Kõigepealt siis sellest, et BBS-id müüdud(interface tuli ja rabas käest) ja sellega seoses jälle nööbid all ja minul hing rahul
Kuna tekkis tõsine huviline Kleber rehvidele ja üllatuseks ka mu tagavara velgedele (oem 14"), siis sai need kokku tehtud ja maha müüdud. Nüüd siis autol pole enam igaksjuhuks talvepapusi riiulis seismas ja all on uued Michelinid. On olemas vist ühed E34 plekkveljed(pole kindel mis mudel, BMW omad igatahes on), et kui peaks vajadus tekkima talvel autot liigutada, siis leiutab mingid rehvid sinna peale. 15" rehvid ikka mingid leiab
Vaatasin ka siis, millal sai need Kleberid soetatud. 2006 aasta aprillis ja läbisõit oli autol 279000 km. Hetkel on autol(kui õigesti mäletan) 312000km läbisõitu. Muidugi vahepeal olid teised rattad all ja ka talvel sai algul sõidetud. Samas iga 5 aasta tagant võib uued suvekad osta küll
Sirvisin niisama ajaviiteks ka muid sissekandeid raamatusse ja selgub, et selle 30000-40000km, mis ma sõitnud olen selle autoga, olen saanud ikka meeldivalt autot remontida, nii umbes 4,5 tuhande euri eest. Mootoriga pole ka vedanud väga. Kohe 2006 aastal sai ta ju välja vahetatud. Nüüd vahepealne omanik remontis seda ja ikka pole veel päris õige. Kuigi nüüd mulle tundub, et siiski on hea, sest see küünla tahmamine ja mitte korralikult töötamine oli seotud küünlajuhtmega. Vähemalt loota võib.
Radikat lubatakse ka ja lükatakse meeldivalt tähtpäeva edasi. Eks peab lootma, et enne lund on kohal, saab vähemalt auto omaljalal talvekorterisse sõita.
Kurb muidugi, et üks suvi jäi jälle vahele ja auto seisis niisama tühja

Rehvidest, mis sai soetatud, üks pildike:
