Põhjaga ühelepoole saades läksid alt sillad. Õõtsad said tugevdatud, tagumine tala sai peale uue värvi, esimene tala sai veidi ümber ehitatud ning koos karterikaitsmega liivapritsitud/pulbervärvitud.

Seejärel oli aeg mootor pulkadeks võtta kuna surved olid ikka päris tagasihoidlikud. Karule kõhtu piiludes tuli välja selline "meeldiv" üllatus.

Seletuseks niipalju et tegu on deforseeringuga, mis lubab Ladal kasutada madala oktaanarvuga bensiini Ai76.
Kuniks mootoriga midagi ette võtta plaanin, sain sõbralt laenuks 1,3 liitrise ja aistevahele see läks.
Seejärel hakkas pihta elektri vedamine, vana juhtmestik sai enamuses kõik välja roogitud. Külge sai eksport 02 juhtmestik, mis paraku ei läinud mingitmoodi kokku ühegi elektriskeemiga, seega lihtne 1:1 vahetus võttis omajagu aega.
Lääneturu diileri tjuuning:

Auto sõitis esmakordselt garaashist välja

Ja oligi aeg salongi kokku laduma hakata, valikus oli Eestis vägagi haruldane eksport02 sisu

kuid otsustasin siiski autoga kaasa tulnud punase salongi kasuks.
Ja rookimine võis alata:
Punase põrandavaiba olin juba eelnevalt ostnud (siinkohal tervitaks selle müüjat, kes vaipa oma autost kätte saada üritades käärid või noa oli kasutusele võtnud

), originaalis 01/02 põrandal käivat kummikatet ma autoga kaasa ei saanud ja ega ma seda poleks sisse pannud ka.
Kokkuvõtvalt sai salong ekspordi, originaali, 2103 ja 2104 hübriid. Ehk siis armatuur, juhtmestik, soojendusega tagaklaas ja nö. ahjutooniga tagumine klaasiring ekspordilt, rool/istmed/uksepolstrid originaalilt, põhjavaip/päiksesirmi paneel/salongipeegel/kässarikang 03 pealt, keskkonsool 04 küljest, tutikad rullidega turvavööd varuosariiulist

12.04.2012 sai see masin esmakordselt Eesti Vabariigi dokumendid. 10 päeva hiljem oli tehtud ka pisike testiring Tln-Trtu-Otepää-Tln ning vigu tuli välja omajagu:
Tagarehv käib vastu koobast(laupäeva öösel garaasis jäi kõrvalistuja poolne tagakoopa äär tegemata, sest tundus et sealt vastu käia ei saa - sai ikka küll) . Õnneks päästis sõber mind hädast välja ja laenas Tartusse jõudes tagasillale oma auto rehvid/veljed
Gaasihoovastik lagunes koduteel paar korda laiali.
Tuled tahavad regulli.
Klaasipesuri voolikute kolmikul üks kolmiku osa murdund, seega pritsib vaid ühe poole tüüs.
Kojameeste hoovastik üle regullida.
Sigaretisüütaja lõpetas töölepingu, samuti ei taha töötada kindalaeka valgusi.
Tahhokas paneb villast, tühikäik 0p/min, 110km/h aga 1800 p/min.
Uste sees plagisevad lukustussüsteemi vardad.
Tagasillas midagi koliseb (etteruttavalt võib öelda kolisesid tagasilla vardad, olin unustanud polte pingutada peale auto pukkidelt alla laskmist)
Kõrvalistuja rullturvavöö süsteem ei taha töötada, sest eelmine omanik on karbi vale kalde all autole külge keevitanud.
Sidur tahab tõenäoliselt regulli ja õhutust, pedaal võtab väga põhjast ning esimene ei taha hästi sisse minna, samuti ei taha sujuvalt õnnestuda käigu alla vahetamine.
Lisaks oli teha veel palju pisiasju kuid auto oli igati sõiduvõimeline

Sillatala tuuning, madal ja väsinud vedru ning kõrge profiiliga rehv laial veljel tõi esimesel testisõidul välja "pisikese" vea

Parandatud sai see uute ja vähe kõrgemate vedrude, gaasiamortide ning madalama profiiliga rehviga.
Aga üldiselt sellise masinaga sai 2012 suvi ringi kärutatud, kuuti olid visatud suvalised toakõllid ja mängitas neid mingi noname makikäraks.
Fakt oli aga see, et 2012/2013 talvel on garaashis omajagu tegevust, sest auto oli siiski toores ja visioon täitmata.