Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 02.05.2025 23:14

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema Vasta teemale  [ 20 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Nissan Sunny N14 91a. 1.4 55 kw. (rahvaspordiks) Losted
PostitusPostitatud: 22.06.2013 12:58 
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.05.2006 14:57
Postitusi: 480
Asukoht: Türi
Sai eile kruusad alla keeratud ja Ohekatkus väheke harjutamas käidud, selgeks sai see, et suurem radikas koos topelt vendiga tuleb külge panna.
vähe liikuvat, aga mitte kvaliteetset pilti http://www.youtube.com/watch?v=DIrrZ4epdvw

_________________
http://www.facebook.com/DrTuhaRacing - Nukkvõllide taastamine/peale keevitamine/lihvimine, väljalaskesüsteem, mootorite remont, forseerimine.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Nissan Sunny N14 91a. 1.4 55 kw. (rahvaspordiks) Losted
PostitusPostitatud: 22.06.2013 16:11 

Liitunud: 04.12.2006 11:04
Postitusi: 131
Asukoht: Tartu - Jõhvi
Automaatkastiga Sunnyl on suurem radikas, kuna vedelik käib ka läbi kasti.

_________________
Kas sa tõesti arvad, et mind kotib su arvamus?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Nissan Sunny N14 91a. 1.4 55 kw. (rahvaspordiks) Losted
PostitusPostitatud: 24.06.2013 15:59 
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.05.2006 14:57
Postitusi: 480
Asukoht: Türi
Läheb Sunny gti radikas ette, koos ventidega.

_________________
http://www.facebook.com/DrTuhaRacing - Nukkvõllide taastamine/peale keevitamine/lihvimine, väljalaskesüsteem, mootorite remont, forseerimine.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Nissan Sunny N14 91a. 1.4 55 kw. (rahvaspordiks) Losted
PostitusPostitatud: 07.07.2013 09:15 
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.05.2006 14:57
Postitusi: 480
Asukoht: Türi
Nii, vahepeal palju vett merre voolanud, ning palju osi on välja vahetatud, sai vahetatud rattalaager, pandud tulekustuti ning sportrool, et originaal barankaga käsi vastu mune ei lööks :D
Uue mootori tükid on ka käes, ning nüüd on ainult tegutsemise vaev, ning loodan, et jõuan kiiresti valmis, ehk siis kuu aja pärast tahaks juba esimesed käivitused uue konega ära teha.
Täna astun siis välja Rapla rahvasprindil.

_________________
http://www.facebook.com/DrTuhaRacing - Nukkvõllide taastamine/peale keevitamine/lihvimine, väljalaskesüsteem, mootorite remont, forseerimine.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Nissan Sunny N14 91a. 1.4 55 kw. (rahvaspordiks) Losted
PostitusPostitatud: 11.07.2013 17:22 
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.05.2006 14:57
Postitusi: 480
Asukoht: Türi
http://www.youtube.com/watch?v=bg_BS4nWInw

Pilt

kokkuvõtteks võib siis niipalju rääkida, et hommikul põletasime Raplasse, ajasime paberimajanduse ja tehnilise värgid korda, ning jalutasime raja läbi. Peale kerget jalutust, läksime slikke alla panema, kuid tuli välja, et keskava on väiksem ja sai Eeroga Valtusse kihutatud, ning tegime vähe "maakat" ja viilisime kähku keskava suuremaks, ning saime slikid alla ( ei kujuta ilma nendeta seda sõitu ettegi ).
1. voor- Rada oli võõras, ning kõik ei jäänud viimse pulgini meelde, kuid tuli torust niipalju kui jaksasin, üks kivi mis tutvumise ajal silma jäi, mõtlesin endamisi, et sellest kindlasti ei tohi üle sõita, muidu on kogu minu tänane üritus ja auto katki, kuid siiski, vajus seal kurvis välja ja püüdsin päästa mis päästa andis, et mitte kartertit puruks sõita, sõitsin võimalikult vasaku poolse äärega, kuid pauk käis põhjaalla meeletu, õnneks siiski midagi ära ei lõhkunud.
Aeg tuli kehv.
2. voor- Rada oli juba paremini meeles, ning sai väheke optimistlikumalt ja julgemalt peal hoitud, erilisi juhtumeid ei tekkinud selles sõidus ja küllaltki hästi läks, kuigi peale finishit, peale stoppi hakkasin kiivirit ära võtma ja vaatasin, et paremalt poolt eest tuleb jubedat tossu, läksin vaatasin välja ja olin valmis kustutajat haarama, kuid õnneks olid need pidurid, mis olid vähe kuuma saanud ning kärssasid seal, jälle targem, tavaklots ja tavavedelik ei pea sellisele tambile vastu.
3. voor - sai Eeroga võetud otsus, et aeg peab selle autoga 2.15 ära tulema:D, niisiis tuli pingutada kõigest väest, nii palju kui see 1,4 suutis, kuid viimaseks vooruks oli tähelepanu kadund ja ei olnud enam seda õiget tunnet, ning sai korralikult üle pingutatud, ehk siis paar tünni pikali, autole mõned mõlgid, peeglid puruks ( armid kaunistavad ), ja see aeg sinna jäi.
Kuid kokkuvõtteks nii palju, et võitma ei läinud, vaid kätt soojas hoidma ja mingit kogemust saama, ning teine asi on see, et 1,4ga võib vahepeal sirgetel nina ka nokkida, niikaua, kuni kiirus üles saab
Ehk siis tulevad pikad nvd, ning kuu aja pärast, kui mitte varem on uus ja parem jõuallikas aistevahel.

_________________
http://www.facebook.com/DrTuhaRacing - Nukkvõllide taastamine/peale keevitamine/lihvimine, väljalaskesüsteem, mootorite remont, forseerimine.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 20 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7