Täna hommikul oli päris huvitav vaadata kuidas mehed olid hädas isegi oma 2014a diislitega, filtrid kinni põhiliselt. Enda oma aga läks täiesti viisakalt käima, küll aga oli tunda, et aku on nõrgavõitu. Päevapeale, kui garage urust välja sain korraks, saigi selgeks, et aku on täis virts, garaazi sisse pidin juba lükkama. Õnneks poodi tormama ei pidanud, üks kõvasti asisem aku oli seina äärest võtta.
Otsustasin aga, et tuleb enne talve hoole koheselt ära teha. Kõik filtrid, mahlad ja lisaks termostaat, mis on ka otsa saanud.

Kahjuks pole tööde kõrvalt palju aega enda roimaga tegeleda, seega sain vahetatud täna vaid mõned filtrid. Võibolla oleks saanud muud asjad ka tehtud, aga tõstuk oli kinni ja nagu ikka läks puhtalt õhufiltri vahetusele ligemale 2 peale tundi. Poldid käivad ringi, või on nuudid maha keeratud, lisaks veel selle korpuse küljest murdunud torujupp jne jne, tsirkus jätkub.
Vanad filtrid annavad vb aimu kui hästi selle auto eest eelmine/sed hoolet kandis.

Üks suvaline nina klõps, peaks parem olema kui enne.
