Upitaks ka teemat vahelduseks.
Vahepeal olen külge kruttinud eesmise struti ja võiks öelda, et sai parem- nina tundub täpsem olevat küll.
Samuti sain aftermarket.ee'st coiloverid kätte (FK Highsport). Tänud Siimule!
Paha üllatus oli see, et vanaisade arvamus madaldusest on midagi muud vist, sest coilid ei andnud soovitud madaldust. Lahendus saabus lühemate vedrudega. Auto on nüüd vähemasti sama madal kui enne, midagi ei kolise ning sõit on samuti pehmem.
Külge on saanud ka Innovate MTX lambda, NGK Iridium IX küünlad ja uued käsipiduritrossid. Teostatud ka sildade reguleerimine.
Lõpuks võtsin end kätte ja tegin koleda pagasiruumi soliidsemaks. Ehitasin uue bassikasti, mis mängib nüüd läbi suusaluugi salongi. Külgmised polstrid ja tagumise pagasiääre plastiku värvisin mustaks, luugi-, põranda ja bassikasti katsin riidega.
Tulemusega olen ise üsna rahul. Põrandamatti ja võimu peab veidi sättima veel.
Pilti ka:
Pagasiääre plastik ja põhjamatt enne. Rõve... pesu ka ei aidanud.

Küljepolster enne.

Küljepolster peale värvi.

Uus kast. Tagumise seina ja kasti pealse katsin pehme porolooni ja seejärel riidega. Üks äär on kõrgem, kuna pagasipõrand pole tasane.

Põhimõtteliselt valmis.


Täna läheb auto IAsse üldkontrolli, sest kusagilt lekib jahutusvedelikku. Tellisin salongi ka kruvide jm avade katteid, mis puudu või katki ning mõne lõdviku. Siis on ehk kõik korras (ptüi-ptüi-ptüi) ja saab 24. juulil Speedestil korraliku tulemuse.