Tuli täna isegi natuke viitsimist uurida, et mis tal siis viga on. Esimese asjana lasin siis kastist õli välja ja võtsin vasakult poolt asja natuke lahti ja sai selgeks, et jälle veovõlliots väljas diffrist. Seal siis üks seib ja splint ees, et see asi välja ei tuleks oma pesast, aga on väänand puruks kõik ja väljas jälle. Splint ise oli õnneks veel kasutatav, aga selle vaheseibi onu tegi treipingis uue ja nüüd siis asi koos ja sõidab jälle.
Koer kah asjalik

Seib siis peaks olema täisring..

Uus seib.

Üks võimalik põhjus, miks see ots sealt koguaeg välja tuleb, on õõtsapuksid mis omadega läbi. St õõtsapuksidest annab ratas niipalju liikuma, et hakkab ehk seda veovõlli koos kõigega väljapoole tõmbama ringi käies, sest esivedune ju tõmbab rattad lahku kiirendamise hetkel ja kui tal on seda liikumisruumi, siis ongi korras.
Ühesõnaga järgmine asi siis uued õõtsapuksid. Kuna olen kuulnud siit-sealt ja näind ka pilte, et kiiremasõidu autodel kasutatakse odava lahendusena pukside klaasiliimi täis valamist, siis mõtlesin, et miks mitte ise uued teha klaasiliimist. Uuel nädalal võtan selle töö ette igatahes. Proovin ära ja kui ikka ei saa nii hea siis tuleb uued osta.