Vaatasin, et pole väga kaua teemat täiendanud. Mõtlesin, et teeks õppimisele väikse pausi ja kirjutaks midagi huvitavat. See jutt on muidugi suht copy-paste vw klubist.
Igatahes, talvel sai vahetatud välja tagumine aknalaud(ei meeldinud need kõlariaugud seal) ja süütepool(otsustas 1. jaanuar Rõngu lähedal töölt lahkuda).
Kevadel, suvel autoga midagi eriti ei teinud, ainult kütust valanud ja sõitnud.
Alles sügise alguses sai auto lõpuks ette võetud. Septembri alguses sai soetatud jällegi uus süütepool, kuna süütepool, mis sai talvel pandud hakkas vihmaga streikima(kasutatud süütepool oli, mõrad sees).
Sisuliselt sõitsin terve talve ilma igasuguse soojenduseta, ikka väga külm oli. Seega prioriteet oli sooja saada

. Paari inimese abiga sai armatuur maha võetud, kust selgus ka põhjus. Klapp, mis reguleerib sooja-külma(ehk, kas õhk läheb läbi salongiradika või otse salongi) oli otsa lõppenud. Tegemist on sellise metall klapiga, millele on tehases juba augud sisse puuritud(eks vast materjali kokkuhoiumõttes) ja seal peal on selline svamjas kate, mis minu auto puhul oli ära kulunud/tulnud. Eks 20 aastat teeb oma töö. Kasutajalt siim69 sai kogu see ventilatsiooni krempel uus muretsetud ja need õhusuunamisklapid välja vahetatud. Suured tänud Marttile, kes aitas selle probleemi lahendada

Peasüüdlane:

Siin pildil on muidugi kogu see svmjas materjal maha kakutud, nii puhas ta ei olnud

Enne kokkupanekut muretsesin uue käigukangi- ning käsipidurinaha:

Üleeile 16.10 sai ka kerge mootoriremont ettevõetud.
Vahetusse läksid: plokikaanetihend, klambrikaanetihend, klapisääretihendid, veepump, roolivõimurihm, jagajakaas, jagajarootor. Samuti said klapid lihvitud ning sooveldatud. Suured tänu Taavile(speed fighter), kes selle töö aitas ette võtta. Auto on totaalselt teistsugune. Mootor käib tunduvalt parema(sellise vabama) häälega, edasi läheb paremini ning kütust võtab vähem. Mõni halva kvaliteediga pilt:


.
Leidsin veel mõningaid pilte telefonist, mis suvejooksul tehtud:
Jaanipäev:

Cadillac-i kõrval tundub isegi vento madal:


Üritan õhtupoole teisest arvutist korralikud peegelkaamera pildid kätte saada, vast õnnestub.
PS! Müüa veepump. Sõitnud umbes 7000 km. Läks vahetusse seetõttu, et oli nõrk liiga. Mootori jahutas ära, aga ei jõudnud piisavalt kõvasti ringi ajada vedelikku, seega, et sooja puhurist tuleks, tuli pöördeid anda(siis läbi salongiradikalüüa). Alles on ka Fixuse ostutsekk. Arvatavasti on mingi 1.4 või 1.8 mootori veepump, sest 2.0 jaoks jäi nõrgaks.Muidu on igati heas korras, lõtke, ega midagi pole ja labad terved.