Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 13.05.2025 01:00

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 174 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: BMW 525 TD 85 kw 1993
PostitusPostitatud: 20.11.2010 20:29 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 00:22
Postitusi: 1923
Asukoht: Edgarlandia
Toivoku kirjutas:
Pigem on teil kõigil sidurid lahjad.
pigem jõudu liiast :D

_________________
-=Eestlane ei astu ämbrisse, eestlase jaoks on ämber jalanõu.=-


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 525 TD 85 kw 1993
PostitusPostitatud: 21.11.2010 01:11 
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.10.2006 21:36
Postitusi: 289
Püüdlused siduri libisema saamise poole käivad. tänane päev sai ka vaeva nähtud.

Selline td originaal resonaator

Pilt

sai asendatud tds originaal katalüsaatoriga

Pilt

ja siis sai selle katalüsaatori osaga tehtud nii...

Pilt

Pilt

ja siis tuli midagi ju kati asemele ka panna, selleks sai leitud sobiv toru...

Pilt

Ehk siis nüüd on turbost kuni tagapütini otseväljalase

Hääle sai veidi mehisemaks .

Lisaks sai see nädal veel sellised nännid kätte.

Pilt

Ja kuna terve nädala sai suvekate ja lsd diffriga ringi uisutatud siis sai autole alla pandud tutikad naastrehvid

Valikuks osutus noname Master Nordic 4 naastrehv mõõdus 195/65/15

Pilt

Järgmine nädal üritan jõuda kuhugi intercooleriga kuna enam palju asju teha pole mis pauku juurde annaksid.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 525 TD 85 kw 1993
PostitusPostitatud: 21.11.2010 02:05 
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.10.2006 21:36
Postitusi: 289
InterFace kirjutas:
ma järgmine kord sinu juurde nokitsema tulen ja sul kuuler küljes on siis sooviks ühte piletit testsõiduks :D
ilmselt peab detsembri alguses selle hooratta ikkagi loosi panema koos siduriketta tuuninguga siinpool.



hakkas jälle raibe kolisema v ?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 525 TD 85 kw 1993
PostitusPostitatud: 26.11.2010 21:40 
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.10.2006 21:36
Postitusi: 289
Selle nädala kokkuvõtte.

Autole sai tehtud uued esituled. Ülikorralikud reflektorid, tutikad tuleklaasid ja uued reguleerimise vardad. Valgus saabus kohe.
Lisaks sai vahetatud õli ja kütusefilter, asemele läks hengst
Vahetatud sai ka termostaat ja vajalik kogus jahutusvedeliku sai lisatud
Mootor sai ka endale uue õli.
valikuks osutus 5w30

Pilt

intercooleri installiga läks nagu arvata oli, hui jõudsingi tegeleda sellega.

Egas midagi, mis see nädal valesti see tuleva nädal uuesti.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 525 TD 85 kw 1993
PostitusPostitatud: 28.11.2010 15:08 
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.10.2006 21:36
Postitusi: 289
Kuna BMW AG e34 kerele musta lage peaaegu ei tootnudki, või väga eksklusiivse lisana ja kuna vana laeriie oli liimist lahti ja rippus, otsustasin ajaviiteks ise käsitõõd teha.

A piilarid :

Pilt

B piilarid :

Pilt

C piilarid :

Pilt

Kui suudan end suurest laiskusest kokku võtta siis katan lae ka musta riidega ära.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 525 TD 85 kw 1993
PostitusPostitatud: 28.11.2010 15:58 
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.05.2009 17:13
Postitusi: 78
Tubli !:D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 525 TD 85 kw 1993
PostitusPostitatud: 04.12.2010 21:47 
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.10.2006 21:36
Postitusi: 289
InterFace kirjutas:
on. aga ma hetkel ei näe ta nimekirjas seda 3.0i turbot. kuhu see kadunud on ?




tegelikult on nii et ....

before and will be Garrett Gt2260v geomeetriline turbo. Pärit siis e53(x5 3.0d 160 kw) või siis e60 (530d 160 kw )

Pilt

ja käigukangi nupp sai ka installitud koos mingi pede valgusega...
vanaga sai käigukangi otsas spinne teha.

Pilt

nagu viimaselt pildilt näha siis helitehnikat pole jõudnud ka veel paigaldada. Ah sitta sellega.

Turboga on selline teema veel et kuna on facelift mudeli kuumakoda siis tuleb panna prefacelifti kuumakoda mis on pmst bolt on lahendus. Ainus asi mis tuleb custom teha on turbo juhtimine. Tuleb geomeetriline WG klapp kuna antud turbo on elektrilise juhtimisega.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 525 TD 85 kw 1993
PostitusPostitatud: 07.12.2010 01:00 
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.10.2006 21:36
Postitusi: 289
Kuna enne ostu mingi pederastist ajuvärdjast idikas oli nii sitasti uue klaasi ette liiminud et maantee sõidul täielikult tuulekohinat tuppa tuli siis sai mõeldud et prooviks õige klaasi eest lõigata ja uuesti liimida ette. Ikkagi ju profi tõõriistad selleks olemas. Mõeldud tehtud. Niipea kui klaasiliistud sai eemaldatud nii klaas pragunes. Järeldus, tuli uus klaas tellida.
Lõpuks sai siis klaas eest lõigatud täna. Asi oli ikka nii valesti ja nii valede tõõmeetoditega ette liimitud et ma ei saagi aru mismoodi see klaas sinna liimiti, pandi hermeetikuga vist ring ära ja visati klaas lampi peale. Ühesõnaga klaas oli persses.
Nüüd uus ja korrektselt paigaldatud esiklaas ees.
Pilt

Ja vahepeal selgus et ei saagi panna pre-facelift turbo kuumakoda , seega andsin turbo Kavori poistele piilumiseks ja oma kavandi milliseid flantse mul vaja on. Nüüd tuleb paar päeva oodata ja siis saab mingi hinnapakkumise :)

Ühesõnaga palju juttu ja vähe progressi, intercooler ka jälle on jäänud installimata eelmine nädal.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 525 TD 85 kw 1993
PostitusPostitatud: 23.12.2010 23:39 
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.10.2006 21:36
Postitusi: 289
Vahepeal sain enda autosse tutika automaki , kassetikas :rokib

Pilt

Lisaks leidsid ka autos oma koha 4 kõlarit, mingi 2 40w originaal hi-fi kõlarit taha lakke ja siis ette jalgejuurde eksisid mingid kahtlased kenwoodid 120w-sed ära

Mingeid mõtetuid asju on ka pandud nagu puuduv neeruraami klamber, stangeliistud ette ja juhiukse keskmine ukseliist.

Intercooler ka edukalt survestatud ja miniauk leitud. Nüüd peab natuke vedelat keemilist metalli sebima ja asja ära lappima siis saab vahele visata.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 525 TD 85 kw 1993
PostitusPostitatud: 04.01.2011 15:35 
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.10.2006 21:36
Postitusi: 289
Kuna auto ei taha eriti laguneda siis tuleb ise probleeme juurde leiutada ajaviiteks.

Täna õhtuks saab siis paagitaseme andur huvi pärast laiali lõhutud ja ära puhastatud. Suht aiateibaid näitab. Tuli läheb põlema. Panen 40 L rallikütust sisse ja juba näitab seier 55 L . 2x juba kontrollmõõtmist teinud ja mõlemal korral viskab 55 L peale.

Lisaks sai külastatud Mobil Spa ettevõtet ja autot veits nunnutatud 30ndal detsembril.
Arve oli suur ja hooldus sammuti.
tehtud sai siis
Vahatamine püsivahaga 55.- €
Mootori keemiline pesu 15.- €

Ütleme nii et läigib nagu pühademuna nii väljast kui ka kapotialt .

Intercooleri jaoks sai ka sebitud natuke vedelat keemilist metalli, aga igakord kui plaanin teha siis tuleb midagi ette ja õhtuks on ikka unustatud see auk ära lappida. Lisaks sai ka 3.0d turbo jaoks väljalaske klamber ostetud.
Bmw esinduses maksis antud asi 34 €. Aga kes otsib ja leiab . Ja mina leidsin antud klambri 8,4 €

Ühesõnaga mõtetustega tegelemine.

Ahjaa.. ajaviiteks sai originaal ajule pandud chip, ehk siis poweri vähendamine ca 100 kw peale eksperimendi mõttes.
Auto muutus tunduvalt jõuetumaks ja naljaviluks olen sõpradele seletanud et "veojõu kontroll" sai peale pandud. Selleks et ratast ringi saada, selleks tuleb ikka korralikult peeneks lasta, normaalse sõiduga ei suuda ratast ringi tõmmata. Suht huvitav kogemus sõita niimoodi. Pullipärast peaks proovima ilma chipita ja originaal ajuga. ehk siis stock ja 85 kw. Võib päris ahistatav tunne sõita olla ilmselt.


Järgmist uuendus niipea pole tulemas ilmselt kuna auto lihtsalt kestab ja ei oska laguneda .


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 525 TD 85 kw 1993
PostitusPostitatud: 04.01.2011 16:33 
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.10.2006 21:36
Postitusi: 289
InterFace kirjutas:
aga miks ta lagunema peab. täida pigem oma esialgne plaan , et suurem radikas ja turps ning asjad.


Nu tegelt tuleb turbsi jaoks treida custom flantsid . Flantsid on valmis ka joonestatud Draftsight programmiga.
Ja enne ei viitsi coolerit vahele panna kui turbs uus vahel. Flantsidele jaoks peab veits materjali sebima ja siis mingit treialit moosima kusagil .Mõned kontaktid on aga peab uurima kes kõige vähem raha küsib :D Aga ega tegelt muud ei olegi teha kui suurem turbs ja intercooler. Ja natuke teistsugune chipitud tdsi aju, erinevalt sellest mis alguses vahele panin.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 525 TD 85 kw 1993
PostitusPostitatud: 04.01.2011 23:05 

Liitunud: 18.04.2010 21:30
Postitusi: 303
Jõudu , mis juhtus sinu eelmise tds-iga ?

_________________
BMW E39


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 525 TD 85 kw 1993
PostitusPostitatud: 05.01.2011 00:16 
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.10.2006 21:36
Postitusi: 289
hetkel on veel täitsa edukalt minu nimel, välja renditud. Ilmselt kevadel vahetab omaniku.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 525 TD 85 kw 1993
PostitusPostitatud: 05.02.2011 13:57 
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.10.2006 21:36
Postitusi: 289
iibeist leidsin sellise asja suht olematu raha eest. kes otsib see leiab.
Nõudmine oli et taust oleks kindlasti musta värvi.

Pilt

Pilt

Aga nagu ikka odavusel on ka hind :D

"Delivery:Estimated within 40-52 working days "


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 525 TD 85 kw 1993
PostitusPostitatud: 07.02.2011 01:12 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.10.2008 10:42
Postitusi: 70
ainukese pakkujana see endale saada on päris äss.. aga hind tõesti. maksin valge taustaga kella eest 2x samapalju. aga kuhu kell autosse läheb. on mingit head kohta?


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 174 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 21 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7