Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 03.05.2025 20:33

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 152 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: BMW E34 520i 95kW 1988 - soots05
PostitusPostitatud: 10.04.2010 22:58 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.09.2009 15:33
Postitusi: 396
Asukoht: Viljandi
fm25 kirjutas:
tüüpiline soots :rokib


Ega jah.
Säände ma juba olen. :D Võib olla saab selle ka veel isegi paremini liikvele enne müüki :) Mingi päev regullin klapid ära. Sest ühel autol olevat olnud klap paigast ära ja samamoodi ei tahtnud üldse käia jne. Hanson rääkis seda, regulliti ära ja kohe igati korras. Enne oli ka sellel samamoodi rõhud paigat ära jne.

_________________
Selle lükkame eilse varna.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E34 520i 95kW 1988 - soots05
PostitusPostitatud: 11.04.2010 17:22 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.09.2009 15:33
Postitusi: 396
Asukoht: Viljandi
Sai siis täna oma viitsimatusest võitu saadud ja autot tegema hakatud.
Alguses tegin ettevalmistusi, et klappe reguleerima hakata, siis mõtlesime, et kontrolliks rihmamärgid ja kõik muu ka ikka ilusti üle. Üllatus siis see, et suur hammasrihm altpoolt lödva. Pingutasime ära. aga pingutusrullik loksub nii mis kole ja ei pea ka. Seega rihm ja rullik vaja välja vahetada.
Rihm oli alt nii mööda, et ime täitsa, et see nii hästi vastu pidas. Hea, et puruks ei ole läinud. Mõrad olid küll toredad sees.
Tosool sai ära vahetatud alles mingi 350-400km tagasi, see oli ülipruun. Ilmselt kunagi olnud plokikaane tihend ära. Peaks siis selle pesu ka korraga tegema. Lisaks siis kui rihm ja rullik küljes siis ka klappide regull ja siis vaatame kui hästi käima hakkab. :)

_________________
Selle lükkame eilse varna.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E34 520i 95kW 1988 - soots05
PostitusPostitatud: 11.04.2010 17:26 

Liitunud: 19.02.2006 21:27
Postitusi: 3581
Ühesõnaga siiamaani on ainult kallatud ja tallatud :P


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E34 520i 95kW 1988 - soots05
PostitusPostitatud: 11.04.2010 17:41 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.09.2009 15:33
Postitusi: 396
Asukoht: Viljandi
Tuleb nii välja jah. Enda loll viga ka, et ma nagu alati igal autol ei tee, et kohe esimese asjana rhmad ja vedelikud ja muud tähtis hooldus ära teha. Aga no näed. Ise ka loll. Kuu aega vähemalt sõitsin ringi enne kui sain tegema hakata.

Aga küsimus teile teadjamatele. Kuidas ma selle lahti saan mis all pildil näidatud on. Me proovisime igasugu nippe, no ei saa lahti seda.

Pilt

_________________
Selle lükkame eilse varna.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E34 520i 95kW 1988 - soots05
PostitusPostitatud: 11.04.2010 18:22 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.12.2005 02:07
Postitusi: 6897
Asukoht: Jüri
Tagurpidi võib olla...
E34 dislal sain nii ventika lahti, et panin pika jõuõla (stoperdad kuskile) korra starterit, ja lahti tuligi ...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E34 520i 95kW 1988 - soots05
PostitusPostitatud: 11.04.2010 18:30 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.09.2009 15:33
Postitusi: 396
Asukoht: Viljandi
kj kirjutas:
Tagurpidi võib olla...
E34 dislal sain nii ventika lahti, et panin pika jõuõla (stoperdad kuskile) korra starterit, ja lahti tuligi ...


Ei tea kas sedasi päris julgen, entika ma sain väga kergelt lahti. Aga just seda ei saa. Ei tea kas seal hoorattal pole ingit kohta kuidas seda stoperdada? :O

_________________
Selle lükkame eilse varna.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E34 520i 95kW 1988 - soots05
PostitusPostitatud: 11.04.2010 22:42 
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.11.2007 20:11
Postitusi: 1769
Asukoht: vantaa
suruõhu püssiga saaks ka vist,kui sul selline olemas..

_________________
1 tekiila, 2 tekiila, 3 tekiila, 4 tekiila, 5 ketila, 6 kilate, ... , 10 telika


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E34 520i 95kW 1988 - soots05
PostitusPostitatud: 12.04.2010 09:02 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.09.2009 15:33
Postitusi: 396
Asukoht: Viljandi
analyzethis kirjutas:
suruõhu püssiga saaks ka vist,kui sul selline olemas..


Kahjuks seda pole. :(

paneaga kirjutas:
KJ pakutud variant vast hea ja lihtne. Olen ise ka nii teinud ja toimib. Pole vaja pikalt käiata, üks moment ainult.


Arvad, et peaks proovima? Arvestades, et mul pole ju jagajat, küünlaid, et tosooli ja venti peal. peaks sis miskit peale tagasi ka panema kui tahan sedasi lahti saada?
Ja küsimus, kummale poole ta üldse lahti tuleb? Kui poldi pead vaadata eest poolt siis vastupäeva või päripäeva?

_________________
Selle lükkame eilse varna.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E34 520i 95kW 1988 - soots05
PostitusPostitatud: 12.04.2010 10:01 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.12.2005 02:07
Postitusi: 6897
Asukoht: Jüri
Parem ongi, kui küünlaid-jagajat ei ole ju, muidu läheb rsk äkki käima ka veel :D
Midagi ei pea tagasi panema, peaasi et starter töötab ja mootorit ringi veab.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E34 520i 95kW 1988 - soots05
PostitusPostitatud: 12.04.2010 14:46 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.09.2009 15:33
Postitusi: 396
Asukoht: Viljandi
Selge. Ega seal vist muud varianti üle jää ka. Peab nii tegema. :)
Aga kummale poole see lahti tuleb? ? :?
ikka õieti pidi ju, et tagant vaadates siis vasakulepoole vastu maad pea jõuõla panema.?

_________________
Selle lükkame eilse varna.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E34 520i 95kW 1988 - soots05
PostitusPostitatud: 12.04.2010 22:01 

Liitunud: 24.02.2009 11:16
Postitusi: 40
mulle võib ka pakkuda kui müügiks läheb.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E34 520i 95kW 1988 - soots05
PostitusPostitatud: 13.04.2010 17:27 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.09.2009 15:33
Postitusi: 396
Asukoht: Viljandi
taur kirjutas:
mulle võib ka pakkuda kui müügiks läheb.


Kui head hinda pakud. :D

Edit: Täna sai pingutusrullik ja rihm ära toodud, läheb siis tööke edasi. :)

EDIT2:

No tee mis tahad mina seda sealt lahti ei saa, et saaks rihma vahetama hakata jne. Mitte kuidagi ei saa. jõuõlg maase, aku järgi, süüdet, kõks ja seisab sama koha peal edasi. Närvi ajab juba. Üks per*enu** selle bemmiga :@
No homme hakkan uue hooga nkn. :D Siis maha rahunenud.

_________________
Selle lükkame eilse varna.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E34 520i 95kW 1988 - soots05
PostitusPostitatud: 14.04.2010 09:15 

Liitunud: 24.02.2009 11:16
Postitusi: 40
head hinda ei paku :) Sa võid ise midagi küsida. Kui hea hind minu jaoks on, siis viin ära


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E34 520i 95kW 1988 - soots05
PostitusPostitatud: 14.04.2010 10:31 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.09.2009 15:33
Postitusi: 396
Asukoht: Viljandi
taur kirjutas:
head hinda ei paku :) Sa võid ise midagi küsida. Kui hea hind minu jaoks on, siis viin ära


Selge-selge ;) Aga hetkel ei mõtle nii kaugele ette veel. Näis kuidas selle autoga hakkama saab. kui praegu veel mingil määral liikuma saab siis on lootust, et see valge sab täielikult veel liikuma. Kuigi see on mul hetkel lootus ainult. :) Näis mis tulevik toob, kas toob õnne mu hoovile. Täna siis proovin lõpuks selle poldi lahti saada. Ehk saan kuuma anda siis läheb libedamalt see töö mul. Aga siiamaani keegi ei ütle kummale poole see polt lahti käib. Pärast olen hoopis valele poole seda sikutanud. :S
Pmst siis detail nr.5 alumiselt pildilt tuleb lahti saada. Nii, et kes teab see öelgu kummale poole see lahti tuleb. :)

Pilt

_________________
Selle lükkame eilse varna.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E34 520i 95kW 1988 - soots05
PostitusPostitatud: 14.04.2010 13:34 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.09.2009 15:33
Postitusi: 396
Asukoht: Viljandi
nii, sain selle poldi lahti, kj antud õpetus aitas, teise akuga sai lahti selle, omajagu juba andis otsad sellest laksutamisest, ja jõuõla ei pannud kohe vastu maad vaid natuke õhku, et saaks väikese hoo sisse ja saab selle klõksuga lhti,

tänud kj ;)

EDIT:
Eelmine omanik on valesti pannud paika detaili nr 6. ehk siis seal on joon peale mille järgi see peab paigas olema jne, see oli mingi 1/8 valesti. sai see siis parandatud ja ka pingutusrulliku vedrupolt oli pandud valepidi, see ka siis õieti pandud, rihm peal jne. Sai käima pandud.
Ohh ime. Mul on rida kuus mitte siks :D teine asi kohe. Auto kohe oiiiiii kui palju erksam. Nüüd veel homme siis klapid reguleerida, kuna sea käega katsudes juba mõned vahed suured.
Aga imestan, et see rihm ja auto üldse käisid mul veel, arvestades neid vigu, rihm oli küll oi kui pragudes. hea, et puru ei läinud.
Õnnega koos paistab. :)

_________________
Selle lükkame eilse varna.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 152 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 10 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7