugupill eeldusel et korraliku õli sees on.
Pole sel diislil häda midagi. Samas veendu et kütus pole ära külmunud kütusefiltris, teadagi ju mis paska eestis müüakse.


Ühesõnaga nüüd käib,need vuhvlod krokodillid nenest olekski käima panema jäänd.
Sain Karla Autost jämedad ala 20 kg rasked paksud krokod siis jõudis starter vedada kah.
Jebisin eetriga natuke.
Käima läks päris pikalt truiates,siuke mulje oli täpselt nagu oleks täis tõmband podises ja viskas tomu välja.
Eelsüütekaid sai mingi aeg testriga nagu kontrollitud ja kõik funkasid.
Küsimus nüüd sihuke,et kas vanemad küünlad nagu lähevad nõrgaks ja ei anna effeti välja.
Filtri vahetasin alles ära aga peaks veel üle vaatama .
Aku on jah mingi puss peal ,hetkel finants puudub uue soetamisel,
TDS vist nõuab suht suurt akut ja suured pole vist alla 1100.- küll midagi saada.

_________________
Parem olla autopede, kui lihtsalt pede !


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw E39 525TDSA.1999a.Cali
PostitusPostitatud: 20.01.2010 19:42 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.10.2005 18:57
Postitusi: 1971
Asukoht: Jõhvi
corbe kirjutas:
Akusse tasub investeerida, ise sai siin enne suuri külmasid korrali kaku peale mille letihind oli kuskil 2 tuhande kanti ja nüüd läheb pill käima ja käib nagu antsu viiul hommikuti. Eks ta alguses paras külmkapp ole kui väljas seisab aga elu on selline, las käib vähe et veidikenegi lõbusam see sõidu algus oleks :)
Enne akuvahetust sai tulesid vahetatud ja nende testimis ening maki kuulamisega tõmbas aku nulli ja pidin poodi minema krokokaid ostma, õnneks nüüd autos olemas kui kunagi vaja kedagi aidata :D


Eks ta ole,täna tuleb siin -27 peab öösel käivitama minema.
Mingi aeg uue aku panema jah ,oleneb finantsist!

_________________
Parem olla autopede, kui lihtsalt pede !


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw E39 525TDSA.1999a.Cali
PostitusPostitatud: 20.01.2010 19:42 

Liitunud: 27.09.2004 21:36
Postitusi: 857
Eetriga käivitamise kohta on legend, et pärast mootor ilma ei tahagi enam minna.

_________________
Wanker (auto) - see on mehaaniline olend, mis koosneb kahest lahutamatust osast: masinast ja juhist. Mõlemal neist on iseloom, tahe ja nõrkused.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw E39 525TDSA.1999a.Cali
PostitusPostitatud: 20.01.2010 20:15 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.10.2005 18:57
Postitusi: 1971
Asukoht: Jõhvi
trykmann kirjutas:
Eetriga käivitamise kohta on legend, et pärast mootor ilma ei tahagi enam minna.



JA see ongi aint legend.
Aastas korra 2 paned ei tee sittagi,kui just terver purki silindri kohta ei lase :)

_________________
Parem olla autopede, kui lihtsalt pede !


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw E39 525TDSA.1999a.Cali
PostitusPostitatud: 21.01.2010 22:26 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.10.2005 18:57
Postitusi: 1971
Asukoht: Jõhvi
Arvatavasti eelsüütekad ikka õhtal ,loodan et blokk pole.
Täna jebisin 7 h autot käima :D Raisk
Lõpsuks sain käimasõitsin tund vms.
Uuesti käivitades peale 3h läks ka juba jeeli jeeli ,võttis pütte taha ja podises..
Täna tuleb öösel külma siin -30 :(
Ei ole mõtet iga 2h tagant käivitama kah minna ,enda närvide nu**imine,parem jätan hommikuni tiksuma.

Nii siis mina kui neste haldur edastan teile väga hea uudise.
Alates tänasest kuupäevast Neste tanklates müügil Arktiline diisel.


Neste diislikütus kannatab kuni 40 kraadist külma

Neste jaamadesse tarnitakse arktilist diilikütust, mille külmataluvus on
kuni 40 kraadi. Kütus on pärit Soomest, Neste Porvoo tehasest.


Diislikütuse külmataluvust iseloomustavad kaks näitajat: hägustumispunkt
ja filtreeritavuspunkt. Neste arktilise kütuse vastavad näitajad on -26
ja -40 kraadi. Filtreeritavuspunktiks loetakse hetke, mille juures
külmaga kütuses moodustunud parafiinkristallid ummistavad kütusefiltri.
Üldjuhul on võimalik kütust antud temperatuurini kasutada, lisaks aga
loevad veel mitmed tegurid: sõiduki ja kütusesüsteemi ehitus, veepiisad
või mustus kütusefiltris jne.

"Eestis on ajavahemikul 1. detsembrist 29. veebruarini lubatud müüa
diislikütust, mille filtreeritavuspunkt on -26 kraadi. Käesolev
erakordselt külma talvega võib tavanormidele vastava diislikütusega
äärmuslike olude korral teele jääda. Seepärast on kõigis Neste jaamades
müügil arktiline diislikütus, mille peale võib ka -25 kraadist suurema
pakase korral kindel olla," ütles Neste Eesti peadirektori kt Ivar
Kohv.

Neste Eestil on kokku 46 automaatjaama, millega Neste on juhtiv
kütusemüüja Eestis.

Neste kuulub Soome naftatööstuskontserni Neste Oil Oyj, mille aktsiad on
noteeritud Helsingi väärtpaberibörsil.

:)

_________________
Parem olla autopede, kui lihtsalt pede !


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw E39 525TDSA.1999a.Cali
PostitusPostitatud: 21.01.2010 23:49 
Kasutaja avatar

Liitunud: 23.09.2009 01:40
Postitusi: 1460
Asukoht: elva
trykmann kirjutas:
Eetriga käivitamise kohta on legend, et pärast mootor ilma ei tahagi enam minna.


Traktoreid ja rasketehnikat võite eetrigakäivitada, aga sõiduautol eetrit kasutades keerate nukvõlli pooleks.
Proovige, kui lasete eetrit mootorile ja hakkate käiama, mootor teeb ädised kaks tiiru ja lööb kuidagi vastu.
Ei oska seda seletada, aga olen proovinud ja ei soovita.

_________________
Lasen jalakäijad alati "üle"!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw E39 525TDSA.1999a.Cali
PostitusPostitatud: 22.01.2010 00:53 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 00:22
Postitusi: 1923
Asukoht: Edgarlandia
Akust oleneb väga palju...jõu-jõu-jõu-jõu sa võidki oma diislit käivitama jääda....elementaarne oleks 100Ah aku, ei ole mõtet lahjemaga torkidagi, eriti talvede puhul..isegi kui küünlad tsipa nutised siis kiire käivitamisega saad ikkagi suht nobedalt aku käima...Soovitavad on Centra/Exide akud ntx...mul üks töötas 3 aastat, teine laseb neljandat juba...korra hommikul tegi klõkk-klõkk aga põhjuseks väga külmad ilmad ja lühikesed otsad...ei jõua laadida....16 tundi laadimist ja käivitas ka külmaga nagu uus aku.

_________________
-=Eestlane ei astu ämbrisse, eestlase jaoks on ämber jalanõu.=-


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw E39 525TDSA.1999a.Cali
PostitusPostitatud: 22.01.2010 15:46 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.10.2005 18:57
Postitusi: 1971
Asukoht: Jõhvi
McRicco kirjutas:
Akust oleneb väga palju...jõu-jõu-jõu-jõu sa võidki oma diislit käivitama jääda....elementaarne oleks 100Ah aku, ei ole mõtet lahjemaga torkidagi, eriti talvede puhul..isegi kui küünlad tsipa nutised siis kiire käivitamisega saad ikkagi suht nobedalt aku käima...Soovitavad on Centra/Exide akud ntx...mul üks töötas 3 aastat, teine laseb neljandat juba...korra hommikul tegi klõkk-klõkk aga põhjuseks väga külmad ilmad ja lühikesed otsad...ei jõua laadida....16 tundi laadimist ja käivitas ka külmaga nagu uus aku.




Nii auto käis täna terve öö ,et jebimist poleks.
AKuga on ka nii ,et pole ta pikkasi otsasi saand eriti.
Täna siis kiskusime kolle maha ja hakkasime hoogsasti küünlaid vahetama ,et enam mingit nusperdamist pole.
Vanadest küünaldest töötas vaid 1 .
Uued küünlad peal ja eksole näha mis homme toimub kuna öösel -32 lubas.
Paar asja jäänd veel teha siis on auto korras täiesti.

_________________
Parem olla autopede, kui lihtsalt pede !


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw E39 525TDSA.1999a.Cali
PostitusPostitatud: 22.01.2010 16:24 
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.10.2006 21:36
Postitusi: 289
tubli tõõ. Kui korralikud küünlad ja vana aku veel kuidagi elab siis peaks käima küll minema.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw E39 525TDSA.1999a.Cali
PostitusPostitatud: 22.01.2010 20:30 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.10.2005 18:57
Postitusi: 1971
Asukoht: Jõhvi
-lost- kirjutas:
tubli tõõ. Kui korralikud küünlad ja vana aku veel kuidagi elab siis peaks käima küll minema.


eks seda ole näha,peale seda kadus nagu süüte sissepanekul kiri pre heating ka ära ,aga samas pold auto täitsa maha ka jahtund.
Jama on see ,et 39 ei nääita armatuuris spiraali.
See pre heating see eelsüüte küünalde spiraali asemel oletan?

http://www.youtube.com/watch?v=Y7gEUDHi ... re=related
Laulus õiged sõnad ,kes aru saab :D

_________________
Parem olla autopede, kui lihtsalt pede !


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw E39 525TDSA.1999a.Cali
PostitusPostitatud: 23.01.2010 02:53 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 00:22
Postitusi: 1923
Asukoht: Edgarlandia
liiter tunnis pole ju palju...mu arust...samas, julgen mainda et paar päeva lühikesi otsi ja 3 päeva seismist tapsid ka minu aku jõu ära...tuli täna oma sõidud ära unustada ja aku tuppa tuua :P

_________________
-=Eestlane ei astu ämbrisse, eestlase jaoks on ämber jalanõu.=-


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw E39 525TDSA.1999a.Cali
PostitusPostitatud: 27.01.2010 20:33 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.10.2005 18:57
Postitusi: 1971
Asukoht: Jõhvi
Mulle tundub ,et see genekas õhtal .
Programmiga sisse minnes näitab 13,7 maks .
Ühsesõnaga vahetasin õli ka ära veel täna .

_________________
Parem olla autopede, kui lihtsalt pede !


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw E39 525TDSA.1999a.Cali
PostitusPostitatud: 28.01.2010 00:20 
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.10.2006 21:36
Postitusi: 289
kuda käivitamise probleem lahenes. vaatan et enam ei kurda ??


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 172 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7