Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 07.05.2025 21:52

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema Vasta teemale  [ 47 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Sigma 3.0 V6 125kw 1995 -1989
PostitusPostitatud: 11.09.2010 14:02 

Liitunud: 12.01.2008 17:20
Postitusi: 44
Oled täiesti valesti aru saanud.Siia tegin teema enda pärast kuna suur tõenäosus on et see auto jääb minule.Kuna endal pole kunagi Mitsubishi Sigmaga kokkupuuteid olnud siis olekski hea kui keegi oskab öelda mis nõrgad küljed, mis head küljed, millega peab ettevaatlik olema jne.Võid isegi mõne targa lause vahelduseks öelda, sul ju neid lausa 2 tükki (Y)
ökosohver kirjutas:
mis vahet seal on kui korralik ta enne oli, ise oled teda 2 kuud omanud ja tahad juba turgu huippuhinnaga panna, aga kannatamatus sundis teema tegema et ehk äkki tekib kellegil natuker rohkem huvi kui ainult tilkuritel.

_________________
Igast autost saab kunagi Opel


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Sigma 3.0 V6 125kw 1995 -1989
PostitusPostitatud: 11.09.2010 14:21 
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.11.2006 23:59
Postitusi: 985
Asukoht: Tartu
''Panin auto müüki kuna raha hetkel vaja.Panin ka igaksjuhuks vahetusvariandi, kes teab vb pakub keegi midagi head ''

kohe esimeses postis paned auto myyki kuna raha vaja. Kui sul juba praegu raha vaja, siis on 3,0mootoriga auto ilmselgelt vale valik. Seega oleks v6inud ainult myygiteema teha. Ei usu et 6hukese rahakotiga Sigmat kaua yleval peab. Samas ei salga, auto on ilus

PS! Ega see ometi 4WS ole?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Sigma 3.0 V6 125kw 1995 -1989
PostitusPostitatud: 11.09.2010 14:29 

Liitunud: 12.01.2008 17:20
Postitusi: 44
Siin teemas ei müü ma autot!See arutlusteema ikka.Kusjuures õhuke rahakott on ajutine kuna kuu aja pärast sõjaväkke minek ja ei viitsi viimane kuu tööl passida, praegu tuleb vabadusest võtta veel viimast :D Kui sõjavägi läbi, saab tagasi tööle minna ja siis pole Sigma ülalpidamine mingi probleem.
Kust ma näen kas on 4WS ?

_________________
Igast autost saab kunagi Opel


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Sigma 3.0 V6 125kw 1995 -1989
PostitusPostitatud: 11.09.2010 14:41 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.12.2005 02:07
Postitusi: 6897
Asukoht: Jüri
4WS peaks olema nelja ratta pööramine minuarust ?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Sigma 3.0 V6 125kw 1995 -1989
PostitusPostitatud: 11.09.2010 14:45 

Liitunud: 12.01.2008 17:20
Postitusi: 44
Pikemalt peaks olema jah 4 wheels steering.Milleks see kasulik ainult on?Kas äkki ongi külglibisemisvastase seadme jaoks?

_________________
Igast autost saab kunagi Opel


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Sigma 3.0 V6 125kw 1995 -1989
PostitusPostitatud: 11.09.2010 14:46 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.12.2005 02:07
Postitusi: 6897
Asukoht: Jüri
Mismõttes milleks kasulik? :o
Eks ikka parema juhitavuse jaoks...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Sigma 3.0 V6 125kw 1995 -1989
PostitusPostitatud: 11.09.2010 14:50 

Liitunud: 12.01.2008 17:20
Postitusi: 44
Ma saan aru jah et on kasulik :D Küsimus oli kas mul Sigmal on 4WS peal ja kuna mul on külglibisemis vastane seade siis äkki on 4WS ka peal.

_________________
Igast autost saab kunagi Opel


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Sigma 3.0 V6 125kw 1995 -1989
PostitusPostitatud: 11.09.2010 15:08 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2010 15:51
Postitusi: 859
kui süüte sisse keerad siis sytib yleval vasakul servas armatuuris ka 4ws märgutuli...nagu ka check engine tuli, 4ws olemasolul on sul taga ka rooli latt mille tunned selgesti ära et sinna jookseb 2 toru õliga varustet...
4ws puhul on tagasild natuke erinevate detailidega võrreldes tavaversjooniga.
kylglibisemine? millest sa seda järeldad et abs tuli ei põle? v6i on sul spidomeetri alaservas 3 tulukest millest saad määrata kas veoj6ud on (traction ctrl) trace off jne?

_________________
mitsubishi sigma 3.0 , 95, at .sneguurotska. http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=112374&p=1224466#p1224466


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Sigma 3.0 V6 125kw 1995 -1989
PostitusPostitatud: 11.09.2010 15:15 

Liitunud: 12.01.2008 17:20
Postitusi: 44
Jah...kahjuks minul 4WS-i pole siiski.

_________________
Igast autost saab kunagi Opel


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Sigma 3.0 V6 125kw 1995 -1989
PostitusPostitatud: 11.09.2010 15:19 
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.03.2009 04:31
Postitusi: 1074
Asukoht: Pärnu /// 55199viis6
1989 kirjutas:
Kuid selle Sigmaga on asi nii et ostis ta endale kirikupapi, kes pöördeid üle 3000 ei lasknud.

See nüüd küll ei näita korras mootorit. Proovisime ka mis tuleb bensiinimootoriga auto väljalaskest välja kui eelnevalt on samamoodi sõidetud ja nüüd pöördesse ajada. Sein on siiamaani rõvedalt must.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Sigma 3.0 V6 125kw 1995 -1989
PostitusPostitatud: 11.09.2010 15:24 

Liitunud: 12.01.2008 17:20
Postitusi: 44
külglibisemisseadme tuli läheb põlema paremal pool spidomeetri peal.

3lvis:Ju oli su mootor omadega õhtal siis.Või lõi vana tahma sumpast välja mis sinna pikapeale kogunenud oli.

_________________
Igast autost saab kunagi Opel


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Sigma 3.0 V6 125kw 1995 -1989
PostitusPostitatud: 11.09.2010 15:29 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2010 15:51
Postitusi: 859
1989 kirjutas:
Oled täiesti valesti aru saanud.Siia tegin teema enda pärast kuna suur tõenäosus on et see auto jääb minule.Kuna endal pole kunagi Mitsubishi Sigmaga kokkupuuteid olnud siis olekski hea kui keegi oskab öelda mis nõrgad küljed, mis head küljed, millega peab ettevaatlik olema jne.Võid isegi mõne targa lause vahelduseks öelda, sul ju neid lausa 2 tükki (Y)
ökosohver kirjutas:
mis vahet seal on kui korralik ta enne oli, ise oled teda 2 kuud omanud ja tahad juba turgu huippuhinnaga panna, aga kannatamatus sundis teema tegema et ehk äkki tekib kellegil natuker rohkem huvi kui ainult tilkuritel.


sul on 12klapiline v6 6g72 mootor väidetavalt 12x kw, ehk siis kahe nukarattaga (soch) , ma ei tea miks mul passis kyll 130kw on, aga erinevalt manuaalkastist märgitakse automaatkastiga isenditele, tänu kastis olevale konverterile paar ´´vatti ´´peale. mootor ise on niiv6rd kuiv6rd vastupidav, kuniks sealt õli otsa ei saa, nõrgimateks lylideks on rihmaseib( uue hind jääb 5-7tuhande raha kanti) esimeste rattalaagrite vahetusel kui abs andureid ei eemaldata on ka need kutud ja tulemuseks armatuuris syttiv paremal yleval servas oranz tuluke ehk siis abs puudub, järgmiseks nõrgaks lyliks kasti kyljes olev niiöelda differ kuhu pooltelje otsad kinnituvad... sealsed nuudid märksõnaks, viimseks kast ise kust kickdown lint saba v6ib anda ehk siis tapid purunevad. mootoriajud v6ivad yks hetk licalt ära mädaneda seega neid tuleks lasta kellegil yle kontrollida kes asja tunneb. Rihma tuleb vahetada umb 50 tuhande tagant koos veepumbaga... rihma ja rulliku hind kokku kuni 800eeki... veepump umb sama... tagarattalaagrid kui lähvad siis ettehoiatamata on rattad blokkis seega kui mingi underground laagri osta siis aeg ajalt nende seisukorda kontrollida (umb 10000km tagant) tagarattalaagrid taketis umbes 1500-2000 eeki koos rummuga (abs v6ru tuleb vana pealt ymber t6sta) tagapidurid on neil nõrgad ja neid tuleks ikka kevadeti korda laiali kiskuda ja yle vaadata kolvid ja mansetid. kui seda ei tehta on oht et pidurid jäävad peale. kui miski meenub , kirjutan juurde... nb see pole wikipediast kogutud materjal vaid kogemused teiste ja enda läbielatud nüanside pealt.

_________________
mitsubishi sigma 3.0 , 95, at .sneguurotska. http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=112374&p=1224466#p1224466


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Sigma 3.0 V6 125kw 1995 -1989
PostitusPostitatud: 11.09.2010 15:36 
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.03.2009 04:31
Postitusi: 1074
Asukoht: Pärnu /// 55199viis6
Ja miks sa arvad, et su mootor ja väljalase ei ole tahma täis? Sõidetud oli samamoodi nagu tolle autoga jutu järgi.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Sigma 3.0 V6 125kw 1995 -1989
PostitusPostitatud: 11.09.2010 15:38 

Liitunud: 12.01.2008 17:20
Postitusi: 44
ökosohver: Suured tänud igaljuhul, et võtsid aega oma kogemusi ja teadmisi jagada :)
Jätan nii mõnegi asja kõrvataha.

_________________
Igast autost saab kunagi Opel


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Sigma 3.0 V6 125kw 1995 -1989
PostitusPostitatud: 11.09.2010 15:43 

Liitunud: 12.01.2008 17:20
Postitusi: 44
Ju siis oli sul autol co paigast vms.Ns tühjakohapealt ei tohiks see tahm ka sinna koguneda.Palju auto läbisõit oli muidu?
3lvis kirjutas:
Ja miks sa arvad, et su mootor ja väljalase ei ole tahma täis? Sõidetud oli samamoodi nagu tolle autoga jutu järgi.

_________________
Igast autost saab kunagi Opel


Viimati muutis 1989, 11.09.2010 15:45, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 47 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 11 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7