Katuseluugi mured lahendatud - siinid said korraliku tihenduse ja äravoolurenni voolikud klambritega kinni, nii et tuleb ainult nautida. Liigub ka hästi, luugi ja mootori sünkro ka nüüd ok. Midagi kolmapäevaõhtust:


Päeval sai hoov valget auru täis, meelitasin rõngaid lahti, vist õnnestus, sest õlivine enam tühipööretel taga pole ja gaasi korralikult tallates saab mingi sinise udu ikkagi välja, aga tunduvalt parem. Õlirõngad võisid selle 8 aasta seismise järel kinni olla küll.

Kindlasti on kapoti all ennem auto igapäevakasutusse võtmist vaja vahetada:
* klapisääretihendid;
* küünlad;
* küünlajuhtmed;
* ATF roolivõimus ja süsteem läbi pesta ka ennem;
* HEGO sensor (lambda andur);
Juba tehtud tööd:
* vahetatud õhufilter, paigaldatud originaalõhufiltri korpus;
* uus õli 10W40 poolsünt ja õlifilter;
* käigukastis uus õli sees 80W90;
* veovõllide liigendites vahetatud kaua seisnud määre uue vastu (lõtkusid polnud);
* uus aku Varta 64 Ah ja kapotist allapoole, stangesse paigaldatud xenon tuled (udukad/päevasõit).
Autol nüüd peaaegu tutikad(0,5 talve sõitu) naastrehvid all, ootab ülevaatust. Enne seda on veel üht-teist teha

Kuigi ma ei tea kas see Grand Tourer neid naelu ka säilitab, jube ettevaatlikult peab gaasiga ringi käima
