Laiali see originaal mootor siis lõpuks läks. Tänu sellele jäi auto jälle paariks aastaks seisma. nagu lubatud, hakkasin suuremat mootorit vahele ehitama. Uueks mootoriks sai valitud C20LET, mis juttude järgi pidi olema jube lihtne vahele ehitada. Mootori vahele ehitamine võttiski kõigest pool aastat, sest kõik pidi ümber ehitama, et mootor vahele sobiks (kardaan, käigukast, sidur, siduritross, käigukastikoda, karter, mootoripadjad jne). Aga lõpptulemusena jäi mootoriks C20XE, sest LET-i kompressioon oli 18, seda on turbokale liiga palju. Tulevikus kui leian õiged kolvid, tuleb turbo ikkagi peale tagasi. Hetkeseisuga on olemas ÜV ja kindlustus ning kõik töötab-toimib ilusti. Ehitamisest endast on pilte suht vähe, sest sellise asja puhul on pildistamine siiski teisejärguline.



Minu ja mu naise auto siis.

Alla said uued vedrud, amordid ja uued veljed. Kui hoolikalt vaatate, näete pildil ka naabrimehe bemmi
