Liiga vähe aega, liiga palju teha, ei jõua kuidagi viimasel ajal autodega tegeleda

Aga täna öösel sai 2-ni garaažis mosset veel natuke putitatud.
Keerasin roolikarpi peale, nüüd pole enam 90 kraadi lõtku, nagu ennem, ja saab ilusti sõita ja keerata, ilma et peaks võimlema, küünarnukk vastu akent peksmas

Parempoolsel vedrul lõikasin pool keerdu veel maha, läks madalamaks küll, kuid on ikka 10mm kõrgem kui vasakpoolne. Auto alla vaadates on mõlemad läbilöögipuksid (?) ühtmoodi vastu sillatala

Seega, järeldan, et kas kere või sillatala on hoopis kõver

Mis pole ka ime, arvestades millist valu see auto on aastaid talverallide auklikel teedel saanud. Amordid pole kah esimeses nooruses enam. Sisse läheb kergelt, välja tuleb raskelt. Võibolla mosse/lada amordid peavadki niimoodi ühepoolselt töötama.
Tagakoopaid töötlesin veel veidike, kuna vasakpoolne tagarehv tahab ikka vahel vastu käia. Kehv lugu on veel see, et vasakpoolsed rehvid ei pea õhku üle 24h sees. Tuleb lähiajal üle vaadata, kas viga rehvides või roostes velgedes.
Ja siis viskasin veel kähku ajutise audiosüsteemi sisse. Makk pardatsokki, S30-ned istmete taha põrandale. Pikka maad veits lõbusam sõita, kui tagasilla undamist ei kuule
