Talv käib täie hooga, nelikvedu on vaja.

Olen saanud ka mitmeti kasulik olla. Käisin Tartus Hiinalinna garages kärupistikut teise kohta ümber keevitamas, sest vana koha peal tahtis see koguaeg puruks minna. Ühesõnaga, sealt äraminnes, tuleb üks Mitsubishi Space Wagon. Tõmban teeäärde ja vaatan, et tal järel ka G3. Tõmbaba, monomähkija rattad käivad ringi ja edasi ta ei liigu. Hakkas kahju kohe neist, ja hea inimene nagu ma olen, ütlesin, et aitan. Köis järgi ja tõmaba. Jeep ei saanud arugi, et midagi järel oleks. Teed garage vahel läksid aina hullemaks, aga ära ma sinna ta tõmbasin. Mehed hiljem tänasid ning ütlesid, et ostavad järgmiseks autoks ka Nelikveo.
Paar nädalat tagasi suutsin sõbra tagahoovis kinni jääda, siis kui see lumi veel pehme oli. Aga pikapeale tuli ise välja, natuke aidates. Kui ikka põhja peale kinni jääb, siis ei aita ka see nelikvedu midagi.
Eile sai siis pesulas ära käidud, ostetud uued Championi kojamehed ja igaks petteks ka kütusesüsteemi lisand sisse kallatud. Sest viimased kaks nädalat on rasked olnud ja nõristanud paaki ca 6l korraga. Ja bensupump on ka mõned korrad kuivale jäänud, aga teele pole jätnud.
Eile sai siis ka Alexela automaattanklas ära käidud, kuid sealne tankla poliitika on vist ainult mikropaagiga autodel korraga paak täis lasta. 1200kr mina paaki täis ei saanud. Pidi teist korda ka veel tankima.
Aga antud hetkel ka siin paar asja ootavad tegemist.
Mootoritagumine simmer
Juhipoolne kesklukk jamab, vahel töötab, vahel mitte.
Tagumised koaksiaalid uued panna
Ja siis veel kevadel uus roostetõrje teha, sest need kohad, mis suvel tegin, roostetavad jälle.
Tagumised amordid ära vahetada.
Seda tuleb suht tihti ette.

Talvine kulu on suht "mõistlik" 25l/100km (linnas)



Lisaks hakkavad ka talvised vigastused välja tulema.
Esinumbrilaud tuleb uus panna. Aga muu paistab kõik tip-top olevat.
