Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 04.05.2025 01:54

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema Vasta teemale  [ 28 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: BMW E34 525TDS 1994a Ragnar74
PostitusPostitatud: 29.01.2010 20:56 

Liitunud: 10.01.2009 20:39
Postitusi: 2333
Värskemad pildid, nagu lubatud

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Piltide tegemise ajal jäi seisma üks abivalmis kodanik kaubikuga küsides, et ega abi pole vaja :)

_________________
BMW diagnostika 10€ (Ka E34/E32/E36), võimalus kohale tulla kokkuleppel. Seadmeks esinduse GT1.
Laua/Sülearvutite remont ja hooldus. GPS/Navi kaardi ning softi uuendused soodsalt.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E34 525TDS 1994a Ragnar74
PostitusPostitatud: 29.01.2010 21:56 
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.10.2008 22:31
Postitusi: 284
veljed mida endalegi sooviks minu arust need nagu rusikas silma aukku:)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E34 525TDS 1994a Ragnar74
PostitusPostitatud: 30.01.2010 01:55 
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.10.2006 21:36
Postitusi: 289
pint kirjutas:
veljed mida endalegi sooviks minu arust need nagu rusikas silma aukku:)



kui tõsisem huvi siis võta minuga läbi ps-i ühendust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E34 525TDS 1994a Ragnar74
PostitusPostitatud: 04.02.2010 17:47 

Liitunud: 10.01.2009 20:39
Postitusi: 2333
Eile suutsin kallaku peal auto välja suretada kuna kütust oli piisavalt vähe sees. Tuleb välja, et näidik valetab ka sellel kuigi eelmine omanik väitis, et korras on.

Seega küsimus, kas keegi on antud probleemi püüdnud lahendada? Mis põhjustab selle, et näidik 20L peal "kinni jääb" ja siis kui kütus päris otsas on järsku nulli lendab ja tule põlema pistab?

_________________
BMW diagnostika 10€ (Ka E34/E32/E36), võimalus kohale tulla kokkuleppel. Seadmeks esinduse GT1.
Laua/Sülearvutite remont ja hooldus. GPS/Navi kaardi ning softi uuendused soodsalt.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E34 525TDS 1994a Ragnar74
PostitusPostitatud: 04.02.2010 20:02 
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.10.2006 21:36
Postitusi: 289
paagi taseme andur on õhtal. Selle autoga tõenäoliselt pidevalt tühja paagiga sõidetud ja siis selle osa on ära kulutanud.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E34 525TDS 1994a Ragnar74
PostitusPostitatud: 04.02.2010 20:09 
Kasutaja avatar

Liitunud: 24.11.2005 23:58
Postitusi: 835
Asukoht: Tallinn
Sõbral oli oma TDS-iga sama teema. Kuid ta sõitis pea alati täispaagiga, vaid ükskord lõppes küte otsa.

_________________
http://siller.planet.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E34 525TDS 1994a Ragnar74
PostitusPostitatud: 04.02.2010 20:28 

Liitunud: 10.01.2009 20:39
Postitusi: 2333
-lost- kirjutas:
paagi taseme andur on õhtal. Selle autoga tõenäoliselt pidevalt tühja paagiga sõidetud ja siis selle osa on ära kulutanud.

Kui ma paagianduri põhimõttest just valesti aru ei saanud, siis pigem tähendaks see seda, et alla kahekümne on näidikul harva lastud minna

_________________
BMW diagnostika 10€ (Ka E34/E32/E36), võimalus kohale tulla kokkuleppel. Seadmeks esinduse GT1.
Laua/Sülearvutite remont ja hooldus. GPS/Navi kaardi ning softi uuendused soodsalt.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E34 525TDS 1994a Ragnar74
PostitusPostitatud: 04.02.2010 22:05 

Liitunud: 23.12.2009 11:35
Postitusi: 8
põhimõtteliselt on see andur ilmselt oma paremad päevad kaugesse minevikku jätnud igal teisel e34l ja see pideva tühja paagi jutt on ehk rohkem legend lihtsalt. tuleb asi ära vahetada ja rahu majas


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E34 525TDS 1994a Ragnar74
PostitusPostitatud: 04.02.2010 22:12 
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.10.2008 22:31
Postitusi: 284
endal sama mure et alla 20 hakkab villa panema aga ma proovin et koguaeg oleks ikka üle 20liitri sees:)
viimati kui paaki täis panin siis seieri järgi oleks oma 70 kindlasti sisse minema aga 60liitrit sisse ei mahutanud:)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E34 525TDS 1994a Ragnar74
PostitusPostitatud: 04.02.2010 22:14 
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.08.2006 20:49
Postitusi: 319
Mis värvi nimetus masinal on? (värvinimi on kapotiall)
Kas metallik või tavaline?

_________________
Tagaveoline auto on nagu noor naine, kui käest ära läheb siis on väga kallis.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E34 525TDS 1994a Ragnar74
PostitusPostitatud: 06.02.2010 14:54 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.11.2008 23:59
Postitusi: 487
Asukoht: Harjumaa
Oleks tumeroheline, siis ütleks, et täitsa nagu vend minu omale :D
Ilus liikur.

[quote=Ragnar74]Tagurdustuli ning pidurituli ei funktsioneeri. Oskab keegi suunata kus viga võiks peituda?[/quote]
Ostes oli sama jama, et pidurituli ei töödanud. Sai siis plastik kate maha võetud mis pedaalide kohal(jalgade juures siis) ja seda piduri andurit testitud. Klemmid olid läbi juba seal igatahes. Sai uue osta. Kui ma ei eksi siis maksis ka miski 400 eeki äkki v.

Praegu sai ka eile avastatud, et mul tagurdamistuled ei tööta aga käiku vahetades vilgatavad küll. Imelik.
Hakkan ka uurima varsti mis värk võib olla.

[quote=Ragnar74]Seega küsimus, kas keegi on antud probleemi püüdnud lahendada? Mis põhjustab selle, et näidik 20L peal "kinni jääb" ja siis kui kütus päris otsas on järsku nulli lendab ja tule põlema pistab?[/quote]

Mul on ka jama kütteseieriga aga samasugune nagu pint'il, et kui alla 20 liitrit hakkab valetama.

Ja mul 2 jooksu selliseid velgi :D Mulle meeldivad ka need.

_________________
...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E34 525TDS 1994a Ragnar74
PostitusPostitatud: 11.02.2010 20:41 

Liitunud: 10.01.2009 20:39
Postitusi: 2333
Nii, kuna siledate lamellidega kippus ohtlikuks minema (kes teab see teab :oops: ) sai alla keeratud Hakkapellita korraliku mustriga lamellid ning vahe on kolossaalne. Kui ennem pidi kohalt minema teisega, et mõistliku aja jooksul 10km/h'ni kiirendada, siis nüüd tundub nagu oleks igal pool asfalt - k.a lumel :D. 600.- krooni sellise pidamise eest on tõesti kommiraha.

Vahetamine muidugi ei olnud kõige ladusam tegevus. Ühe ratta sain esimese korraga vaid vahetatud. Nimelt olid poldid nii kinni, et ühe poldi puhul keerasin neli võtit puruks. BMW orig võti, kaks risti ja ühe 10mm terasest keevitatud sanga. Täna käisime siis noname'ga tema rehvivahetuspesas kus veidi suruõhupüstoliga kolistamist ja pikk toru+rattarist asja lahendasid. Läksin rahumeeli tagasi garaaži, et ülejäänud kolm ratast ära vahetada, aga tagumised kaks olid loomulikult veel keskavaga kinnikleepunud. Robustne lahendus oli auto alla lasta, poldid välja võtta ja paar meetrit sõita. Kõva kolina saatel tulid ka need lahti.


Peale rehvide said ette ka 600.- hiina ksenonid ja ka see investeering on täiesti õigustatud - tunduvalt parem valgustus on nüüd. Tarvis oleks nüüd ära reguleerida kuna hetkel näitab üks tuli vaid paar meetrit auto ette, teine näitab normaalselt (see ei tähenda, et taevasse näitaks ;) ).

Kas keegi on mingis ÜV punktis ka käinud tulede reguleerimist palumas? Mis hinnaga see on?

Mis kohast on kõige targem autot tõsta nn. rehvitöökoja tungrauaga? Mul on nimelt see kolmesajakroonine väike plönn. Taguotsa tõstsin täna sillatalast ja esiotsa tõstsin karbi kõrval jooksvast randist. Mõlemad on natuke ebamugavad rehvivahetuse puhul, sillatala on liiga kaugel (tungraua sang ulatub napilt auto alt välja) ning esiotsa tervenisti korraga tõsta ma ei osanudki, ei leidnud sobivat kohta.

_________________
BMW diagnostika 10€ (Ka E34/E32/E36), võimalus kohale tulla kokkuleppel. Seadmeks esinduse GT1.
Laua/Sülearvutite remont ja hooldus. GPS/Navi kaardi ning softi uuendused soodsalt.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E34 525TDS 1994a Ragnar74
PostitusPostitatud: 14.05.2010 02:52 

Liitunud: 10.01.2009 20:39
Postitusi: 2333
Paraku tuli täna tõdeda, et ilma tshipita on ikkagi minek väga kehva. Samuti peaks mainima, et 225/55 R16 on väga ideaalne mõõt stock võimsuse juures. Selleks, et kummi vilistada tuleb pea 5000 pööret siduri piinamisega rakendada (seda siis kuiva asfaldi ja slikkide lammellidega). Märjaga on pidamine muidugi omaette ooper, täitsa rahuliku südamega ja vähese piinamisega saab ~100m külge loopida.

Konditsioneer kah ei toimi. Selle vea saab loodetavasti laupäeval Roman'i abiga lahendatud.

Kuna kogu vaba finants ja aeg on vahepeal läinud estakaadi ehitusele siis pole ka jõudnud peale õlivahetuse ja muude korraliste hoolduste teha. Järgneva paari nädala jooksul peaks asi valmis saama ja siis saab ka hakata rahulikult auto kallal nokitsema

Mainimata jäi muidugi see, et generaator leidis minu "osava" käe läbi täieliku otsa. Sai see maha kistud ja uuritud miks laadimispinge vaevu 13V on. Tulemuseks oli vigane dioodsild. Selge, sai tagasi pandud ja märge enda jaoks tehtud. Aga kus sa siis nii lihtsasti pääsed...

Ühe elektrijuhtme kinnitamisel generaatori külge kukkus kruvi kogemata selle all asuvale õlipumbale. Ega midagi, võtsin kätte esimese ettejuhtuva asja milleks oli suur viil. Natuke surkimist ning suur pauk ja saingi selgeks, et eemaldatud akukleem suutis end kuidagi lahti päästa ja tagasi akule maanduda. Sellega sai siis terve dioodsild lõpu. Kuna niikuinii oleks majanduslikult mõistlikum toimiv kasutatud generaator võtta, siis saigi seda otsitud. Leidsin väidetavalt ... taastatud sisuga generaatori. Jälle mitu tundi tööd ja tulemuseks 18.3V laadimispinge :shock: . Kiskusin jälle maha ja viisin müüjale tagasi. Müüja oli veel eriline frukt, selline mulje jäi tema suhtumisest nagu mina oleksin süüdi, et ta mulle persses asja müüs.

Kuna hakkas kiireks minema, siis saigi komplekteeritud Raplast generaator ja Õismäelt uus pingeregulaator. Tulemus - 14.2V laadimine :).

_________________
BMW diagnostika 10€ (Ka E34/E32/E36), võimalus kohale tulla kokkuleppel. Seadmeks esinduse GT1.
Laua/Sülearvutite remont ja hooldus. GPS/Navi kaardi ning softi uuendused soodsalt.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 28 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7