Täna keerasin selle CDV-asja vahelt ära. Tegemist on lihtsalt torule vahele käiva muhviga, mille siseläbimõõt on umbes 1.5mm. See peakski siis piirama liiga kiiret vedeliku tagasivoolu töösilindrist ning seega liiga kiiret siduri haakumist. Kusjuures selle eemaldamiseks ei ole vaja midagi ümber teha - sama toru, mis läheb klapi külge, sobib töösilindri külge. Toru (mis on enne töösilindrit miskipärast spiraali keeratud) tuleb vaid veidi painutada. "Klapp" on ise selline:


Niisama sõites mingit vahet ei tunne. Ega ei peagi tundma. Loodetavasti haakub sidur slikiga kiirendades lihtsalt paremini.
Panin ka eelmise õhukulumõõturi tagasi, mis hakkas ilusti tööle. Järelikult oligi viga vaid murdunud juhtmes.
Paar pilti ka mu "kellade" süsteemist. Kuna mulle ei meeldi ei piilaril ega kuskil ventilatsiooniavasse pandud lisakellad, siis tegin ise ploki, mis saadab andurite näidu ekraanile, mille ma saan tahtmise korral armatuuri sisse, iluliistu taha klappida.

Üleval keskel näitab kollektorisse tuleva õhu temperatuuri, sellest paremal vasaku poole küttesegu (vasak lambda on asendatud lairiba anduriga).
Allpool olev rida on lambdaandurite näidud graafiliselt (vasak lairiba, parem tavaline, sestap ka kitsam riba).
Siis tuleb on vaakum/rõhk kollektoris ehk maakeeli "boostikell", selle järel hetkeväärtus numbriliselt.
Kõige all on kütuserõhk graafiliselt ja numbriliselt.
Sõidu ajal ei ole aega näitureid nagunii vaadata, seepärast on ka mitu "mälufunktsiooni". Kõigepealt keset ekraani näitab "max boost" ehk suurimat rõhku ning sellel hetkel olnud kütuserõhku. Lisaks näitab iga riba all olev punkt max boost ajal olnud väärtust. Keskel paremal olev number näitab suurimat sisselaskeõhutemperatuuri. Need max väärtused on nupust nullitavad.
Teine ekraan joonistab graafikut:

Ülemine graafik näitab boosti/vaakumit. Kahe alumise punktiiri vahe on 0..1bar vaakumit, sealt ülespoole on 0.2 bar kaupa boosti. Alumine graafik näitab küttesegu samal ajal. Nagu näha, siis kiirendamise ajal hoiab segu suht ilusti 12-13 vahel.