http://www.youtube.com/watch?v=bg_BS4nWInw
kokkuvõtteks võib siis niipalju rääkida, et hommikul põletasime Raplasse, ajasime paberimajanduse ja tehnilise värgid korda, ning jalutasime raja läbi. Peale kerget jalutust, läksime slikke alla panema, kuid tuli välja, et keskava on väiksem ja sai Eeroga Valtusse kihutatud, ning tegime vähe "maakat" ja viilisime kähku keskava suuremaks, ning saime slikid alla ( ei kujuta ilma nendeta seda sõitu ettegi ).
1. voor- Rada oli võõras, ning kõik ei jäänud viimse pulgini meelde, kuid tuli torust niipalju kui jaksasin, üks kivi mis tutvumise ajal silma jäi, mõtlesin endamisi, et sellest kindlasti ei tohi üle sõita, muidu on kogu minu tänane üritus ja auto katki, kuid siiski, vajus seal kurvis välja ja püüdsin päästa mis päästa andis, et mitte kartertit puruks sõita, sõitsin võimalikult vasaku poolse äärega, kuid pauk käis põhjaalla meeletu, õnneks siiski midagi ära ei lõhkunud.
Aeg tuli kehv.
2. voor- Rada oli juba paremini meeles, ning sai väheke optimistlikumalt ja julgemalt peal hoitud, erilisi juhtumeid ei tekkinud selles sõidus ja küllaltki hästi läks, kuigi peale finishit, peale stoppi hakkasin kiivirit ära võtma ja vaatasin, et paremalt poolt eest tuleb jubedat tossu, läksin vaatasin välja ja olin valmis kustutajat haarama, kuid õnneks olid need pidurid, mis olid vähe kuuma saanud ning kärssasid seal, jälle targem, tavaklots ja tavavedelik ei pea sellisele tambile vastu.
3. voor - sai Eeroga võetud otsus, et aeg peab selle autoga 2.15 ära tulema:D, niisiis tuli pingutada kõigest väest, nii palju kui see 1,4 suutis, kuid viimaseks vooruks oli tähelepanu kadund ja ei olnud enam seda õiget tunnet, ning sai korralikult üle pingutatud, ehk siis paar tünni pikali, autole mõned mõlgid, peeglid puruks ( armid kaunistavad ), ja see aeg sinna jäi.
Kuid kokkuvõtteks nii palju, et võitma ei läinud, vaid kätt soojas hoidma ja mingit kogemust saama, ning teine asi on see, et 1,4ga võib vahepeal sirgetel nina ka nokkida, niikaua, kuni kiirus üles saab
Ehk siis tulevad pikad nvd, ning kuu aja pärast, kui mitte varem on uus ja parem jõuallikas aistevahel.