Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 03.05.2025 23:47

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 172 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Bmw E39 525TDSA.1999a.Cali
PostitusPostitatud: 09.12.2009 01:47 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.10.2005 18:57
Postitusi: 1971
Asukoht: Jõhvi
kaabakaz kirjutas:
cali kirjutas:
Homme vahetan kütte filtri ära ,vahepeal hakkab nagu pooma ,algul ei läind üle 140 lihtsalt põhjagaas oli aga ei liikund(Proovisin muidugi mitte liiklusega teel teised autod ei liikle).
Siis lõi vahepeal 100 pealt hinge kinni ja siis uuesti läks.
Enne turbo peale keeramist tahan igal juhul igaks juhuks õli vahetada ja küttefiltri vahetan homme naguinii..
Rõhukeeramisega ämbrisse astuda ei tahaks,vast midagi laiali ei lase,et siis keerata 1,5-2 maksimum ,kui liiga palju keeran siis vast lihsalt aju blokeerib ära ja edasi ei käi?


Kuskil künklikul kõrvalteel võib auto ise lolliks minna.. e46 3.0D 2000.a poos ka ennast samamoodi kinni, arvatavasti lõi mingi kontrolli peale, kui ratas august läbi sõitis ja õhus aega veetis


Tegmist ei old kahjuks halva teega vaid uue teekattega.
Sõbral jändas samamoodi,kui filter vahetatud siis uuesti proovima.
Vahepeal nagu tõmbas ilusti ja nagu nõksuga lõi siis hinge kinni!
Üldiselt vaja rõhk samuti üle vaadata ja tegin juba ostu kuulutuse rõhu kellale.

_________________
Parem olla autopede, kui lihtsalt pede !


Viimati muutis Thomas, 09.12.2009 11:20, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw E39 525TDSA.1999a.Cali
PostitusPostitatud: 09.12.2009 21:54 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.07.2006 23:32
Postitusi: 1288
Asukoht: Roolis
tead, see küttefiltri vahetamine võib ka mitte aidata..

mine välja, tee kapott lahti ja vaata toru, kust sul kütus jookseb, see on kohe ees ja läbipaistev.. kui gaasi põhja lüües on nähe õhu mulle, siis on pumba tihendid läbi ja tuleb natuke investeerida... kütusefiltri vahetamine muidugi paha ei tee..

sõbral just oli see teema, otsi BMW-clubist Heiki_L, ja loe ta TDSA teemat..

_________________
I'm here mostly for the chicks!!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw E39 525TDSA.1999a.Cali
PostitusPostitatud: 09.12.2009 22:21 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.10.2005 18:57
Postitusi: 1971
Asukoht: Jõhvi
mario. kirjutas:
tead, see küttefiltri vahetamine võib ka mitte aidata..

mine välja, tee kapott lahti ja vaata toru, kust sul kütus jookseb, see on kohe ees ja läbipaistev.. kui gaasi põhja lüües on nähe õhu mulle, siis on pumba tihendid läbi ja tuleb natuke investeerida... kütusefiltri vahetamine muidugi paha ei tee..

sõbral just oli see teema, otsi BMW-clubist Heiki_L, ja loe ta TDSA teemat..



Niisiis kütte filter vahetatud ,vanast tuli süsimusta ja rõvedat ollust .
LäKsin siis proovima jälle 140 peal pauh 4000 rpm peal kinni.
Madalalt tõmmab jube hästi.
Sai siis pauk uut moodi proovitud panin sisse kuni 3 käikku ,1-2 läks väga hästi ja hea tõmbega punaseni välja ja kui lükkas 3nda käigu oli ca 110 -120 vahel jälle 4 tuhande peal kinni.
Turbo rõhku ma näppima ei hakand aga kui ülerõhk peaks tekkima siis ei tohiks ta ju 1-2 kah lõpuni boostiga laskma?!
Avastasin ka ,et turbo oli õline alt .
Kas kiirendades väike vilin peaks tekkima (siuke õrn).
Või võib äkki lõdvik mõrasi täis olla?
Kõigetargem oleks vast U.M diagnostikasse viia.

_________________
Parem olla autopede, kui lihtsalt pede !


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw E39 525TDSA.1999a.Cali
PostitusPostitatud: 09.12.2009 22:26 

Liitunud: 19.02.2006 21:27
Postitusi: 3581
Mul oli sama teema aga poos 5a käiguga ja kiirusel 110, ei mäletagi kas sain sellest lahti, aitas kui korraks gaas maha lasta ja uuesti vajutada..pumpa koksisin siis vist sain lahti aga kindel pole.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw E39 525TDSA.1999a.Cali
PostitusPostitatud: 09.12.2009 22:33 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.10.2005 18:57
Postitusi: 1971
Asukoht: Jõhvi
Harri_K kirjutas:
Mul oli sama teema aga poos 5a käiguga ja kiirusel 110, ei mäletagi kas sain sellest lahti, aitas kui korraks gaas maha lasta ja uuesti vajutada..pumpa koksisin siis vist sain lahti aga kindel pole.


Vot mul ka nii,et kui gaas maha ja kohe uuesti siis nagu toimib,
Et paigast pumbapea võib samuti seda teha?

_________________
Parem olla autopede, kui lihtsalt pede !


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw E39 525TDSA.1999a.Cali
PostitusPostitatud: 10.12.2009 10:45 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.07.2006 23:32
Postitusi: 1288
Asukoht: Roolis
kapoti alt mulle vaatasid?
kui pumbapea on paigast, on pihustid hädas, sellega võib pihustid väga kergelt katki teha ja siis on juba 6000.- pihusti..

see meenutab mulle sõpra, kelle autoga ükskord sõitsime , kui ta edevad valud alla pani ja linna peale eputama läks..
-kle, sul miskit taga undab.. -Äh mis? - Tõsiselt mees, sul miskit ikka rämedalt undab.. - Ah see, ära pabla, rattalaager juba pikemat aega undab, küll ta suurema kiiruse peal vait jääb.. ..Ää pane tähele, proovime parem palju nüüd välja jookseb..
Ja tulemuseks - 140 pealt tõmbas tagumise ratta kinni ning lõpuks rebenes koos käänmikuga küljest, vaid pidurivoolik hoidis veel auto juures.. :D

Igasugune "proovimine" võib kurjasti olla.. 3.0 on õnneks pumbajamadest prii, kuid sellel on just pihusti ja vaakumklappide probleem, mis samamoodi hoiavad hinge kinni...

_________________
I'm here mostly for the chicks!!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw E39 525TDSA.1999a.Cali
PostitusPostitatud: 10.12.2009 19:56 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.10.2005 18:57
Postitusi: 1971
Asukoht: Jõhvi
mario. kirjutas:
kapoti alt mulle vaatasid?
kui pumbapea on paigast, on pihustid hädas, sellega võib pihustid väga kergelt katki teha ja siis on juba 6000.- pihusti..

see meenutab mulle sõpra, kelle autoga ükskord sõitsime , kui ta edevad valud alla pani ja linna peale eputama läks..
-kle, sul miskit taga undab.. -Äh mis? - Tõsiselt mees, sul miskit ikka rämedalt undab.. - Ah see, ära pabla, rattalaager juba pikemat aega undab, küll ta suurema kiiruse peal vait jääb.. ..Ää pane tähele, proovime parem palju nüüd välja jookseb..
Ja tulemuseks - 140 pealt tõmbas tagumise ratta kinni ning lõpuks rebenes koos käänmikuga küljest, vaid pidurivoolik hoidis veel auto juures.. :D

Igasugune "proovimine" võib kurjasti olla.. 3.0 on õnneks pumbajamadest prii, kuid sellel on just pihusti ja vaakumklappide probleem, mis samamoodi hoiavad hinge kinni...



Mingit undamist ega valesti käimist pole.
Täna on väga hästi töödand!
Panin mingit asja paaki ,anti diisli keskuses mis puhastab ja värkki .
Tdsidel võib ka palju mingi möga või klimp seal sees olla.
Ei tea millega eelmine omanik sõitis muidugi,seestap sõitsin paagi tühjaks ja lasin ääreni täis.
73 liitrit sai siis peale lastud.
Kui paremaks ei peaks minema siis kisun tagant paagi lahti ja puhastan selle sõela ja fpaagi ära.
Ennemgi juhtund ,et paaks on väga pas*a täis ja peale puhastamist tulemus muutub hetkega.
Küürisin ka auto täielikult puhtaks ja tulemus oli väga ilus.

Pilt
Pilt
Pilt

_________________
Parem olla autopede, kui lihtsalt pede !


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw E39 525TDSA.1999a.Cali
PostitusPostitatud: 12.12.2009 17:49 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.10.2005 18:57
Postitusi: 1971
Asukoht: Jõhvi
Kütust tunnis vaatasin näitas 1.1L kui tuled olid väljas (salongi tuli aint põles) ja soendus väljas.
Nii täna tundsin kerget diisli hõngu auto juures.
Kapott lahti plastikud maha ja vaatasin et pihusti voolikud lekivad .
Automaatselt vahetasin ära kõikide voolikud.
Proovisin peale seda lasi kõik 3 käiku lõpuni ja tõmme oli hea.
Panin siis D peale ja surusin pedaali lõpuni kui kiirus oli ca 140 siis tõmbas kinni kadus jõud ja siis tagagasi .,
Kahtlustan hoopis mingit mustust paagis või klimppi kuna vana küttefilter oli väga must ja mögane


Eilsest sünnipäevast on julmad väriand sees aga mis teha auto vajab hoolt ja seega ajasingi end välja ja tegin video ära.
Täna vaatasin kui tuled ka sees et miski 1.3 ikka näitab vms muutub koguaeg see L/h
Üldse tundub ,et ei liigu vist nagu peaks kuid ma ei kujuta ette äkki peabki nii sõitma (stock)

Test 1 käigud S 3
Miski 17 seki juures jääb toppama siis jalaga pedaali jõnksutades hakaks edasi kuidagi liikuma.
http://toru.ee/view/ce01a2d090e9

Test 2 D peal.
13 seki peal on esimene uimamine ja teine on 26 sekist.
P:S ärge pange tähele mis jama raadiost räägib :D
http://toru.ee/view/28eb4137f944

_________________
Parem olla autopede, kui lihtsalt pede !


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw E39 525TDSA.1999a.Cali
PostitusPostitatud: 16.12.2009 17:55 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.10.2005 18:57
Postitusi: 1971
Asukoht: Jõhvi
Sai ilusa ilma puhul paar klõpsu tehtud .
Olgugi ,et väljas -18 krõbedat kraadi.
Käivitub väga hästi
:) :)
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

_________________
Parem olla autopede, kui lihtsalt pede !


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw E39 525TDSA.1999a.Cali
PostitusPostitatud: 17.12.2009 15:40 

Liitunud: 13.06.2007 00:02
Postitusi: 123
Asukoht: Pärnu
BMW, kulm ees, roheline leht, külg ees - RULLNOKK :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw E39 525TDSA.1999a.Cali
PostitusPostitatud: 17.12.2009 15:55 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.10.2005 18:57
Postitusi: 1971
Asukoht: Jõhvi
sulu13 kirjutas:
BMW, kulm ees, roheline leht, külg ees - RULLNOKK :D


Jah Sander ,Passatil peab selleks käsipidurit rakendama ,et kül ette saada:D
Rullnokslusest on asi väga kaugel.

_________________
Parem olla autopede, kui lihtsalt pede !


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw E39 525TDSA.1999a.Cali
PostitusPostitatud: 17.12.2009 15:56 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.10.2005 18:57
Postitusi: 1971
Asukoht: Jõhvi
suusabaas kirjutas:
sulu13 kirjutas:
BMW, kulm ees, roheline leht, külg ees - RULLNOKK :D

+ udutuled


Kuigi, udukad oleks lahedamad, kui xenon seal sees. Mul pakkuda h1, kui soovi siis PS :D


Ärge hakake :D
Sellise jääga,raske vastu panna kui 2000rpm võid pikalt lasta.

_________________
Parem olla autopede, kui lihtsalt pede !


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw E39 525TDSA.1999a.Cali
PostitusPostitatud: 17.12.2009 16:17 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 00:22
Postitusi: 1923
Asukoht: Edgarlandia
ma tean mida sa tunned :D

_________________
-=Eestlane ei astu ämbrisse, eestlase jaoks on ämber jalanõu.=-


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw E39 525TDSA.1999a.Cali
PostitusPostitatud: 17.12.2009 18:27 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.09.2005 17:55
Postitusi: 919
Asukoht: Miami, FL
Lumes nii tore...isegi bemmid mähivad :D

_________________
www.soolobuss.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw E39 525TDSA.1999a.Cali
PostitusPostitatud: 17.12.2009 19:54 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.10.2005 18:57
Postitusi: 1971
Asukoht: Jõhvi
McRicco kirjutas:
ma tean mida sa tunned :D


Ilmselgelt:)

_________________
Parem olla autopede, kui lihtsalt pede !


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 172 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 9 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7