Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 02.05.2025 21:20

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 27 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Audi 100 C4, 2.8 v6 - Paneaga - PALUN ABI :)
PostitusPostitatud: 12.09.2009 21:31 

Liitunud: 27.09.2004 21:36
Postitusi: 857
Palju sul laadimispinge on?

_________________
Wanker (auto) - see on mehaaniline olend, mis koosneb kahest lahutamatust osast: masinast ja juhist. Mõlemal neist on iseloom, tahe ja nõrkused.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 100 C4, 2.8 v6 - Paneaga - PALUN ABI :)
PostitusPostitatud: 12.09.2009 21:41 

Liitunud: 27.09.2004 21:36
Postitusi: 857
paneaga kirjutas:
Kahjuks ei jõudnud täna mõõta, pikk tööpäev oli...

Kuid mäletan, et diagnostis langes korraks ajule tuleb voolupinge 8 peale...
Aga siis ei pööranud me sellele tähelepanu.

Kuid aku on nõrk küll, kui seisva mootoriga võim taga ja mängib, siis juba paari minutiga on kiu-kiu-kräuks-vrõnnn....ehks siis ääri-veetri veab end käima.


8 volti on muidugi väga vähe. Laadimispinge mõõda kindlasti üle ning aku ka ilmselt vahetusse, kuna talv tulekul ning siis ei tule sealt seda kiu-kiu-kräuksi enam.

_________________
Wanker (auto) - see on mehaaniline olend, mis koosneb kahest lahutamatust osast: masinast ja juhist. Mõlemal neist on iseloom, tahe ja nõrkused.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 100 C4, 2.8 v6 - Paneaga - PALUN ABI :)
PostitusPostitatud: 12.09.2009 22:50 

Liitunud: 06.04.2009 07:58
Postitusi: 17
Geneka pinge peab ilma tarbijateta vähemalt 13,9 olema. Tarbijatega 13,3-13,6V.Pole ka ime kui ajule 8V peale tuleb ja auto keeldub korralikult töötamast. Kontrolli rihm ja harjad üle :P


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 100 C4, 2.8 v6 - Paneaga - PALUN ABI :)
PostitusPostitatud: 12.09.2009 23:12 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.08.2004 23:16
Postitusi: 859
Asukoht: Tallinn
Mul 2.6 laeb genekas 14.3V, kui tuled ja viled taga, siis kukub 13.8 peale, et siis tead võrrelda:P Aa, uus aku on ka.

_________________
Tänapäev on selline, et kõik on ilus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 100 C4, 2.8 v6 - Paneaga - PALUN ABI :)
PostitusPostitatud: 13.09.2009 12:57 

Liitunud: 19.09.2005 15:05
Postitusi: 21
Asukoht: Põlva
paneaga kirjutas:
Kahjuks ei jõudnud täna mõõta, pikk tööpäev oli...

Kuid mäletan, et diagnostis langes korraks ajule tuleb voolupinge 8 peale...
Aga siis ei pööranud me sellele tähelepanu.

Kuid aku on nõrk küll, kui seisva mootoriga võim taga ja mängib, siis juba paari minutiga on kiu-kiu-kräuks-vrõnnn....ehks siis ääri-veetri veab end käima.



Alusta ikka akust. Kui aku mahtuvus on null, siis ei piisa sellest ka,et sul hea genekas peal on.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 100 C4, 2.8 v6 - Paneaga - PALUN ABI :)
PostitusPostitatud: 13.09.2009 14:18 

Liitunud: 27.09.2004 21:36
Postitusi: 857
Tarbijatega ikka alla 13.5 ei tohiks asi kukkuda korras aku ja generaatori puhul.

_________________
Wanker (auto) - see on mehaaniline olend, mis koosneb kahest lahutamatust osast: masinast ja juhist. Mõlemal neist on iseloom, tahe ja nõrkused.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 100 C4, 2.8 v6 - Paneaga - PALUN ABI :)
PostitusPostitatud: 15.09.2009 16:40 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.04.2005 17:21
Postitusi: 764
Asukoht: Tallinn-->LAAGRI<--
Teil kh mootorid lekivad õli ? See kh nende V6-te puhul tüüpiline !
Otseselt midagi ei tilgu... aga immitseb... ja pool liitrit läheb kuskil 1000km peale ! ;) Vb veits vähem vms !
Aga loiku alla ei jäta... vaatasin alla ja nägin jh, et mootor ise õline alt !
Kuigi see V6 mootor võtab juba niisama õli !

Muidu täitsa okei asi ! :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 100 C4, 2.8 v6 - Paneaga - PALUN ABI :)
PostitusPostitatud: 15.09.2009 17:01 
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.01.2007 09:51
Postitusi: 404
Asukoht: Elva ja Espoo
Mul on ka kõik 2.6/2.8 audid õli söönud ja läbi ajanud kuskilt.Kui see audi minu käes kunagi(2007a alguses) oli,siis oli tal juba mootoris väike surve sees.Kui ostma läksin,siis kohapeal käies läks mootor kuumaks ja lõi punase tule põlema.Muiud oli OK masin.Sellega sai veetud treileriga 3 audit omale koju.Juhipoolse välimise pooltelje otsa panin ka tutika.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 100 C4, 2.8 v6 - Paneaga - PALUN ABI :)
PostitusPostitatud: 15.09.2009 23:34 

Liitunud: 21.03.2008 22:51
Postitusi: 80
V6 sööbki õli, minu teada on see tavaline, ärge ära tapke nüüd kui eksin.
Teemasse, vahetame Quattro vastu?:D :D

(loodan, et said aru, IROONIA :D :D)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 100 C4, 2.8 v6 - Paneaga - PALUN ABI :)
PostitusPostitatud: 16.09.2009 00:52 
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.04.2008 21:45
Postitusi: 273
Asukoht: Tartumaa ja Kiviõli
Krt kas minu oma on ainuke siis siin,mis peale ülemise otsa remonti õli ei võta? :D

_________________
Melliste Racing Team.
Hetkel olevad autod:Audi 100 C4,2xBMW E34,3xAudi 100 C3,Ford Escort ja Nissan Primera eGT-natuke liig juba.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 100 C4, 2.8 v6 - Paneaga - PALUN ABI :)
PostitusPostitatud: 16.09.2009 01:30 

Liitunud: 27.09.2004 21:36
Postitusi: 857
Mis seal V6-l siis nii väga lekib?

_________________
Wanker (auto) - see on mehaaniline olend, mis koosneb kahest lahutamatust osast: masinast ja juhist. Mõlemal neist on iseloom, tahe ja nõrkused.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 100 C4, 2.8 v6 - Paneaga - PALUN ABI :)
PostitusPostitatud: 16.09.2009 21:56 

Liitunud: 25.01.2006 21:13
Postitusi: 68
Ülemise ja alumise karteri tihendid ja see tihend mis on sisselaske kolle all. Samas ka klapikambri kaane tihendi kaare osad paned uue, aga ikka immitseb nüüd olen targem ja läheb ka silikon uuele tihendile lisaks just kaare osale! mul just ühe kokkupanemine pooleli sai kõik tihendid ja simmerid vahetatud!


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 27 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7