kaunvili kirjutas:
Hea vaadata kohe, et enda vana roim kenasti üles taotud ja ringiga pealinna kanti tagasi jõudnud. Sai miski eelmine aprill müüdud odavalt 400 kandis vms tartumaa härradele miljoni veaga ja õnnelik sisimas, et kaalule lohistama ei pidanud. Üldiselt pidurikettad, klotsid läbi, plekkveljed kandilised, rehvid mustrita juustud, jahutusvedeliku lekked, plokikaanetihend õhtul, õrnad pritse probleemid turtsumiste ja anomaaliatega, süütelukk andis saba käivitus kruvikaga, juhiukse piiraja puudu, esimene stange lõhki jäistes kurvides otse mineku tõttu oma ulmeraske nina tõttu, kaalub ta ju loetud kg vähem kui näiteks 4.2 v8 ja esiveo otsas mitte ei meeldinud, lisaks puudus kässar, ei mäleta kas trossid lihtsalt pooleks all või polnudki neid küljes, kõrvalistuja peegel käis kahekorra ühe neiu äkilise suunata reavahetuse tõttu aga jäi külge ja terveks, mitte ei lennanud minema nagu temal, hunnik sillakolinaid ka sekka ja lõpuks kui salongiradikas lendas sai siiber ja kiirelt müüdud. Lisaks esituled olid nagu seasilmad, pirnide vahetusest ei piisanud ja edasi ei jõudnudki uurida milles asi, et nii kohutavad.
OT küll, aga no täitsa lõpp. Ma müütan oma mitsut 6-700 euriga, tehniliselt täitsa ok va kerge õlileke ja paar kolksu sillas. Isegi kere on sellise galandi kohta jumala timm, st karbid ja põhi on täitsa olemas ja kõvad. Ometi ikka keegi ei taha, tullakse vaatama ja tehakse krimpsus nägu õlilekete koha peale. Persse see kulu on vb liiter kuni poolteist 10000km kohta, keskmine 93a auto minu arust ja sa räägid kuidas sellise vigade nimekirjaga said 400.
