Tubaru kirjutas:
Seal on mul liiga pehmed mootori ja käigukasti padjad. Stardis tõmbab korraks pool tiiru ratta ringi, siis käib käigukast vastu raami ja detoandur läheb lolliks. Tõmmates ajus kõik tabelid nulli, pöörded maha jne. Selle stardiga ta sai korraliku edumaa.
Sry, kuid väga ei usu seda tabeli juttu. Millega sa seda mootorit jooksutad? Vähemalt minul on olema Primary ja Secondari Map, mille vahel aju saab ise valida, kui peaks olema mingi kala. Hetkel 2 (performane) anduri puudumisel on pandud mõlemad Map-id Primaryks. Detonatsioon ja sillatala kolks on hoopis väga erinevate sagedustega (Hz) ning kui sul aju sellest lolliks läheb, siis hetkel ütleks, et loll jutt. Või vaheta deto andur välja.
300kw (sinu puhul siis 420Hp rattast) rattasse tähendab ka sinu rehvide korral 4 ratta ringi käimist kohalt minnes. Eeldan ,et sul aju ikka täies mahus programmeeritav ning saad ka Launch controli, Anti-lagi jne peale panna.
Äkkstardiga kohapealt tõmbab esimese asjana mootori ja kasti vastu sillatala (sinu puhul), ning siis hakkavad rehvid läbi libisema, KUNI mootori ja rataste pöörlemine on võrdne ning kiirus piisavalt suur. Alles siis lasevad padjad end sillatala vastast tagasi.
Miks nii, kuna sul on seda jõudu Virtual Dyno baasil nii palju, mis käib kõigest muust üle.
Näiteks: 1.5 bari 2.0 mootori puhul on 500Hp, seda HX35-ga. Sinul nii suur turbo pole, ning näiteks Evod on stockis 0.9 bari ning 280Hp (206kw). Sinu puhul 1.1 bari ideaalse seadistusega oleks c 350-380hp. Oletame, et meil kõigil on natuke tagavaraks rikas segu ja detonatsiooni ohuks pandud hilisem süüde, siis on meil 300-320Hp, seda siis c 1.0 bari juures.
Map on sul tõenäoliselt kodus tehtud ning vastavalt tagumiku tunnetusele. Kiirendus 420Hp masina korral (ka sinu auto kaalu juures) peaks olema c 4 sekki 0-100kmh.
EVO 8 FQ400 2.0 (300kw) on ntx 3.5sekki, kaaluga 1450kg. Sul on 1470kg ja c 5-5.5 sekki.
Nii et poisid, jutt on kahtlane. Kas keegi ei oska stopperit õigel ajal käima lüüa, või on mõnel mehel 200+kw autos esimene kord istuda.
Ise panustaks kehvale tuuningule, kuna enne dyno lehte ei saa mingeid numbreid välja tuua.
Järgmise kiirenduse ajaks soovitan tagumist vedrustust jäigemaks panna, ei tõmba tagumikku nii maha ning saad kiiremini minema.
Lisaks:
Lõppkiirust ei saa miilil võimsuse arvutamisel arvese võtta. Paljudel autodel lõppeb ülekanne juba 200-250 vahel. Nii et olgu sul või 1000Hp, ülekanne ei luba,siis ülekanne ei luba (meenutake Wirx-i autot)
Lisaks arvestatuna auto Drag koefitsenti, kaal, juht, Nm jne jne.