Ja nagu plaanitud, siis peal ta ongi.
Peale tööd käisin tõin spessial-mõõdus simmeri, ühtlasi ka uue spessial-mõõdus rihmaratta poldi ja töö võis alata.
Nukk ise nägi peale treimist selline välja:

"Before" pilti pole, aga kellele huvi pakub siis googlest leiab neid ohtralt.
Mootor lahti kistud

Algselt oli plaan vana rihmaga kokku tagasi panna, aga nähes, et rihm on kohekohe ribadeks lendamas, ei suutnud nii ikka teha ja tõin forsist uue rihma vähemalt alustuseks. Ühe rulliku peaks ka ära vahetama, aga terve komplekti jagu ei näe mõtet siia mootorisse investeerida

Väike pisiasi jäi eile treipingi ligiduses märkamatuks nukkade puhul, aga tegime natuke pornjuhhi ja lahendasime probleemi kodukootud treipingiga, ehk siis trell, relakas ja vana plokikaas olid abiks:

Pole kindlasti parim lahendus, aga kuna tööpinnad hoiavad vaid nuka pikilõtku ja kuhugi mujale miski vastu ei käi, siis suurt ohtu sellises tegemises ei näe. Edaspidi on igatahes täpselt teada, mis erinevused neil nukkadel on.
Nukale pidi veel taha otsa punni ette lööma ja igale kaelale augu puurima, nagu m40 omal on, kuna vastasel juhul puuduks õlitus. Kui nukk juba mootorisse sobis, siis oli järgmiseks probleemiks nookurid.
Olid nimelt vanad jubekulunud ja oleks nuka raiskamine neid tagasi pannes. Seega läksid m43 rullidega nookurid, mille paigalduseks pidi veits muidugi klappide peale toetuvaid taldrikuid modima.
Kui see tehtud oli, siis sai juba hakata kokku panema mootorit

Lõpuks saabus ka see hetk, kui sai proovida käivitada.. ja ka minujaoks üllatusena käivitus nii nagu käivituma peab, ehk siis mingeid tõrkeid sellega polnud.
Hetkeseis on siis selline, et kuna juba enne vahepeal kippus puterdama, tuleb homme uued küünlad, jagajakaas ja rootor sinna panna. Momendil käib täiesti tiksuvabalt, ehk siis esimene osa sellest projektist on great success
