Väike Update..
Auto siis pmst nüüd mingid päevad minukäes olnud ja pilt hakkab selgemaks muutuma. Tööd on palju ja siis kui see palju saaks tehtud jääb veel palju teha.
Esiteks siis võtan asja käsile nii nagu selliseid projekte tegelikuses tehakse ning kakun kõikvõimaliku eest ära, mis keretööd segab, inimesed kipuvad ära unustama, et üldjoones rooste just sealt liistu alt ju tulebki, see mille sa külge jätad keretööde ja värvimise ajaks. Ühesõnaga kõik, klaasid jne jne, pmst jätan ainult rattad alla ja rooli külge. Kerepaneelidest lähemalt ka siis. Täna mõtlesin, et oh lükkan ühe esitiiva sirgu ja panen korraliku krundi alla ja siis ma alles tegin avastused. Saatana tiib on mõrades, kas nüüd siis väljas seismisest vms, ma ei teagi, aga fakt on see, et peab tiivad pmst osadest kohtadest ära parandama. Siis hakkasin vaatama ka tagumisi, et mis nendega täpsemalt toimub, bläd sama lugu, õnneks aga mitte nagu ühel esimesel tiival, et on keset tiiba pmst läbi mõranenud. Rääkimatta siis sellest, et kui laines need asjad ikkagi on, a mis seal ikka, räigelt höövlile valu andma. Lõppviimistlust tahaks ju saada siiski sellist mis järgi vaatama paneks
Kui nüüd siis kere korraks kõrvale jätta, jõuame tehnilise osani. Damn, tegelikuses ju ei tahaks tervet veermiku hakata remontima ja vb ei peakski... Aga samas õige ta ju oleks, milleks teha ilus logu, võiks teha ilusa auto.
Selle kõigega seoses otsin tartus endale oma garaget, kus asju teha, kui kellegil on midagi pakkuda, võtke palun ühendust.