Andres75 kirjutas:
Mis keevitusi puudutab, siis eks inimene alles õpib. Põhja keevitamine kogemuste hankimiseks on iseenesest hea otsus. Keevitused paistavad tõesti koledad ning alla arvestuse. Mida ma oskan soovitada, on see, et puhasta mõlemad pinnad (vana ja uus plekk, mis kokku keevitad) nii värvist kui roostest - piltidelt on näha, et uute tükkidega oled viimase tegematta jätnud. Ühtlasi oleks sul endal mugavam, kui need roostes plekitükid ennem puhtaks nühid - auto küljes nende puhastamine ei pruugi nii lihtne olla.
Ühtlasi vaata üle ka traadi etteande kiirus ja voolutugevus. Traati peab ilmselt sutsu maha keerama ja voolu kindlasti juurde. Ma ise olen alati keevitanud võimalikult suure vooluga (sellise piiripealsega, et plekist kohe auku läbi ei sulata), sest nagunii tuleb enamus tükke lihtsalt punktimise teel kokku lasta. Mida veel peaksid silmas pidama, on see, et keevita tükid serv-servaga kokku. Usu mind, kui asjale pihta saad, kuidas aukudesse täpselt sobivaid tükke lõigata, on asi lihtsamast lihtsam ja jätab ka ilusa lõppmulje.
Andres @ vahetanud Cherokeel terve pagasniku põhja, tiivakaared, karbid, ukste alumised servad + veel hulgim väiksemaid kerekeevitusi erinevatel autodel.
mnja ma natuke lasingi need ääred lamelliga läikima, pm seda muret ei olnud et ta ei saa ühendust ,kuna tavaliselt ta nagu ei saa ühendust kui metall on must ,aga mul oli lihtsalt sutsu vähe voolu peale keeratud ma testisin alguses ,et kuidas see üks punkt pidama jääb plekk murdus ära aga keevitus jäi külge ja see oli suht kõvasti kinni tegelikult. mis tehtud juba see tehtud ei hakka enam üle tegema kus tal ikka minna ju

ega seal mingit suuremat raskust vms asja peal pole kah ,aga tänud väikse õpetuse eest