Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 03.05.2025 23:47

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 44 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Galant 2,0 100kw. ´97 -Andres003-
PostitusPostitatud: 02.02.2014 19:41 

Liitunud: 28.09.2010 21:48
Postitusi: 193
Tagumine reguleerimis õõts võib osutuda parajaks pähkliks kui polt on puksi hülsi sisse roostetanud. Aitab tiigersaega läbi lõikamine, uue reguleerimis poldi pead ka ostma. Osta mult originaal Borbet veljed ära.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Galant 2,0 100kw. ´97 -Andres003-
PostitusPostitatud: 02.02.2014 20:01 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.02.2008 02:46
Postitusi: 4718
Asukoht: Helsinki/Pärnu
Esmalt puudused likvideerida ning siis saab ehk velje ka alla osta. Katsuks leida koos rehvidega kohe. Keegi pakkus mulle PS´i teel mingeid kõverikke aga neid ei taha. Audiga tegin ka suured plaanid, lõpplahendus oli aga see, et ootamatult lendas sidur jms. "odavad" asjad. Ei hakka mingeid idülle looma ja kõik tegemised käivad jooksvalt. Nagu ka selle isendi soetus.

_________________
BMW E39 520iA FL 2,2 125kw.´03, Mazda 6 1,8 88kw. ´02, MB Vito 2,2CDI 75kw.´03


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Galant 2,0 100kw. ´97 -Andres003-
PostitusPostitatud: 03.02.2014 20:31 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.02.2008 02:46
Postitusi: 4718
Asukoht: Helsinki/Pärnu
Täna sai summuti tihkeks ning kapoti all ka üks siristamine ära tehtud. Kadus see ebameeldiv lörin ära vähemasti. Küll aga armatuuris suri üks pirn ära kelladeplokis. Katsun end harida ning ehk saan kelladeploki pirnid ise uute vastu välja vahetada. Kuidagi tuhmilt põlevad need pirnid mis veel põlema on jäänud. Parempoolne esimene gabariit surnud. Põhjuseks ei ole mitte pirn, vaid tule sisse minev pistik. Mille juhtmed kuidagi moodi katki läinud. Romula vast aitab uue pistikuga kus ka veidi juhtmeid järel.

_________________
BMW E39 520iA FL 2,2 125kw.´03, Mazda 6 1,8 88kw. ´02, MB Vito 2,2CDI 75kw.´03


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Galant 2,0 100kw. ´97 -Andres003-
PostitusPostitatud: 03.02.2014 22:31 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.04.2010 18:25
Postitusi: 960
Minu meelest on esituled äärmiselt kehvad. Enda omale panin 4300 xenonid ja siiani mõistatan, et miks ma neid varem ei ostnud. Ujuma hakkab jube kergesti, kui jooksud paigast ära. Samas, kui jooks paigas, siis täitsa ok sõita.

_________________
Kasutatud ja uued varuosad. Iseteenindus. Puksiiriteenus. Autoremont ja rehvitööd.
AUTODOONOR OÜ, Härgmäe 17,Tallinn Tel +3725290267 http://autodoonor.ee/


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Galant 2,0 100kw. ´97 -Andres003-
PostitusPostitatud: 07.02.2014 20:49 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.02.2008 02:46
Postitusi: 4718
Asukoht: Helsinki/Pärnu
Keegi oskab näpunäiteid anda/jagada. Kuidas kelladeplokis pirne uute vastu vahetada? Alustades siis nippides kuidas kelladeplokk eemaldada jne. Puust ja punaseks nagu lollidele tuleb teha. :D Tagaakna laual on ennem mingi wuufri laadne toode olnud. Keegi on tuimalt augu sisse saagin ja mingi imelik lahtine kate peal. Avastasin selle nii, et tahavaate peeglisse jäi silma "kolmas kõlar". Reaalselt end tagaritta ajades avastasin augu seal all. Augumõõt on igatahes nii ebainimlik, et mina sellise mõõduga subwoofrit ette küll ei kujuta. Juhtmed vist tunduvat olevat sinna veetud. Aku pealt igatahes korralikud juhtmed kuskile lähevad, kuid ma pole süvenenud kas jooksevad mul pagasnikusse või naabrimehe autosse. Kui keegi siin soodsalt sillastendi Pärnus pakub siis oleks huvitatud. ( mõlemal sillal. ) Pagasnikumatti sooviks ka saada, kust seda leida võiks?


ändi: Esituled on jah nagu Põhja-Korea liidri silmad. Laiad ja peenikesed. Hetkel sõidan oludesunnil seasilmaga. Vasak põleb kuid parem lähituli kustus. ( Pirni minev juhe katki. ) Katsun selle vea homme ise ära likvideerida. Valgustatud tänavast kuskile pimedusse sõita on tunne nagu oleks P_rseauku sattunud. :kill

_________________
BMW E39 520iA FL 2,2 125kw.´03, Mazda 6 1,8 88kw. ´02, MB Vito 2,2CDI 75kw.´03


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Galant 2,0 100kw. ´97 -Andres003-
PostitusPostitatud: 07.02.2014 21:17 

Liitunud: 28.09.2010 21:48
Postitusi: 193
Kelladeploki ümber olev raam tuleb küljest enda poole tõmmates, on suhteliselt tugevasti kinni. Pirnid on standardsed ja saadaval igas autopoes. Esituled vajavad täpset reguleerimist ja pirnideks võta NB plus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Galant 2,0 100kw. ´97 -Andres003-
PostitusPostitatud: 07.02.2014 21:23 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.02.2008 02:46
Postitusi: 4718
Asukoht: Helsinki/Pärnu
Peetrus kirjutas:
Kelladeploki ümber olev raam tuleb küljest enda poole tõmmates, on suhteliselt tugevasti kinni. Pirnid on standardsed ja saadaval igas autopoes. Esituled vajavad täpset reguleerimist ja pirnideks võta NB plus.



Suur suur aitähh Peetrus. :)

_________________
BMW E39 520iA FL 2,2 125kw.´03, Mazda 6 1,8 88kw. ´02, MB Vito 2,2CDI 75kw.´03


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Galant 2,0 100kw. ´97 -Andres003-
PostitusPostitatud: 08.02.2014 16:25 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.02.2008 02:46
Postitusi: 4718
Asukoht: Helsinki/Pärnu
Peale tänast tööpäeva siis mõtlesin seda esitule pistikut ühendada. Ilm on muidugi ideaalne selleks ning natuke aega jukerdasin ja loobusin. Riided läbimärjad ja krdi külm hakkas ka. Sõrmed külmast kanged ja ei saand miskit tehtud. Mõtlesin, et olen kaval ja lendasin romulasse. Seal üks Galant sees kuid selle pistik teistsugune. ( tegu oli siis 2000a. isendiga ) Peab kellegi juurde garaaži saama ja siis kohe ka kelladeploki pirnid ära vahetama. Aga kui juba teise Galandi kallal tuuseldasin haarasin sealt pagasnikumati mis mul üldse puudus. ( Mul oli mingi vineer lõigatud ja see nägi suht õudukas välja. ) Nüüd julgeb selveri parklas pagasniku lahti ka teha. " Tuuningu " olen siin teemas sootuks ära unustanud. Nimelt on ukselingid, bensupaagi luuk + armatuuri keskosa kaetud carbon kleepsuga. :kill Valguseffekti avastasin täna alles romula hoovi peal. Nimelt pagasnikusse pandud Ledi pikk riba ülaserva. :rokib Positiivsema poole pealt on võimu ja supaka kaabeldus siiski pagasnikusse veetud. ( Mitte naabriautosse nagu eile kahtlustasin. )


Üks asi veel.. Mul on signa peal olemas. Signaplokk kapoti all ja pult kenasti võtmete küljes. Küll aga see pult ei tee mitte midagi? Signaks Laserline.

_________________
BMW E39 520iA FL 2,2 125kw.´03, Mazda 6 1,8 88kw. ´02, MB Vito 2,2CDI 75kw.´03


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Galant 2,0 100kw. ´97 -Andres003-
PostitusPostitatud: 09.02.2014 10:12 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.02.2008 02:46
Postitusi: 4718
Asukoht: Helsinki/Pärnu
Eile siiski peale siia postitamist jäi kripeldama, et tehtud ei saanud midagi. Haarasin konkust kruvikeeraja ning sõitsin liftiga alla auto juurde. Mingist ajast olid jäänud kaks vinget LED pirni mul alles ning mõtlesin, et pistaks need kuhugile. Koheselt hakkasin kelladeplokki eemaldama, et sinna uued pirnid osta mis "läbi olid". Lahti kakkumise ajal õnneks auto töötas ja tuled põlesid, ning järsku särasid kelladeplokis kõik pirnid nii nagu peab. Egas midagi, töötavat asja ei tasu torkida ja lappasin selle kenasti tagasi. Olles soojas autos juba mõnusalt saavutanud õige kehatemperatuuri läksin kruvikeerajaga numbritulede kallale. Tulemuseks siis seal õrnalt sinakas valgus LED pirnide näol. Seda liikurit on alles hiljuti värvitud. Sest isegi rehvid on hõbeda karva. ( Selleks välimus suht viisakas tundub. ) Koopaservad aga seest on näha, et roostet leidunud ja seda on kuidagi siis viisakamaks tehtud. Vähemasti on keegi siiski miskit teinud. ( Positiivsema poole pealt. ) Samas auto eestist uuena ostetud ning suure plussina osaleb see veel tänagi liikluses. :hail

_________________
BMW E39 520iA FL 2,2 125kw.´03, Mazda 6 1,8 88kw. ´02, MB Vito 2,2CDI 75kw.´03


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Galant 2,0 100kw. ´97 -Andres003-
PostitusPostitatud: 09.02.2014 11:43 
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.11.2009 14:10
Postitusi: 233
Andres003 kirjutas:


Üks asi veel.. Mul on signa peal olemas. Signaplokk kapoti all ja pult kenasti võtmete küljes. Küll aga see pult ei tee mitte midagi? Signaks Laserline.

Sealt samast signaplokist välja lülitatud arvatavasti


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Galant 2,0 100kw. ´97 -Andres003-
PostitusPostitatud: 09.02.2014 11:51 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.02.2008 02:46
Postitusi: 4718
Asukoht: Helsinki/Pärnu
Pärast õue lähen siis uurin. Kardan, et ju siis signa teeb mingeid trikke tal kui see välja lülitatud heast peast. Kes ikka eelistaks võtmega uksi avada kui seda saab teha ühe nupu vajutusega. :)

_________________
BMW E39 520iA FL 2,2 125kw.´03, Mazda 6 1,8 88kw. ´02, MB Vito 2,2CDI 75kw.´03


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Galant 2,0 100kw. ´97 -Andres003-
PostitusPostitatud: 09.02.2014 11:52 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.02.2010 13:56
Postitusi: 1281
Asukoht: Pärnu
Või siis on mingi selline signa, et kui keegi möödakõnnib ja aevastab/köhib, siis hakkab kohe tööle :D

_________________
ÖKOPILV
https://www.youtube.com/watch?v=5qoILiDCI_E


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Galant 2,0 100kw. ´97 -Andres003-
PostitusPostitatud: 09.02.2014 13:39 

Liitunud: 29.06.2007 22:33
Postitusi: 118
Asukoht: Tallinn
Sõitsin kunagi samasuguse hõbedase Galandiga, samasuguste probleemidega. Laserline signa jamas kogu aeg, ei mäletagi mis teema oli, igastahes lõpuks lülitasin ta välja. Vist ei avanud uksi alati ja tundlik oli ka.

Tagaotsa liputas ka libedaga, õõtshoova eksentrikpoldid igatemoodi kinni roostetanud. Ajutiselt saadi kuidagi sild enamvähem paika aga lõpuks ostsin kaks uut tagumist õõtshoova ja eksentrikpoldid Silberautost, B-osana ei olnud väga saada aga kunagi hiljem uurisin siis lõpuks midagi oleks ikka saanud.

Roostetavad ka raisad, mul olid koopaääred kõik läbi ja eelmine omanik natuke midagi tegi seal aga peale iga talve vaja üle käia. Muidugi ei midagi hullu, sõita saab. Vastupidavuselt on nad okeid, vigu ikku leidub nagu selle ajastu autodele kohane.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Galant 2,0 100kw. ´97 -Andres003-
PostitusPostitatud: 09.02.2014 16:47 

Liitunud: 12.02.2008 00:20
Postitusi: 1119
Asukoht: Pärnu
Flinst1 kirjutas:
Või siis on mingi selline signa, et kui keegi möödakõnnib ja aevastab/köhib, siis hakkab kohe tööle :D

Signa andurid saab ju kyljest lahti yhendada, keskluku juhtimine jääb ikka alles.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Galant 2,0 100kw. ´97 -Andres003-
PostitusPostitatud: 09.02.2014 16:50 
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.12.2005 18:10
Postitusi: 115
Asukoht: Pärnu
Täitsa viisakas,aga juba müügis?Ikka pole päris see õige?


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 44 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 9 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7