Vahepeal tegi audi nahka.
Nimelt, suri välja ning käivitades oli meeletu lagin.
Täpsemalt, nagu oleks kapoti alla sattunud 2.5 tdi mootor. Selgus, et legendaarne silikoon rihmapinguti andis alla, viskas 2 hammast rihma üle ning kas kokkusattumus või mitte aga saaled ka perses.
Karu kõhtu pole veel piilunud aga eks ükspäev võtan vana mootori laiali . Tuleb V8 laud teha.
Niikuinii on seal küljes veel väärt asju : süütejuhtmed/poolid, pihustid, gaasiklapp, plokikaas *2 jne.
EHK SIIIIS
Autole sai ligi nädal aega otsitud uut mootorit. Lõpuks leidsin 99a Audi A8 millel oli juhuslikult sama mootor peal.
Vanema tüübi omad A8 pealt ei sobi ja A6l kõigil müüdud/pole saada. Pole sittagi nii kerge mootor mida otsida. Oleks äärepealt ka S8 mootori ostnud aga noh, kurat sellega nüüd
Mis siis tehtud sai :
Uus kasutatud mootor
Uued vända simmerid ning ülemise otsa tihendid
Uus hammasrihm
Uus genekarihm
Uus silikoon rihmapinguti
Uus termostaat
Uus veepump
Uus kasutatud roolivõimupump
Uus jahutusvedelik
Uus õli + filter
Positiivsuse poole pealt, uus mootor tunduvalt erksam ning nüüd suur hooldus tehtud.
Mis veel häirib, et ostust saati viga pole kadunud. Ikka mingi rõve peldik heli tuleb kuskilt.
Kahlustatud roolivõimupump sai vahetatud ning see seda häält ei teinud. Jäänud veel kondipump ülevaadata.
Järgmise uuenduseni.
