Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 04.05.2025 01:57

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema Vasta teemale  [ 37 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Sigma 3.0atm 92 Madis
PostitusPostitatud: 20.02.2010 21:55 

Liitunud: 17.10.2009 16:49
Postitusi: 112
Asukoht: Võru, Lõuna-Eesti!!!!!
raintuul kirjutas:
Sillad ja mootor pole tõesti oluline.

Peasi et armatuur oleks custon ja pagass kah!
:kill

Mees kas sa loed kah üldse? Kui jah, siis ehk üritad rohkem süveneda. Kõik tuleb omal ajal. Praegu pole mul tööd, niiet rahaga on nii kuidas on. Teen ma seda, mida saan. Pahtlid, keevitused, materjal on mul omast käest võtta, mootori ja silladetaile kuuris valmis just ei nokitse.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Sigma 3.0atm 92 Madis
PostitusPostitatud: 27.02.2010 16:22 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2010 15:51
Postitusi: 859
Tore kui selliseid masinaid putitatakse, enamik on t6esti puualused kaunistused maakohtades. Enamik müüdakse kastirikkega üliodavalt maha. Ujuma akkab masin siis kui tagumised sillaosad väsinud on ja eest rooliotsad. aga muidu edu pimpimisel :)

_________________
mitsubishi sigma 3.0 , 95, at .sneguurotska. http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=112374&p=1224466#p1224466


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Sigma 3.0atm 92 Madis
PostitusPostitatud: 27.02.2010 16:27 
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.07.2008 17:20
Postitusi: 1141
Asukoht: Norge
Sigmukas on tegelt täitsa vahva masin. Sellise universaaliga kunagi sõita saanud, täiesti tore oli. Liigub ka eeskijulikul, ainult nende v6 -te häda on see, et selle kütte kuluga võiksid nad natuke paremini edasi veel astuda.. :D
aga ma soovitan tehnilisele poolele alguses suurema rõhu panna, et hilisemaid remondi/hoolde kulusid madalamana hoida.

Ja töötule inimesele on 3.0 V6 täiesti paras :D

_________________
Kiireks sõiduks pole vaja suurt mootorit, vaid külma närvi!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Sigma 3.0atm 92 Madis
PostitusPostitatud: 27.02.2010 16:34 

Liitunud: 24.02.2010 21:36
Postitusi: 114
Mootor 12V V6 ?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Sigma 3.0atm 92 Madis
PostitusPostitatud: 27.02.2010 16:52 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2010 15:51
Postitusi: 859
täpselt nii,12 klapiline, kahe nukarattaga st mõlemal mootoripoolel 1 nukk 3 silindri all jne. natuke lihtsam kone kui 24klapiline 155kw

_________________
mitsubishi sigma 3.0 , 95, at .sneguurotska. http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=112374&p=1224466#p1224466


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Sigma 3.0atm 92 Madis
PostitusPostitatud: 11.05.2010 15:45 

Liitunud: 05.10.2009 23:47
Postitusi: 47
No nii, lugu siis selline, et algselt minu kätte toodud esi- ja tagastanged, mis saavad endale natuke vihasema välimuse on asendunud terve autoga. Nimelt sõitis Madis sellega laupäeval hoovi peale ja sinna see jäigi. Et siis võtan üle selle Sigma ja teen ta korralikuks. Kuna läbisõit on juba küllaltki mehine a.la 300 000 km, siis väljalaske torustikust tulev sinine suits näib päris loomuliku asjana. Loomulikult tuleb sellest lahti saada. Kompressioon on vaja ära mõõta, aga vaevalt, et kolvirõngaste vahetusest pääseb. Ja parem ongi, üks on kindel. Mingeid orginaalist suuremaid võimsusnumbreid niipea välja võtma ei hakka, hea kui orginaal võimsusegi täielikult kätte saab. Ja mis seal salata, masu aeg. Kuid ülejäänud autoga on nokitsemist terveks suveks. Kere tuleb kriitilise pilguga üle vaadata, kuna v.a 1992 annab tunda. Samuti sillad ja pidurid, aut.k.k kindlasti õlivahetus kuna viskas natuke kõrbehaisu. Eks tulevik paljastab mis vigu sealt veel leida võib aga alustuseks tuleks auto nii seest kui ka väljast täielikult puhtaks pesta.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Sigma 3.0atm 92 Madis
PostitusPostitatud: 11.05.2010 23:25 
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.10.2008 13:38
Postitusi: 1359
Asukoht: Tartu.
See 300000 hooldatud mootorile ei tohiks küll mingi probleem olla.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Sigma 3.0atm 92 Madis
PostitusPostitatud: 11.05.2010 23:49 

Liitunud: 08.10.2008 19:25
Postitusi: 7189
Asukoht: Mängult .Välismaa,soomes jne sarnastes kohtades kus teisedki sarnased piiksukotid
Ilma hooldamata ei sõida vist ühegiga eriti kaua.300000ls ei maksaks tähele panna ja seda veel sellise auto ,mootori,vanuse suhtega masina juures.

_________________
KALEVIPOEGTÜTAR ORJADEL POLNUD EELMISES ELUS VAHENDEID ISEGI LEIVA JAOKSNUKKER KUID PAREM ON OLLA TÖÖTU KUI VÄLISMAAL ORI (EHK KALEVIPOEGTÜTAR ORI)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Sigma 3.0atm 92 Madis
PostitusPostitatud: 12.05.2010 00:29 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2010 15:51
Postitusi: 859
tglt on nii et kui teed hoolduste ja juppidega jne tiiru peale siis ikka kestab... pealegi ple sellele autole jupid teab mis kirved... omal on 325000 ees,,, saades oli 298000 hullem on radikas mille hind on ulme ja see metalltorude jura... pluss see vända otsas olev rihmaratas mille eest silberauto tahab 7k kuigi väljamaalt tellides on se hind kordades väikse, austraalias liigutakse ringi magnadega mida me sigmadeks kutsume ja sealsetes lammarites on nii m6nigi asi naeruväärsete hindadega.... edu timmimisel:)

_________________
mitsubishi sigma 3.0 , 95, at .sneguurotska. http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=112374&p=1224466#p1224466


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Sigma 3.0atm 92 Madis
PostitusPostitatud: 12.05.2010 01:38 

Liitunud: 05.10.2009 23:47
Postitusi: 47
üldiselt jh, kuna eelmine hooldusajalugu on hetkeseisuga tedmata, ei tea kas konkreetsel autol tehnohoole passgi alles on veel. Õlide ja filtrite vahetus on juba iseenesest elementaarne ja viimati olid küünlad ka korralikult per*es. Seega ootame nv-d ja vaatab, ehk saab hooldusega asjad aetud ja ehk saab ka normaalsema hääle mootorile. Samuti peaks proovima veakoodide lugemist, aga nii palju kui ma aru olen saanud, siis selleks on vaja analoog voltmeetrit :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Sigma 3.0atm 92 Madis
PostitusPostitatud: 12.05.2010 02:29 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2010 15:51
Postitusi: 859
jäta se voltmeeter sinna kus ta olema pidi ja kasuta ikka moodsamaid asju... kui digi testrit pole siis kasuta nt led kontroll lampi...väga hästi loeb k6ik asjad välja, veakoodid jne teemad selle aasta käigu eclipsedel galantidel ja lanceritel suht 1 ja sama...

_________________
mitsubishi sigma 3.0 , 95, at .sneguurotska. http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=112374&p=1224466#p1224466


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Sigma 3.0atm 92 Madis
PostitusPostitatud: 12.05.2010 08:40 
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.02.2008 15:24
Postitusi: 491
see põhimõtteliselt Mitsubishi Magna?

_________________
kiletatud aken ja subvuffer on põhiline asi!
Tõelised profid räägivad rallifoorumis!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Sigma 3.0atm 92 Madis
PostitusPostitatud: 12.05.2010 12:30 
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.10.2008 13:38
Postitusi: 1359
Asukoht: Tartu.
Captain obvious strikes again :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Sigma 3.0atm 92 Madis
PostitusPostitatud: 12.05.2010 14:43 

Liitunud: 05.10.2009 23:47
Postitusi: 47
ökosohver kirjutas:
tglt on nii et kui teed hoolduste ja juppidega jne tiiru peale siis ikka kestab... pealegi ple sellele autole jupid teab mis kirved... omal on 325000 ees,,, saades oli 298000 hullem on radikas mille hind on ulme ja see metalltorude jura... pluss see vända otsas olev rihmaratas mille eest silberauto tahab 7k kuigi väljamaalt tellides on se hind kordades väikse, austraalias liigutakse ringi magnadega mida me sigmadeks kutsume ja sealsetes lammarites on nii m6nigi asi naeruväärsete hindadega.... edu timmimisel:)



selge, võtan arvesse :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Sigma 3.0atm 92 Madis
PostitusPostitatud: 12.05.2010 14:47 

Liitunud: 05.10.2009 23:47
Postitusi: 47
positiivse asjana võib märkida, et mootori osad ei olegi nii kallid kui ma alguses arvasin, tonni eest saab küünlajuhtmed (orginaalid, 500 .-), küünlad, klapisääretihendid, nukkvõlli otsasimmerid ja klapisääretihendid, kolvirõngaste komplekt maksab umbes 800.- , saaled (nii kepsu kui ka raam) saab kätte juba 500.- . Selline hinnapakkumine tuli Lõuna-Eesti Autokeskusest ja lubati veel 10% alet ka teha. Pm Sierra 2.0 dohc mootorile läks kogu kupatus sama palju maksma :kill


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 37 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 8 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7