Kuna surm pidurdas nüüd juba enamvähem, siis oli see raibe vaja pöörde ka saada. Vea otsimine võttis omajagu aega ja raha. Kõigepealt tuli vaadata süütejärjekord üle, küünalde seisukord ja jagaja sisu. Igastahes küünaldeks oli täielik assortii, mingid ära surnud ja kõrbend portselaniga juustud. Peale läksid siis 3 elektroodiga NGK küünlad. Süüte järjekord tundus esialgu õige. Igastahes see sitt käima ikka ei hakanud. Tuli vea otsinguks mujale pöörduda. Siis vaatasime, et küte kadus paagist kahtlaselt kiiresti ja kuradi bena hais ka igalpool. Eelnevalt põhja all roomates ja neid mädaauke uurides vaatasin, et küttetorud umbe kusises seisus. Nii oligi- küttepump oli torud 4-st kohast lekkima pressinud. Egas midagi tuli osta persetäis vollat ja uus vedada. Kuid ka see ei lahendanud muret. Sai pandud uus küttefilter- eelmises oli peotäis liiva. Kuid ei midagi. Üle 4000 see risu lihtsalt ei käi ja tühikäik ka puudulik. Lõpuks siis peale avastasime, et kütterõhu regulaator maha surnud. Algselt ei märgand seal viga, sest oli kaua seisnud ja küttehais oli vaakumi osast ära aurand. Kuna nägime aga uue regulaatori hinda (ca 80 euri), siis tuli kohe otsida alternatiivi. Mõeldud tehtud- teeb kuulkraanist

. Muidugi oli öösel kell 2 hakata kohe tegema ja nii sai ära proovtud igasugu erinevad leiutised

. Kuna ükski neist lekkevabaks ei jäänud tuli uuel päeval osta uus bensiinikindel kuulkraan ja see vahele lükata.
Nüüd käis auto mahedasti, lendas edasi nagu pudrukuul, kuid ega siis hädadega veel ühelpool ei olnud.
Nüüd siis hakkas peale kõva rallimist kraan ennast ise regullima ja rõhku paigast keerama, mis tegi elu väga ebamugavaks. Kui kraan sai ilusti fikseeritud jäid hädad ikka alles. Autos kütet on- kuigi see kaob kuidagi kiiresti ja auto jääb nälga.

filter on raudselt paska jälle täis. Nii oligi- teine peotäis liiva. Kui seal all filtrit vahetasin siis avastasin, et küttepaak on nagu sõelapõhi. Egas midagi paak alt nahhui ja uus "paak" pagassi. Sai jälle vanduda, et kellegil pole isegi isoleeri olnud ja juhtmete ühendus on lihtsalt vapustav olnud. Well sai siis uus paak ka paika installitud koos uue filtriga ja surm lendab jälle edasi. Viimased tulemused ongi siis 2 katkist tuld ja mõned mõlgid
