Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 03.05.2025 16:43

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 269 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 18  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Subaru Forester XT 07a Tubaru
PostitusPostitatud: 31.07.2014 18:54 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.11.2008 16:14
Postitusi: 2382
Asukoht: jüri
Ma sain isegi selle autoga paar tõmmet ja soole vastu seljanahka sai küll. Kui nüüd tubaru mu rääkimist kuulda võtaks ja oleks miilil sõitjana siis saaks natuke selgust.

_________________
Veo-ja sõiduautode remont
Hooldus-ja värvitööd. http://www.pettompluss.ee/
Uued rehvid ning rehvitööd.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Subaru Forester XT 07a Tubaru
PostitusPostitatud: 31.07.2014 20:18 

Liitunud: 13.08.2010 10:15
Postitusi: 356
Miili tulemus annab natuke jõust aimu jah.

400+hp võiks see auto ka oma halva tuuletakistusega 240km/h lähedale sõita (või rohkem).


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Subaru Forester XT 07a Tubaru
PostitusPostitatud: 31.07.2014 21:23 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.03.2014 17:34
Postitusi: 327
Mõned asjad (radikas ja mõned puksid, mootori/käigukasti padjad..) vaja enne ära vahetada, kui hästi läheb, siis olen kiltsil platsis.

_________________
"Aerodynamics are for people who can't build engines" - Enzo Ferrari


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Subaru Forester XT 07a Tubaru
PostitusPostitatud: 31.07.2014 22:16 
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.04.2003 15:33
Postitusi: 1739
Asukoht: Viljandi
Võid rahulikult ka startida nii,et mootor ei kolksu nii,et nõrgad vabandused. Lõppkiirust eriti ei mõjuta rahulikum start .

:P 240 võiks minna küll,seda aega sõidab stock 5,7 gto oma 350hp-ga .

_________________
Chevrolet Camaro SS 2011 6,2l MT 318kw, Volvo XC90


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Subaru Forester XT 07a Tubaru
PostitusPostitatud: 31.07.2014 22:25 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.03.2014 17:34
Postitusi: 327
Selge see, et rahulikult saab ka minna kohalt.
Kõige suurem mure on siiski radikas, mis saadeti mulle vale ja vaja täitekork külge keevitada.
Ning muidugi lekkiv up-pipe (praegu on mõnus sapaka hääl :D )

_________________
"Aerodynamics are for people who can't build engines" - Enzo Ferrari


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Subaru Forester XT 07a Tubaru
PostitusPostitatud: 01.08.2014 10:49 
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.01.2005 21:32
Postitusi: 280
Tuli sama radikas mis esimesel korral? nö samad asjad puudu?

_________________
Bmw 528i e28, impreza turbo kuut. and many more.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Subaru Forester XT 07a Tubaru
PostitusPostitatud: 01.08.2014 22:31 

Liitunud: 22.03.2014 12:54
Postitusi: 85
Tubaru kirjutas:
Seal on mul liiga pehmed mootori ja käigukasti padjad. Stardis tõmbab korraks pool tiiru ratta ringi, siis käib käigukast vastu raami ja detoandur läheb lolliks. Tõmmates ajus kõik tabelid nulli, pöörded maha jne. Selle stardiga ta sai korraliku edumaa.


Sry, kuid väga ei usu seda tabeli juttu. Millega sa seda mootorit jooksutad? Vähemalt minul on olema Primary ja Secondari Map, mille vahel aju saab ise valida, kui peaks olema mingi kala. Hetkel 2 (performane) anduri puudumisel on pandud mõlemad Map-id Primaryks. Detonatsioon ja sillatala kolks on hoopis väga erinevate sagedustega (Hz) ning kui sul aju sellest lolliks läheb, siis hetkel ütleks, et loll jutt. Või vaheta deto andur välja.
300kw (sinu puhul siis 420Hp rattast) rattasse tähendab ka sinu rehvide korral 4 ratta ringi käimist kohalt minnes. Eeldan ,et sul aju ikka täies mahus programmeeritav ning saad ka Launch controli, Anti-lagi jne peale panna.
Äkkstardiga kohapealt tõmbab esimese asjana mootori ja kasti vastu sillatala (sinu puhul), ning siis hakkavad rehvid läbi libisema, KUNI mootori ja rataste pöörlemine on võrdne ning kiirus piisavalt suur. Alles siis lasevad padjad end sillatala vastast tagasi.
Miks nii, kuna sul on seda jõudu Virtual Dyno baasil nii palju, mis käib kõigest muust üle.

Näiteks: 1.5 bari 2.0 mootori puhul on 500Hp, seda HX35-ga. Sinul nii suur turbo pole, ning näiteks Evod on stockis 0.9 bari ning 280Hp (206kw). Sinu puhul 1.1 bari ideaalse seadistusega oleks c 350-380hp. Oletame, et meil kõigil on natuke tagavaraks rikas segu ja detonatsiooni ohuks pandud hilisem süüde, siis on meil 300-320Hp, seda siis c 1.0 bari juures.
Map on sul tõenäoliselt kodus tehtud ning vastavalt tagumiku tunnetusele. Kiirendus 420Hp masina korral (ka sinu auto kaalu juures) peaks olema c 4 sekki 0-100kmh.
EVO 8 FQ400 2.0 (300kw) on ntx 3.5sekki, kaaluga 1450kg. Sul on 1470kg ja c 5-5.5 sekki.

Nii et poisid, jutt on kahtlane. Kas keegi ei oska stopperit õigel ajal käima lüüa, või on mõnel mehel 200+kw autos esimene kord istuda.
Ise panustaks kehvale tuuningule, kuna enne dyno lehte ei saa mingeid numbreid välja tuua.
Järgmise kiirenduse ajaks soovitan tagumist vedrustust jäigemaks panna, ei tõmba tagumikku nii maha ning saad kiiremini minema.
:)

Lisaks:
Lõppkiirust ei saa miilil võimsuse arvutamisel arvese võtta. Paljudel autodel lõppeb ülekanne juba 200-250 vahel. Nii et olgu sul või 1000Hp, ülekanne ei luba,siis ülekanne ei luba (meenutake Wirx-i autot)
Lisaks arvestatuna auto Drag koefitsenti, kaal, juht, Nm jne jne.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Subaru Forester XT 07a Tubaru
PostitusPostitatud: 01.08.2014 23:47 
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.04.2003 15:33
Postitusi: 1739
Asukoht: Viljandi
Loo moraal : arvan,et auto saavutab miilil 220 . +- 10km/h.


Teine loo moraal : ära ehita pereautost ägedat pilli,kui sul ikka piisavlt finantsi pole.
Auto hakkab liikuma üle 350kw . Seda 1500kg juures...

_________________
Chevrolet Camaro SS 2011 6,2l MT 318kw, Volvo XC90


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Subaru Forester XT 07a Tubaru
PostitusPostitatud: 02.08.2014 00:46 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.03.2014 17:34
Postitusi: 327
Väike faktiviga sul, toomastt. Mitte 420hp rattast, vaid arvestusega 20% veermikukaduga, mootorist. Loe tähelepanelikumalt, või kui mu sõnastus polnud piisavalt selge, siis vabandan ise.
Originaal aju jooksutab mootorit, antilääg ja stardiabi võimalused on vist isegi mingid väga algelised. (Stiilis: saab läpakast paika panna).
Seade ei ole mul kindlasti lõplik, samas ei ole see ka põlveotsas kootud. Soomest samasuguse masina map (dünos seadistatud, kahjuks tõesti ei mäleta kelle poolt) on peale laetud, millel mõistagi teine turbo, pihustid jne. Sai see lihtsalt peale pandud ja pihustite väärtus paika kirjutatud, kuniks pääsen seadistama (Saku Jauhiainen'iga läbirääkimised käivad selles osas, ilmselt panen EcuTek softi orig ajule).
Loomulikult sai logitud, et poleks detonatsioone ja, et segu piisavalt rikas oleks (sama logimise käigus sai ka seda Virtual Dyno näpitud ja sealt ka vastavad andmed pärinevad. Ise olin/olen nendes numbrites natuke skeptiline aga netis ringi tuulates leidsin mingi reaalse võrdluse, kus oli seda programmi võrreldud erinevate dünopinkidega. Ma ei väida, et teine ja kolmas rullidel/pukkidel düno sama või rohkem näitab).
Ja pealegi ma pole praegu 0-100 mõõtnud, kõik vastavasisulised postitused siin on spekulatsioonid.
Eelmise seadega sai sügisel DriftBoxiga mõõdetud, tuli 5,7sek (külm asfalt, kulunud&vanad rehvid, kuna 2. käik läheb kuni 95, siis ka kolm aeglast käiguvahetust (pärast graafikult oli näha, et 0,5sek oli iga vahetus. Flatfoot'i ei teinud tookord))

_________________
"Aerodynamics are for people who can't build engines" - Enzo Ferrari


Viimati muutis Tubaru, 02.08.2014 01:07, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Subaru Forester XT 07a Tubaru
PostitusPostitatud: 02.08.2014 00:56 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.03.2014 17:34
Postitusi: 327
lamp kirjutas:
Tuli sama radikas mis esimesel korral? nö samad asjad puudu?


Sama disainiga jah, aga alumiiniumist, sinna saab täitekorgi ise lisada. Õnneks on mul vana klassivend spetsialiseerunud sellistele asjadele ja pole probleemid.

_________________
"Aerodynamics are for people who can't build engines" - Enzo Ferrari


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Subaru Forester XT 07a Tubaru
PostitusPostitatud: 02.08.2014 01:43 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.03.2014 17:34
Postitusi: 327
Inferno kirjutas:
Loo moraal : arvan,et auto saavutab miilil 220 . +- 10km/h.


Teine loo moraal : ära ehita pereautost ägedat pilli,kui sul ikka piisavlt finantsi pole.
Auto hakkab liikuma üle 350kw . Seda 1500kg juures...


Kui 20k taskust võtta pole, siis pole mõtet üldse ehitama hakata?
Pole plaanis mingit megavatist pilli ehitada, vaid oma maitse ja võimaluste järgi teen.

_________________
"Aerodynamics are for people who can't build engines" - Enzo Ferrari


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Subaru Forester XT 07a Tubaru
PostitusPostitatud: 02.08.2014 10:01 
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.01.2005 21:32
Postitusi: 280
Arvestades et see konkreetne auto veerand miili peal 206kw evo-de ja sti-de aega juba nö stockina söitnud siis uue moto ja korraliku seadega peaks siiski üsna kiire aparaat olema. Aga eks düno peale seadet näitab korraliku pildi ära.

Mis puudutab miili söitmist subaruga siis pole väga vahet palju sul jöudu on 250km/h on enivei lagi, ülekanded ei vöimalda väga rohkemat ma kardan.

ja et alla 20k euri pole mötet pereauto ehitama hakata? naljatilk. Konkreetne masin ju suht stock seades söitis aega mis mönel "sport" autol saavutatakse alles peale suuremate summade investeerimist.

_________________
Bmw 528i e28, impreza turbo kuut. and many more.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Subaru Forester XT 07a Tubaru
PostitusPostitatud: 02.08.2014 10:14 

Liitunud: 22.03.2014 12:54
Postitusi: 85
Tubaru: ise lugesin mööda selle 420Hp mootorist osa. Minu viga.

Tavaliselt ei soovitata teiste autode Mape peale laadida, kuna seal piisab 1-2 parameetrist, miks ta sulle ei sobi. Täpselt sama moodi olen proovinud ja katsetanud oma autol 4 erinevat Mapi, ning neist mitte ükski ei sobinud. Lõpuks sai ise valmis tehtud.
Iga auto on kuskilt maalt erinevalt ehitatud ning see tuleb sõidus välja.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Subaru Forester XT 07a Tubaru
PostitusPostitatud: 02.08.2014 10:37 
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.01.2005 21:32
Postitusi: 280
Eks see ise map-i joonistamine on ka paras nö riski bisness, kui just väga kövade teadmistega mees pole. Aga muidu +1

_________________
Bmw 528i e28, impreza turbo kuut. and many more.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Subaru Forester XT 07a Tubaru
PostitusPostitatud: 02.08.2014 14:47 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.03.2014 17:34
Postitusi: 327
Ma olen täitsa nõus, et laenatud map pole kindlasti õige asi. See on mul seal hetkel nö "safemap"hetkel, ajutiseks kulgemiseks.

_________________
"Aerodynamics are for people who can't build engines" - Enzo Ferrari


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 269 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 18  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7