Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 04.05.2025 01:53

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema Vasta teemale  [ 59 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: BMW E39 528iA Shadowline 1996, H4ckk
PostitusPostitatud: 17.01.2010 03:42 
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.01.2010 02:36
Postitusi: 87
Asukoht: Tartu&Helsinki
vodkaracer kirjutas:
Vanose osa ei tee mingeid hääli ?

No enne õlivahetust naksutas mootor natuke, vahetasin õli ära ja jäi rahulikumaks minu arust...pole nüüd eriti sõitnud, kuna load mul kehtetud, 27. saan täisload ARKist.

Kuidas eraldada üldse VANOSe häält, või kuidas kontrollida, et VANOS on korras...?

_________________
Kere- ja värvitööd Tartus. Hinnad umbes 60e/detail. 55 800 31


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E39 528iA Shadowline 1996, H4ckk
PostitusPostitatud: 17.01.2010 03:45 
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.01.2010 11:14
Postitusi: 191
e34 on veel tugev esisild, nõrgad esisillad on e39 ja e38 mudelitel ja remontidest väga kulukad.
Vanost saab kergesti aru kas hakkab läbi minema hääle järgi mis vanose osa juures kostub kui kõrva vastu panna kui on ilusti vaikne ja midagi pole sealt kuulda siis korras kui kolin ja raginad sees siis vanos hakkab õhtale minema BMW foorumis on inimesed kes taastavad vanose või annavad remonditud asemele ja panevad kah paika umbes 2000 eeku eest.
Sinu mootoril vaid Vanos on sisselaskeklappidel ehk muudab klappide asetust ise, et masinat ökonoomsemaks teeb ja madalamatel pööretel tuleb suurem power välja tänu sellele.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E39 528iA Shadowline 1996, H4ckk
PostitusPostitatud: 17.01.2010 03:51 
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.01.2010 02:36
Postitusi: 87
Asukoht: Tartu&Helsinki
vodkaracer kirjutas:
e34 on veel tugev esisild, nõrgad esisillad on e39 ja e38 mudelitel ja remontidest väga kulukad.
Vanost saab kergesti aru kas hakkab läbi minema hääle järgi mis vanose osa juures kostub kui kõrva vastu panna kui on ilusti vaikne ja midagi pole sealt kuulda siis korras kui kolin ja raginad sees siis vanos hakkab õhtale minema BMW foorumis on inimesed kes taastavad vanose või annavad remonditud asemele ja panevad kah paika umbes 2000 eeku eest.
Sinu mootoril vaid Vanos on sisselaskeklappidel ehk muudab klappide asetust ise, et masinat ökonoomsemaks teeb ja madalamatel pööretel tuleb suurem power välja tänu sellele.

Siis peaks VANOS korras olemas mul.

_________________
Kere- ja värvitööd Tartus. Hinnad umbes 60e/detail. 55 800 31


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E39 528iA Shadowline 1996, H4ckk
PostitusPostitatud: 17.01.2010 03:53 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.07.2009 21:44
Postitusi: 387
Oh ei ütleks. Võrdlusmoment olemas nii e34 kui ka e39ga. e39'l esisillas pole 2a. jooksul mitte kui midagi vahetanud.
e34'jal oli iga poole aasta tagant esisilla lappimine.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E39 528iA Shadowline 1996, H4ckk
PostitusPostitatud: 17.01.2010 03:53 
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.01.2010 11:14
Postitusi: 191
Aga selle mootori jaoks kasuta alati väga kvaliteetset õli eriti just vanose pärast. Ise soovitaks vaid Castroli kasutada kuna seda kasutati BMW mootorites kah juba tehasest.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E39 528iA Shadowline 1996, H4ckk
PostitusPostitatud: 17.01.2010 03:54 
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.01.2010 02:36
Postitusi: 87
Asukoht: Tartu&Helsinki
Artur_L kirjutas:
Oh ei ütleks. Võrdlusmoment olemas nii e34 kui ka e39ga. e39'l esisillas pole 2a. jooksul mitte kui midagi vahetanud.
e34'jal oli iga poole aasta tagant esisilla lappimine.

Eks oleneb teedest kah, Tallinnas ma arvan et sillajuppe peab koguaeg vahetama, kui vaadata Tallinna teid...

_________________
Kere- ja värvitööd Tartus. Hinnad umbes 60e/detail. 55 800 31


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E39 528iA Shadowline 1996, H4ckk
PostitusPostitatud: 17.01.2010 03:54 
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.01.2010 11:14
Postitusi: 191
Artur_L kirjutas:
Oh ei ütleks. Võrdlusmoment olemas nii e34 kui ka e39ga. e39'l esisillas pole 2a. jooksul mitte kui midagi vahetanud.
e34'jal oli iga poole aasta tagant esisilla lappimine.

Jus siis e34 kõvasti odavaid B osasi kasutatud muidu e34 esisild on väga kõva ja peab väga kaua vastu.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E39 528iA Shadowline 1996, H4ckk
PostitusPostitatud: 17.01.2010 03:55 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.08.2009 12:58
Postitusi: 1066
Asukoht: Rakvere/Haljala
COMMA õlid on paremad .
Igasugused Totalid jne, on segud vms.

_________________
Autoremont! (Hooldused,veermik,mootor ja esiklaasid) Rakveres/Haljalas Info @ PS!!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E39 528iA Shadowline 1996, H4ckk
PostitusPostitatud: 17.01.2010 03:55 
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.01.2010 02:36
Postitusi: 87
Asukoht: Tartu&Helsinki
vodkaracer kirjutas:
Aga selle mootori jaoks kasuta alati väga kvaliteetset õli eriti just vanose pärast. Ise soovitaks vaid Castroli kasutada kuna seda kasutati BMW mootorites kah juba tehasest.

Ma olen jah koguaeg kvaliteet õlisid enda autodel kasutanud, 7mesele panin Castrol 0w40
Sellele läks siis BMW originaal, mis on Castroli tehtud.

_________________
Kere- ja värvitööd Tartus. Hinnad umbes 60e/detail. 55 800 31


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E39 528iA Shadowline 1996, H4ckk
PostitusPostitatud: 17.01.2010 03:57 
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.01.2010 11:14
Postitusi: 191
See on hea.
Kas kasutad täisünti või poolsünti?
Kuidas elektriga sisususes üldse on kas kõik töötavad siiani hästi?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E39 528iA Shadowline 1996, H4ckk
PostitusPostitatud: 17.01.2010 04:00 
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.01.2010 02:36
Postitusi: 87
Asukoht: Tartu&Helsinki
vodkaracer kirjutas:
See on hea.
Kas kasutad täisünti või poolsünti?
Kuidas elektriga sisususes üldse on kas kõik töötavad siiani hästi?

Täisünt.

Kõik töötab ilusti jah, mingeid probleeme pole elektriga siiani...

_________________
Kere- ja värvitööd Tartus. Hinnad umbes 60e/detail. 55 800 31


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E39 528iA Shadowline 1996, H4ckk
PostitusPostitatud: 17.01.2010 04:01 
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.01.2010 11:14
Postitusi: 191
Ei jah muidu on hea auto täiesti võrreldes varustust teiste 528 on sellel ikka väga palju häid lisasi.
Igatahes kui ma mäletan kui see müüdi maha siis oli tal igatahes veerimukuga probeelme ja neid üritati varjata.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E39 528iA Shadowline 1996, H4ckk
PostitusPostitatud: 17.01.2010 04:03 
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.01.2010 02:36
Postitusi: 87
Asukoht: Tartu&Helsinki
vodkaracer kirjutas:
Ei jah muidu on hea auto täiesti võrreldes varustust teiste 528 on sellel ikka väga palju häid lisasi.
Igatahes kui ma mäletan kui see müüdi maha siis oli tal igatahes veerimukuga probeelme ja neid üritati varjata.

Jah, aind et M rool ja sportistmed võiksid olla ning must sisu.

_________________
Kere- ja värvitööd Tartus. Hinnad umbes 60e/detail. 55 800 31


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E39 528iA Shadowline 1996, H4ckk
PostitusPostitatud: 17.01.2010 04:10 
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.01.2010 11:14
Postitusi: 191
Kuhugile teele pole jätnud? Palju keskmine kütusekulu kah jäänud on ?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E39 528iA Shadowline 1996, H4ckk
PostitusPostitatud: 17.01.2010 04:14 
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.01.2010 02:36
Postitusi: 87
Asukoht: Tartu&Helsinki
vodkaracer kirjutas:
Kuhugile teele pole jätnud? Palju keskmine kütusekulu kah jäänud on ?

Ei ole jätnud, loodan, et ei jäta ka :D

Keskmine on mingi 16,5 linnas. Ega kui lumi maas on ja võimalus drifti lasta, siis ikka lasen tihtipeale, sellepärast ka vist kõrge kütusekulu, eks talvel ole ikka kütusekulu suurem, kevadel peaks vaatama palju tegelik küttekulu on rahuliku sõiduga.

Maanteel ilusad 9L :smokin

_________________
Kere- ja värvitööd Tartus. Hinnad umbes 60e/detail. 55 800 31


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 59 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7