Ahoi,
Nädalake jälle möödas viimasest kirjast. Asjalood autoga nii kaugel et on ta jälle liiklemas, kliima süsteem toimetab niipalju kui võimalik (torusid, pumpa ja radikat pole küljes). Külma puhub ta paremini kui eelmine süsteem ja sooja hakkab ka suhteliselt kärmelt puhuma. Salongi sain ka enamvähem kokku, kuid mõningad jubinad ikka puudu nagu alati, kui miski vähe suurem projekt ette võetakse.
Peale pikka seismist tekkis ka trobinate viisi erinevaid vigu, millega võitlesin terve pühapäev ja võitlen siiani.. Mõningad ja tähtsamad nimetan ka üles, ehk keegi oskab aidata. Niisama kõvatajatel ja tatipritsijatel pole mõtet lugeda ja mölisema hakata.
- Signaali pole (kahtlustan et roolil sai mass valesti pandud - kaitse on terve)
- Tahhomeeter ei tööta
- Salongis punane valgus ei tööta, ehk ei nuppude ega kliima ümbruses (uurisin täna tööjuures väheke, kahtlustan et üks punaste juhtmetega pistik sai valesti ühendatud kui keskkonsooli kokku panin, ehk keegi teab kuhu see käima peaks.
- Suunatuli käib normaalsest kolm korda kiiremini ( seda siis ainult vasakul pool, parem käib normaalselt ja ohutulede puhul töötab kõik ilusti)
- Käima ei taha minna ja kütust ei anna peale ( lahendus leitud, vahetasin bensupumba ja relee 208 asendus 372ga)
- Pagassi luuk ei taha lukku jääda ( täna pole enam täheldanud)
Sisse sai poogitud ka FL lagi, kuid tuleb paraku see sama targalt maha võtta, kuna ei sobi ta kuidagi sinna. Plastikud on erinevad, toon on erinev ja ükski aksessuaar ei sobi külge kuidagu ( käepidemed, päiksesirmid). Katuseluugi ja polstri vahele jääb ka vahe sisse kust katuseluugi raami näha. KeveNilt sai juba ostetud ka uuesti pre-face lagi, kuna enda vana kakkusin suhteliselt julmalt välja, seda kahjustades ning sellel olid ka koni augud (eelmise omaniku töö).
Uuesti sai ostetud ka replica S4 esistange, mis homme värvi läheb, et ülevaatusele minekuks auto ühe värvi oleks.
Selline jäi ta siis praegu.


.. salongist lisan pildid millalgi hiljem, ilmselt homme.