Niisiis, pole väga ammu kirjutanud, oleks ehk aeg teid ka kurssi viia:
Augustis sai toodud endale veits huvitavamad veljed.
Velgedeks Central Turbo'd (või tuntud kui ka Type 11 vist), 15x7, ET25

Ei toonud kuna sobivad ülihästi autole, vaid kuna hind oli hea ja ei tahtnud sellistel iludustel kuhugi kuurialla vedelema jääda.
Insta pilt ka:

Vaja need nüüd ainult nii läikima saada(illustreerivad pildid):


Ning kuigi selliseid velgi kujutaks enamasti ette mõne vanema VW all, siis siin ka väike photoshop Civicu all(pean ainult läikimise ette kujutama):

Tänase päevani pole velgede osas pole jõudnud tegeleda, selleks hooajaks nknii ei jõudnud, seega aega on..

Aga seni paar pilti sellest kuidas all istuvad:
Kuna kahel veljel olid rehvid peal(ühel 185/55 ja teisel 195/50) siis mõtlesin, et prooviks ka korraks alla:



Muidu mulle meeldivad, eriti ei jõua ära oodata poleeritud kujul neid, kuid üks tagumine koopaäär on vaja ära rullida(hetkel sai lihtsalt rubstepitud päris palju), leida kitsam rehv väikseks stretchiks ning tuua väljapoole. Samuti ei meeldi see, et kuna kõik 4 velge on identsed, siis jookseb nö. teardrop kunde pool valetpidi minu jaoks

Kuna asjade ostmine juba käis, siis sai ka endale ühed kasutatud, aga peaaegu tutika väljanägemise ning olemisega Hertz'i ovaalid võetud, nüüd on autos kõlaritena kasutusel ainult Hertzi tehnika, subwoofrina JBL, võimuna Rockford Fosgate ning makina loodetavasti väljavahetatav Pioneer(tahaks minna 3xRCA väljundiga Alpine peale üle).

Suvel ammu L-Eestis natukene tööd tehes sattusime mõõda ühest lammutusest, kus nägin ühte EG'd ning minu loomulik instinkt oli seda lähemalt uurima minna, seega sai toodud koju üks 5- seisukorras istmete komplekt:
[spoiler]Siinide vahetus:

Vana vs. Uus:

Mis istmete juures võlus oli esiteks tumedam värv, teiseks see, et vanadel istmetel olid metallid väljas ja polster olematu, uutel istmetel on taga ka peatoed(seega nüüd jäävad ka taga istujad ellu väikese avarii puhul) ning mis kõige tähtsam, kundepoolne iste liigub vetis mugavama ja modernsema süsteemiga ette, et inimesed saaks taha istuma minna.
Kuna aga salongi sai juba laiali kakutud, mõtlesin siis ka natukene rohkem teha:
Esimesena sai ette võetud siis mitte just kõige levinum EG käetugi, millel oli puudu tuhatoos, kuna leedukad arvasid, et seda pole mul vaja. Mis siis ikka, väike DIY ning sai vanast natukene meisterdatud:


Samuti läks mõndadele salongidetailidele peale ka sarnane riie mis uksepolstritel, mõnus sametine must:


Ning kuna olin eelnevalt oma salongiplastikuid natukene värvinud ja värv oli osaliselt maha kulunud, ei viitsinud enam sama teed jalgealla võtta ning otsustasin nö. feik-nahaga terve keskkonsooli üle teha:

Ning viimasena proovisin tavalise musta spreiga(proovisin nii matt, kui ka läikivaga, vahet polnud) põhjamatti värvida ning tulemus jäi küll porimattide alt ebaühtlane, kuid mujalt jäi enda arust suhteliselt mõnus:
Enne:

Pärast:

Järgmisena sai ette võetud pidurid:
Nimelt paar kuud tagasi otsustas mu pidurisilinder tagumises piduris lekkima hakata ja mõned muud detailid logisema. Et asi päris ohtlik poleks ja mul poole sõidu pealt laiali ei lendaks sai sisu välja võetud:

Kuid kuna Rait viis oma EG'd vanarauda, sain temalt mõned puuduolevad korrasolevad jupid ning sai ilusti ümber lapatud:

Samal ajal sai ära vahetatud juhi uksel ka hingede tikkpoldid(nüüd ei käi nagu laudauks enam) ning üritatud ka võimendit korda teha, mille RCA'd jebbivad.
Kuna ÜV oli lähedal ning õlivahetud oli ka lähedal, sai ära ka vahetatud taaskord õli, tänud Toitsi, et sain tema garaaži kasutatud
Põhja alt küll pilte ei teinud, kuid kraapimist oli ikka piisavalt 
Võrus kodus käies vaatasin üle ka kõik muud ÜV jaoks vajalikud vidinad, samuti tegin pidurid korda ja sai ÜV'le lennatud.
ÜV'le läksin täpselt sama madalana, US-parkidega jne. ning üleüldse mittemidagi muutmata. ÜV onu veits kahtles kas saab autoga stendi peale ning kas mu pargid on legaalsed, kuid lõpptulemusena sain ilusti puhtalt-legaalselt ning ilma raha juurde maksmata ÜV'lt läbi, mis oli minu jaoks suur üllatus, kuna eeldasin ütlemist pidurite(ei teadnud kui ühtlaselt sai paika aetud) ja/või madalduse kohta. Lühidalt, edukas

Ning seda, et ÜV läbimist tähistada, läksin Demy vihje peale Võru lammutusse ning tõin endale natukene vidinaid salongi, et üldmuljet veits mõnusamaks muuta ja ehk kunagi täielikult musta sisuni jõuda:
Kõige tähtsam detail siis, ehk armatuur, korralik, kahjustamata:

Samuti sain ka korralikud uksepolstrid, millele on vaja enda uste küljest lihtsalt keskosad ümber lapata:

ning ka boonusena võtsin kaasa veits stiilsema tagatiiva:

Külge lennata jupid küll ei jõudnud, kuid vähemalt on olemas (Y)
Üld salongist pilte veel ei ole, kuna mobiiliga häid pilte nagu näha ei tee ning poolikust salongist ei tahtnud väga pilte ka panna.
Hetkel jääb siis külge kruvida armatuur, uksepolstrid ning riietada katus ja piilarid mustaks ning minu jaoks on must salong valmis ja olen esialgu mõneks ajaks rahul

Üldiselt võib olla, et oli lahe, pikk, kiire ning üldiselt mõnus ja chill suvi, sai tuttavaks uute ja lahedate inimestega ning kui AC ka kunagi kaug-tulevikus külge saab, võib öelda, et tegemist on väga cooli suve autoga(kinni jäin suve jooksul ainult 2x).



Kohustuslik SmartWash pilt ka:

Hetkel siis muidu on Hondaga plaan selline, et talveks valmistan ta küll ette(talverehvid), kuid sõita üritan temaga vähem, kuna kraabitud põhi on siiski soola kooslusega mõnus killer.
Samuti saaks siis talvel autot ehk mõnes garaažis putitada, teha rihma vahetus ära, viimistleda salongi, valmistada ette kere lõpuks värviks ja muud pudipadi. Öelda võin ka niipalju, et see roheline-theme mis mul vahepeal oli on hakanud ära kaduma juba hetkel ning asendub lõplikult VTi'dele kohase punase-themega, ehk more stock & grown-up

Daily-driveriks vaatan hetkel mingeid lambiseid ja odavaid E36'tesid, peab veits teisi maailmu ka ju avastama
Vabandan sita pildikvaliteedi eest, enda peegel suhteliselt vana pann juba ja ei vaevu kaasa vedama ning enne suve uut peeglit veel ei vaata.