Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 08.05.2025 01:57

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema Vasta teemale  [ 38 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: VAZ2106 1986 / VAZ2102 1973 Kytt
PostitusPostitatud: 22.12.2013 15:28 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.03.2005 03:20
Postitusi: 130
Asukoht: Tallinn
Põhjaga ühelepoole saades läksid alt sillad. Õõtsad said tugevdatud, tagumine tala sai peale uue värvi, esimene tala sai veidi ümber ehitatud ning koos karterikaitsmega liivapritsitud/pulbervärvitud.
Pilt

Seejärel oli aeg mootor pulkadeks võtta kuna surved olid ikka päris tagasihoidlikud. Karule kõhtu piiludes tuli välja selline "meeldiv" üllatus.
Pilt
Seletuseks niipalju et tegu on deforseeringuga, mis lubab Ladal kasutada madala oktaanarvuga bensiini Ai76.
Kuniks mootoriga midagi ette võtta plaanin, sain sõbralt laenuks 1,3 liitrise ja aistevahele see läks.
Seejärel hakkas pihta elektri vedamine, vana juhtmestik sai enamuses kõik välja roogitud. Külge sai eksport 02 juhtmestik, mis paraku ei läinud mingitmoodi kokku ühegi elektriskeemiga, seega lihtne 1:1 vahetus võttis omajagu aega.
Lääneturu diileri tjuuning:
Pilt

Auto sõitis esmakordselt garaashist välja
Pilt

Ja oligi aeg salongi kokku laduma hakata, valikus oli Eestis vägagi haruldane eksport02 sisu
Pilt
kuid otsustasin siiski autoga kaasa tulnud punase salongi kasuks.
Ja rookimine võis alata:
Pilt
Punase põrandavaiba olin juba eelnevalt ostnud (siinkohal tervitaks selle müüjat, kes vaipa oma autost kätte saada üritades käärid või noa oli kasutusele võtnud :err ), originaalis 01/02 põrandal käivat kummikatet ma autoga kaasa ei saanud ja ega ma seda poleks sisse pannud ka.
Kokkuvõtvalt sai salong ekspordi, originaali, 2103 ja 2104 hübriid. Ehk siis armatuur, juhtmestik, soojendusega tagaklaas ja nö. ahjutooniga tagumine klaasiring ekspordilt, rool/istmed/uksepolstrid originaalilt, põhjavaip/päiksesirmi paneel/salongipeegel/kässarikang 03 pealt, keskkonsool 04 küljest, tutikad rullidega turvavööd varuosariiulist
Pilt

12.04.2012 sai see masin esmakordselt Eesti Vabariigi dokumendid. 10 päeva hiljem oli tehtud ka pisike testiring Tln-Trtu-Otepää-Tln ning vigu tuli välja omajagu:
Tagarehv käib vastu koobast(laupäeva öösel garaasis jäi kõrvalistuja poolne tagakoopa äär tegemata, sest tundus et sealt vastu käia ei saa - sai ikka küll) . Õnneks päästis sõber mind hädast välja ja laenas Tartusse jõudes tagasillale oma auto rehvid/veljed
Gaasihoovastik lagunes koduteel paar korda laiali.
Tuled tahavad regulli.
Klaasipesuri voolikute kolmikul üks kolmiku osa murdund, seega pritsib vaid ühe poole tüüs.
Kojameeste hoovastik üle regullida.
Sigaretisüütaja lõpetas töölepingu, samuti ei taha töötada kindalaeka valgusi.
Tahhokas paneb villast, tühikäik 0p/min, 110km/h aga 1800 p/min.
Uste sees plagisevad lukustussüsteemi vardad.
Tagasillas midagi koliseb (etteruttavalt võib öelda kolisesid tagasilla vardad, olin unustanud polte pingutada peale auto pukkidelt alla laskmist)
Kõrvalistuja rullturvavöö süsteem ei taha töötada, sest eelmine omanik on karbi vale kalde all autole külge keevitanud.
Sidur tahab tõenäoliselt regulli ja õhutust, pedaal võtab väga põhjast ning esimene ei taha hästi sisse minna, samuti ei taha sujuvalt õnnestuda käigu alla vahetamine.
Lisaks oli teha veel palju pisiasju kuid auto oli igati sõiduvõimeline
Pilt

Sillatala tuuning, madal ja väsinud vedru ning kõrge profiiliga rehv laial veljel tõi esimesel testisõidul välja "pisikese" vea
Pilt
Parandatud sai see uute ja vähe kõrgemate vedrude, gaasiamortide ning madalama profiiliga rehviga.

Aga üldiselt sellise masinaga sai 2012 suvi ringi kärutatud, kuuti olid visatud suvalised toakõllid ja mängitas neid mingi noname makikäraks.

Fakt oli aga see, et 2012/2013 talvel on garaashis omajagu tegevust, sest auto oli siiski toores ja visioon täitmata.

_________________
www.ladaklubi.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VAZ2106 1986 / VAZ2102 1973 Kytt
PostitusPostitatud: 22.12.2013 17:32 
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.07.2006 14:05
Postitusi: 849
Asukoht: Tallinn/Pärnu
mõnus suveauto, kena progress


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VAZ2106 1986 / VAZ2102 1973 Kytt
PostitusPostitatud: 26.12.2013 16:51 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.03.2005 03:20
Postitusi: 130
Asukoht: Tallinn
2013 aasta algul said tööd autoga hoo sisse.

-Karbid ja tiivaääred omavahel joonde aetud
Pilt
Pilt

-Põrandalt pigimatt eemaldatud, roostemuunduriga üle käidud, happekrundistatud, krundistatud, värvitud, pigimatistatud, kerehermetsiga üle käidud
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

-Paigaldatud kesklukk ja signa, millega seoses kadus vajadus ka ukselukkude järele, paigaldatud vähe tummisemast materialist kiled ustele ja tagaluugile
Pilt

-Muretsetud mootoridoonor, millelt sai 1,6 moto ja elektrivent võetud ning eelmiseks hooajaks dvoika aiste vahele laenatud jõuallikas omanikule tagastatud
Pilt

-Tugevdatud ja pritsitud-värvitud originaal sillatala, sest eelmisel hooajal all olnu tõttu oli esirataste asukoht koopakaare suhtes paigast ära ja kuna masin pole mõeldud kähkusõiduks, siis visuaalse poolepealt on originaaltala parem.
-Muretsetud 01 armatuur koos auto vanusele vastava kelladeplokiga, taastatud(loe: pritsitud ja värvitud) armatuuri liistud;
-Muretsetud 7 03 laiendatud plekkvelge, neist 4 paremat on pritsis-värvis; ostetud paar 190/535R13 rehve ja 13" whitewallid ning praktiliselt uued 06 ilukilbid
-Ostetud makk, mis mängib natuke rohkemat kui vaid mõnda üksikut originaalplaati :D
-Vahetatud park-/suunatule klaasid uute ja ühesuguste vastu
-Muretsetud uued ukseluku nupud, ventiilikorgid, curb-feelerid, kulmud

Üldiselt sai katse-eksitus-meetodil selgeks miks Vene madaldus-skene originaalvelge või kitsast valukat kasutab. Laia veljega tuleks käändtelg ümber keevitada, kuid sellist riski ma võtta ei kavatse, samuti ei loobu ma laiendatud veljest, niiet taoline madaldus jääb olemata.
Pilt
Eelmise hooajaga võrreldes sai siiski veidi madalam, ette läksid tutikad Niva vedrud ja KYBi gaasikad(KYB jääb paraku sellele vedrule lahjaks) ning taha lühemaks lõigatud 02 vedrud ja Sachsi gaasikad.
Lisaks sai üle vaadatud kogu vermik ja pidurisüsteem. Kokkuvõtvalt võib öelda et kahe talvega on välja vahetatud kogu veermik, piduri- ja sidurisüsteem, ainsaks vahetamata detailiks on voolik siduriõli totsiku ja peasilindri vahel.

Veljed pritsitud-värvitud
Pilt
Tänud poistele firmast minurehvid.ee et viitsisid mässata.

Muretsetud sai ka viiene kast, kütusekulu viiese kastiga tempokal maanteesõidul, kus kiirused möödasõitudel olid 130 GPS järgi 8,7l/100km.
Pilt

Velgedega sai omamoodi tsirkust, põhjus miks ma ühe jooksu kokku saamiseks 7 velge pidin muretsema on näha videolt: http://www.youtube.com/watch?v=nD9HED89 ... e=youtu.be

Kui jätta kõrvale kõverad uksepolstrid, siis salong on täitsa viisakas. Armatuur ja salongivalgustus sa LEDide peale ümber tehtud. Tuhatoos tahab taastamist saada, senikaua aga katab toosi auku sõbra autolt laenatud kate. Kuna uksepolstreid ma lõikuda ei tahtnud, siis Hertzi kompod panin istmete alla ehitatud kastidesse, armatuuri säilimise huvides maksin veidi lõivu välimuses ja kõrged sai ilma süvistamata armatuurile pandud. Kuudis mürtsub Alpine suppar.
Pilt
Pilt
Pilt

Kapotialune näeb suht rääbakas välja, eks näis kas 2013/2014 talvel tekib piisavalt motivatsiooni selle korrastamiseks.
Pilt

Mingiaeg läks pikanäpumeestel uusi ventiilikorke vaja, seega ka need sai uued muretsetud
Pilt

Kui kellegil juhtub tekkima küsimus, milleks mu autol "vurrud", siis neil on oma kindel otstarve ja nagu näha, õigustavad nad end igati.
Pilt

Tuleb tunnistada, et ka koos kulmudega näitavad Dvoika tuled oluliselt paremini kui mu igapäevasõidukiks oleva Opeli omad.
Pilt

Aga üldiselt on tegu siiski "heatuju autoga", mis ei pretendeeri ei originaaliks ega üüberkvaliteetselt taastatud vanasõidukiks.
Pilt

_________________
www.ladaklubi.ee


Viimati muutis kytt, 26.12.2013 17:36, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VAZ2106 1986 / VAZ2102 1973 Kytt
PostitusPostitatud: 26.12.2013 16:57 
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.10.2012 17:51
Postitusi: 540
Asukoht: Lääne-Virumaa
Väga ilus, suppar istme all või ees minuarust vägev lahendus.
Edu!

EDIT: Vabandused, panin vähe mööda, tegemist on vist siiski ainult tavaliste kõlaritega?

_________________
Pohhui nahhui.


Viimati muutis Aloha, 27.12.2013 02:31, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VAZ2106 1986 / VAZ2102 1973 Kytt
PostitusPostitatud: 26.12.2013 17:02 

Liitunud: 08.12.2013 23:52
Postitusi: 16
Pole paha:) Kust võiks leida neid "White wall" rehvidele?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VAZ2106 1986 / VAZ2102 1973 Kytt
PostitusPostitatud: 26.12.2013 17:04 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.03.2005 03:20
Postitusi: 130
Asukoht: Tallinn
Tõhk kirjutas:
Pole paha:) Kust võiks leida neid "White wall" rehvidele?


e-bay, http://www.sovietcarparts.com/ , kaks korda aastas toimuv Kurtna laat jne

_________________
www.ladaklubi.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VAZ2106 1986 / VAZ2102 1973 Kytt
PostitusPostitatud: 27.12.2013 00:58 
Eliit

Liitunud: 05.04.2003 20:20
Postitusi: 5761
Aloha kirjutas:
Väga ilus, suppar istme all või ees minuarust vägev lahendus.
Edu!


:?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VAZ2106 1986 / VAZ2102 1973 Kytt
PostitusPostitatud: 27.12.2013 13:23 

Liitunud: 21.02.2013 17:24
Postitusi: 94
Muidu täitsa hea .
Külje peegeldus on kopikale omaste detailidega pisut lopergune .
See keskmise osa tuleks höövliga sirgeks lükata , siis võib isegi väljanäitusele viia .


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VAZ2106 1986 / VAZ2102 1973 Kytt
PostitusPostitatud: 30.12.2013 00:30 
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.07.2011 18:10
Postitusi: 440
http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/3 ... 7a41f1.jpg

Milles see deforseering seisneb?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VAZ2106 1986 / VAZ2102 1973 Kytt
PostitusPostitatud: 30.12.2013 00:57 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.08.2009 12:58
Postitusi: 1066
Asukoht: Rakvere/Haljala
Haimps kirjutas:
http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/372/376/093188107a41f1.jpg

Milles see deforseering seisneb?


Üldjuhul võiks pildi alt juttu ka lugeda :)

Tsiteeri:
Seletuseks niipalju et tegu on deforseeringuga, mis lubab Ladal kasutada madala oktaanarvuga bensiini Ai76.

_________________
Autoremont! (Hooldused,veermik,mootor ja esiklaasid) Rakveres/Haljalas Info @ PS!!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VAZ2106 1986 / VAZ2102 1973 Kytt
PostitusPostitatud: 30.12.2013 00:59 

Liitunud: 21.12.2012 20:18
Postitusi: 267
Ja milline osa sinu tsiteeritud tekstist seletab, MILLES see deforseerimine seisneb? :kill


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VAZ2106 1986 / VAZ2102 1973 Kytt
PostitusPostitatud: 30.12.2013 02:20 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.08.2009 12:58
Postitusi: 1066
Asukoht: Rakvere/Haljala
spamBOT kirjutas:
Ja milline osa sinu tsiteeritud tekstist seletab, MILLES see deforseerimine seisneb? :kill

Millest sa aru ei saa??
Kirjas, et saab kasutada bensiini oktaanarvuga 76 mitte 95!!!

EDIT: KJ, kas pole mitte loogiline, et vene ajal oli 76 odavam ja parema saadavusega kui 95 ?

_________________
Autoremont! (Hooldused,veermik,mootor ja esiklaasid) Rakveres/Haljalas Info @ PS!!


Viimati muutis KristjanH, 30.12.2013 02:30, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VAZ2106 1986 / VAZ2102 1973 Kytt
PostitusPostitatud: 30.12.2013 02:24 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.12.2005 02:07
Postitusi: 6897
Asukoht: Jüri
Sa ei ole vist päris teadlik mõndadest asjadest, nagu sõna "seisneb" tähendus :D :kill


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VAZ2106 1986 / VAZ2102 1973 Kytt
PostitusPostitatud: 30.12.2013 02:59 

Liitunud: 09.09.2011 00:56
Postitusi: 53
KristjanH kirjutas:
spamBOT kirjutas:
Ja milline osa sinu tsiteeritud tekstist seletab, MILLES see deforseerimine seisneb? :kill

Millest sa aru ei saa??
Kirjas, et saab kasutada bensiini oktaanarvuga 76 mitte 95!!!

EDIT: KJ, kas pole mitte loogiline, et vene ajal oli 76 odavam ja parema saadavusega kui 95 ?

Noo plinn, tahetakse teada ju mis selle mootori juures tehtud on sellega 76 saab pöletada.Plokikaan peaks vähe teine olema, kuid eks Kytt teab paremini rääkida.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VAZ2106 1986 / VAZ2102 1973 Kytt
PostitusPostitatud: 30.12.2013 03:21 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.04.2008 12:02
Postitusi: 399
Asukoht: Tallinn-Rapla
janno823 kirjutas:
Noo plinn, tahetakse teada ju mis selle mootori juures tehtud on sellega 76 saab pöletada.

Üks variant oli kaks kaanetihendit. :D


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 38 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7